Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A feszítő azé' gáz lehet, van itthon 1-2 amit hornetből és cbf-ből szedtem ki.
A Hondan minden szar csak a fesszab és a generátor meg a vezermulancfeszito jó.
Köszi
Szia Zöldi!

Köszi a segítséget.
Ma full feltöltött akksival próbáltam meg beindítani a motort, de nem sikerült. Indításnál rámértünk az akksira és lement 3 volt alá. Innentől nem kérdés, hogy az akksi kuka. Már a gyújtás ráadásakor is lement 11,6 voltra. Egy másik motorról bikázva simán indult egyébként.

Még egyszer köszi.

Üdv:
Zoli
De Uram, az egy Honda:) Belőletek Hondásokból él a komplett fesszabályzóipar :)))))
Kitől vetted? Volt egy ismerősöm akinek hasonló baja a volt a gépének, nem tudom mi lett vele, én nem foglalkoztam vele. Üzemanyag szivattyú nyomást mérni meg egy csomó mindent megnézni. Hibakód nincs, nem világít az FI lámpa?
...itt sokszor napokig áll a fórum.
Szia. Facebookon lépj be a suzuki bandit club hungary free csoportba és ott keress Piros Zsoltot. Motorszerelő.
Sziasztok!

GSF 650S (2007-es, injektoros) gyorsításkor, elérve a 4500-as fordulatot,, akadozni kezd, majd átmegy motorféküzembe. Visszaengedve a gázt újra megy (amint 4000
környékére esik a fordulat) Álló helyzetben fel lehet pörgetni rendesen, de terhelésen mintha elfogyna a nafta. Tankszellőztetőt ellenőriztem. Üzemanyagszűrő következne,
nincs valami leírás hogyan férek hozzá, esetleg ha valaki szabatosan leírná a kiszerelését... Esetleg egyéb ötlet, mit érdemes még megnézni? (A motor 3 hete került hozzám, eddig jó volt. Mondjuk azóta ÖMV prémium benzint tankoltam bele, hogy tisztuljon a rendszer. Lehet nem kellett volna.)
Nekem már alapjárattól 14,4 Voltot tölt, mióta MOSFET-es Shindengen FH020AA-ra cseréltem a gyári feszszabályzót :-)
Két éve jártam ugyanígy, csak nálam az akksi terhelő villával jó volt. Max 3x tudtam önindítani, hiába volt éjjel töltőn.
Az önindítóm belső palástjára ragasztott állandó mágnes csíkok közül egy levált, összetört és a szoruló darababok leverték a többi csíkot. 2008-as 1250 Bandit.
Tedd voltmérő üzemmódba, méréshatár 20V.
1: Mérj kapocsfeszt az akku két pólusán, 12,6 V vagy felette kell, hogy legyen.
2: Indítsd el, nézd a kapocsfeszt alapjáraton, meg 3000-es fordulaton: Előbbin olyan 13V, vagy felette, utóbbin 14 körül kell, hogy mutasson.
3. Vedd le az egyik sarut, tedd ampermérő üzemmódba 10 mA-s méréshatárral, és kösd sorba a multimétert az akkusaru és a levett saru közé. Nézd meg, folyik -e át áram, és mennyi.
Írd ide be az értékeket, aki ért hozzá ,majd megmondja, jó e.
Szigorúan csak az egyikre igen a válasz. Van multiméterem
Van multimétered/ tudod használni? Ha legalább egyikre igen a válasz, megmondom, mit mérj ;)
Sziasztok!

Budapesten tudtok jó motorszerelőt? Ha IV. kerületben lenne, az maga lenne a tökély
Mostanában egy két indítózás után az akksi nem bírja tovább, de nem vagyok benne biztos, hogy az akksi rossz, lehet hogy a generátor, vagy a fesz.szab. Szombaton motoroztam kb egy órát és hétfőn már nem indult.

Előre is köszi.

Üdv:
Zoli
erre rájöttem ez egy hőmérséklet kapcsoló , nem mértem tegnap rajta semmit ma reggel beraktam 5 percre a hűtőbe és már zárta az áramkört
a szerviz manuálban az van írva / ha jól értelmeztem/ hogy a pilot csavarokat teljes becsavarás után 3 fordulattal ki kell csavarni?!
Kimértem a melegitő patronokat mind a 4- nél 3.6 ohmot mértem . A mellékelt képen mi van? Mert odáig van 12v ha ráadom a gyujtást de onnan nem megy tpvább a patronokig
Kiszedtem a karbisort és az 1 3 4 hengernél 3 és 3/4 -re van kicsaarva a 2-nél 4 és 1/4-re a pilot csavar
Sziasztok
Meg tudja valaki mondani hogy a képen látható 2 cső 1 és a 2 fel van cserélve ez probléma?Most álnék neki szelephézag ellenörzésnek csak ezt észre vettem
Köszönöm
van új 140 eur ért, bontott meg itt találsz https://www.bike-teile.de/inde...
Tud valaki esetleg linket ahol szerviz manuált tölthetnék le 2005 1200s mocihoz?
próbáltam google-t de sajna nem jártam sikerrel
#5450831
melegebb a külső levegő hőmérséklet. Szegényebb keverék is megfelel jelenleg. Vhol a limiten van a beállítás