Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit tudnak annál jobban szigorítani hogy a motort meg félpadra sem rakták ?
Hasznos infó: akinek pár héten belül letelik a műszakija, ne várja meg, vigye mielőbb. Időt nem fog veszíteni, viszont megszigorítják a műszaki vizsgát és eléggé el fog nyúlni a motor átnézése szigorítás után. Nekem 6.hó 15 az érvényesség, de a vizsgáztató szólt, hogy vigyem holnap.
Nos, sikerült egy kevés időt szakítani egy újabb próbára... Hát, balinttomek ráérzett. Leállítás után nem nyitottam ki a tankot és így is rendbe jön egy kis időre a motor. Egyelőre feladom, és keresek szerelőt a környéken. Nyitott tanksapkával nem próbáltam ki, mert teletankoltam valamelyik nap, kiszedni meg nem volt időm, és eszközöm, a benzinből.
Menj egy kort ugy,hogy kozben nyitva hagyod a tanksapkat,egybol okosabb leszel!
Igen lehet. Már később jutott eszembe (amikor már eljöttem a próbaútszakaszról) hogy úgy is ki kellett volna próbálni, hogy csak leállítom a motort egy percre, de nem nyitom ki a tankot. Majd sort kerítek rá. Mondjuk a kérdés akkor az, hogy mi történik, mitől "javul meg" amíg egy percet áll a motor...
Ha mondjuk le is állítod a motort a tanksapka nyitásokkor, akkor lehet, hogy az újraindítástól jó egy darabig. Ettől persze még nincs meg a megoldás, csak mondom.
Nincsen. A motor mondjuk injektoros, de ettől még lehetne plusz szűrő, de nincsen.
Csak ötletelés: nincs véletlenül utólagosan beiktatott benzinszűrőd a karburátorok előtt? Az is tud hülye dolgokat csinálni akkor is, ha nem piszkos....
Nincs oszcilloszkópom. Töltés rendben van, az akkusarukat is megnéztem nem lazultak-e meg.
Megnéztem újra a tankszellőztetést, darabokra szedtem a tanksapkát is, de nem találok semmit. Tegnap kerestem egy nyugodt útszakaszt és próbálgattam a gépet. Amíg odaértem elő is jött a rángatás és fulladás probléma. Megálltam, kinyitottam a tankot, majd visszazártam és próba. A motor megy rendesen, húz kipörög. Megfordulok, még mindig megy, visszafordulok, már kihagy, de még eléri a 6000-et, újra megfordulok, már csak 4000-4500, ha teljesen ráhúzom a gázt, akkor is csak ennyi a fordulat. Ok, megállok, tank kinyit (nincs semmi sziszegés) visszazárom, újra próba. Megint jó, megint kipörög akár 10000-ig is, aztán ahogy jövök-megyek újra jön a hibajelenség. Megint tanknyitás, megint jó. Megkerestem azt a két csövet, ami felmegy a tankba, a tanksapkához.. Átjárhatóak, nem törnek meg sehol, már kihúztam oldalra őket. Kilogikáztam, hogy a vékonyabb, a tanknyílás mellett összegyűlő vizet vezeti le, mást nemigen csinál. (Javítsatok ki, ha tévedek.) A másik megy ahhoz a színes gumicső csonkhoz, amire rázárul a tanksapka furata. A tanksapkába van egy pici golyó (valami szelep) ez is szabadon mozog. Azt nem tudom, hogy gyárilag van-e a tanksapka összerakva, mert azt sem tudom nem volt-e már korábban szétszedve esetleg. De szerintem nem lehet máshogy összerakni. Agybaj az egész. Lehet, hogy nem is ez a gond, de akkor a tank kinyitása után miért jó egy darabig?
ok
1 db-ot biztos elhasználtam,nem emlékszem,hogy 2 vagy 3db jó van még nálam,gyáriak az biztos,holnap megírom.
Mennyit kérsz értük?
Szia!

Nekem van.
És ez miért jó?
Oszcilloszkop akart lenni..
Apropo, hibakod nincs?
Katalizator nincs szettorve?
Egy oszcilliszkop sokart megmondana, de gondolom nincs.
Akkor eloszor megneznem a toltest( igen azt ).
Ezutan az ua nyomast es szallitott mennyiseget.
Ezutan a befecskendezesi kepet es a gyertyakat ha mar injektorok kijottek.
Szép reggelt
Keresek 2005-ös 1200 bandithoz gyertyapipát akinek van kérem jelezze
üdv
Sziasztok, én a 650-es Banditomat úgy szoktam beindítani, hogy ne terheljem a fényszóróval az aksit, hogy benyomom az önindító gombját és tartom, ráteszem a gyújtást, a fényszó nem világít,, de nem történik semmi, behúzom a kuplungot, a motor erre beindul, elengedem a start gombot - ennyi.
Magánszemélytől vásároltam meg, nagyon jó állapotban, de alig volt használva, az utóbbi időben, sokat állt. Hibakód nincs, az FI lámpa nem világít. Nem tudok a környéken szervizt szerelőt, (B.A.Z. megye) akihez fordulhatnék, de nem is gondoltam, hogy ilyen hamar szükség lesz rá. Ezért is kezdtem el az interneten keresgélni, és találtam erre a fórumra is.
Szia! Nem vagyok regisztrálva a Facebookon, de keresek majd valami megoldást, hogy tudjak írni neki.
Ez csak kognitiv disszonancia redukcio, mikor baj megtortente utan az ember raguglizik, remenykedve, hogy nem csak ra melegitettek valami szart, hanem masoknak is ilyen. :))))))
Guglizd má’ meg, báttya, h “K6 Gsxr regulator rectifier issue”! ;)
Nem vártam meg, míg elforralja magát a gyári, unatkozásiból lecseréltem, még mielőtt körülvenné a fájdalom. Annál is inkább időszerű volt a csere, mivel már minden izzó LED-es fényforrásra van cserélve.
Ja. Némelyikben még kompresszió is van.
Van nekem is,max berakok zartszelvenyt