Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"marni az elsofeket de annyira,hogy imbolyogjon a segge,ne tamaszkodj a kormanyon,legalabb 2 meternyi helyet benne hagysz minden kanyarban,sokat utazol,az atbillentest szoritsd le egy pillanatra,kifelebe koppanjon a fordulatszammero"
Ígérem, ha még lesz nyáron, majd próbálkozom, ez még kb a pályabejárás volt, most már a vonal megvan. A videón nem nagyon adja ki, milyen szintkülönbségek vannak, de nagyok :D Előbb még eljutok a dolomitokba, aztán legyalázom a gumit.
Meg jó lenne, ha meggyógyulna a Cbr, mert az most kb 50 lovas :D
fasza ! azon gondolkodtam hogy én hogy mennék de valószínűleg vagy rosszabbul vagy jobban vagy pont így
6:10tol kezd jo lenni,meg egy picit feljebb a fordulatot,marni az elsofeket de annyira,hogy imbolyogjon a segge,ne tamaszkodj a kormanyon,legalabb 2 meternyi helyet benne hagysz minden kanyarban,sokat utazol,az atbillentest szoritsd le egy pillanatra,kifelebe koppanjon a fordulatszammero.....rengeteget fejlodtel,en kb 3 kor utan kipurcannek..... 140 feletti kanyarokban a sportmotoros mindig ellép ha le meri fektetni,ott sajnos minden leer a bandin,olyankor alig varom a kovetkezo fektavot meg szukebb kanyart.....
Johet meg ilyen filmanyag!
Valamikor az evtized vegere talan elkeszul a honda,akkor aztan lessz hajjhaj.
A kis pályákon könnyen vagyok, mondván ekkora aljmagassággal ennyi fér ki. Az, ha egyenesben elhagynak, pont nem izgat. Na de itt... itt akkorák a kanyarok, hogy olyan tempó kéne a magasított lábtartóval lekarcoláshoz, hogy ahhoz még nyussz vagyok:)
Nem egy palyakompatibilis csatahajo.
Hű, de idegen tőlem a versenypálya - most sem kaptam kedvet hozzá.
Nesztek, kis Hring
http://youtu.be/6l-zUW8ZV98
Gondolom, a k&n szűrőnek saját gumitömítése van , ezért kell a gyárit kivenni.
Azt hiszem egyszerre rájöttünk a gondra (TALÁN). Most olvasom az angol használati utasitást és ott azt írja hogy a légszűrőház alsó gumi peremét el kell távolitani...4. Pont a leírásban. Amikor a GSXR-be cseréltem pikk pakk belement minden nélkül. A hézag kb 5mm volt. A gumi perem olyan 3mm lehet. Remélem a többit a csavar összehúzza. Itt a kép a leírásról is...
Pedig azt írja hozzá, esetleg a szűrőház gumipereme ami akadályozhatja bár 1250-be még nem próbáltam sportszűrőt viszont a hilfo sem mindig méretpontos, az sv-nél pl. nagyon nem.
Hát a tipusa SU-6505,a motor pedig 2009es1250S. Amikor berakom a szűrőt a TOP felirat felül,a légszűrőház feljebb eső részénél.Gumi karika a légszűrő fedelében. Rárakom a fedelet és nem illeszkedik rendesen. Pár éve én szerelem saját magam a motorjaim, szóval konyítok hozzá valamit,de már totál hülyének érzem magam.
Ezt így látatlanban elég nehéz orvosolni egyébként szerintem vagy nem belevaló a szűrő vagy rosszul rakod bele, másra nehezen gondolok.
Üdv, gondba vagyok egy 1250-es Bandit levegő filter cseréjével. A gyárit szeretném lecserélni K&N filterre. A filtert berakom és a levegőszűrő ház nem csukódik teljesen össze. A tipus jó, utánnajártam. Találkozott már valaki hasonloval?
Semmit.
Jut eszembe,Ataarol mit tudunk?
Sebaj,lerohadaskor tudsz legelni az utpadkan....
Latatlanban,eleg akciodus brigadnak tunik.....
Jah,es vonaton nem utazunk,nem szimpatikus.
Bekrepal a vara.
Vegán lettem...
4KTM+1BMW és egy vara, lehet hogy a határig sem jutunk
Nekem csak plüssallatkak,hutomagnesek es kinai matricak voltak a boltokban.
Stelvión kolbászt eszel? Az híres állítólag....
Sima B, nem kell E. Amíg az össztömeg meg nem haladja a 3,5-et, elég a B.
Levi Erdélyben van keddig, csütörtökön meg a Stelviora vagyok hívatalos ebédelni
ment a szavazat