Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudok veled egyet érteni!

Én specc úgy vagyok vele, hogy k*rvára nem érdekelne utánna olvasott, számolt-e az illető vagy nem! Ha ki akar herélni halál fia!
Én csak akkor engedem el, ha véletlen kicsúszik a talpam alól. Ha finoman engeded vissza, akkor nem csattan.
Sőt, a sok csattogtatásttól egyszer csak elenged a hegesztés.
Üdv!
Én a "berhelésre" gondoltam. A mai paciknak már "árt" a sufnituning. Ha házilag csinálsz valamit, akkor annak legyen utánajárva, számolva.
Ez volt a bajom a kiheréléssel, mert az számomra szétb.szás.
Ez tényleg durva! Tökre megrémültem!
Kérdés: az oldaltámasz, amikor felcsapódik, ott semmi gumialkatrésznek nem kell lennie? Akkorát csattan, hogy CSATT
de ha így tárolnád a zolajat nembiztos hogy tőled venném
majd lassan olvassad, mer úgy csak jobban megérted.. a tárolás az nem a rendeltetésszerű felhasználásra utal
Ez faxa olaj nagyon! 60 fok fölött nem tárolható!
Akkor ezt hogyan használjam a mociban? 500m-enként álljak meg hűteni? Vagy szereljek fel egy Zil hűtőt a mocira, hogy sose menjen 60 fok fölé a víz?
SZÉPJÓREGGELTMINDENKINEK!

Erik!

Nagyon Boldog Neved Napját Kívánjuk Neked! Timi, A Ménes és Én :)

Blue!

Nagyon kultúrált a Paci! Szebb ez így, mint a zsákokkal!
Apropó zsákok. Azokkal mi lett? vagy mi lesz? Lehet, hogy egy feketét átvennék jópínzért.
szép napott mindenki

az olsjshop.hu-n most, a mai nap még él akciósan

http://www.olajshop.hu/termeke...

1.500 pénz a zolajér hát jól hangzik
Sziasztok!

Először is Boldog Neved Napját ERIK!

Blue: jó az a nagy doboz, egységes a rendszer így, hogy tök ugyanolyan a nagy felső, mint az oldalsók.
Jó reggelt!
Jó reggelt Mindenkinek! Egy kissé lemaradtam a hétvégi történésekről....

Erik Mester! Utólag is boldog névnapot Neked!
Pacikó!

A három hetes HJC-met vittem vissza két hete, mert nem működött rendesen az állfelnyitó része. A héjon már egy látványosabb karcot is sikerült elhelyeznem. A viszonteladó szó nélkül kicseréltette az importőrnél (Spirro Kft. Bp. Üllői út.) pár nap alatt. Nagyon korrektek voltak. Ráadásul más színben és méretben kértem a cserét.
Ha a viszonteladód nem partner a cserében, hívd fel a Spirrot nyugodtan!.
ezzek szerint az Ő füllükbe is eljutott akkor ez a hír........

nagyon helyes! hiszen egy parkolóban nem lehet "tesztelni"
Hát így majdnem olyan széles, mint egy GS1150!
Csak sportdob: alacsonyabb fordulaton erővesztés cserébe jobban pörgethető valamivel jobb erő
Csak sportlégszőrő: alacsonyabb fordulaton valamivel nagyobb erő

Hogy valóban így legyen be kell állítani a benzin-levegő keverék arányát. Azt meg mindenki maga döntse el hogy mennyire árt a motornak hogy ott van robbanás ahol üzemszerűen nem kéne. Égéstermékkel, lerakódással együtt.
1 raptor van fenn érezhetőed dobott 1 kis +erőt as gépbe
egy kis ízelítő a hangjáből:Hang

Teddy:
lehet nagyonszép hangja 1 kiherélt dobnak is(én is szétkaptan 1 eredetit)gyönyürű hangja volt tényleg szépen szólt csak nem ment vele jól a motor konkrétan szarul ment(elfogyott az erő benne 5000-nél és megtorpant 1 előzésnél és haát nagyon be......-tam na lekerült fel a raptor és azzal már jó volt

a durrogás valóban üzemanyag a kipuff-ba de baja nem igazán lessz csak többet fogyaszt
Ezt még muszály volt lefényképeznem, hátha érdekel itt valakit:
Ez a tesztnap felfogható családi programnak is( legalábbis ezzel a dumával könnyebb kijutni rá itthonról ) A streetfighter bemutatótól a 10 éves lányom szája is nyitva maradt egy párszor!
A mocikat kb 10 km-en lehet kipróbálni!
Sajnos Banditot nem lehetett kipróbálni, de GSX650F lenyűgöző volt számomra! Nagy gépek után nem vágyakoztam, de kiváncsi voltam, milyen a Burgman-érzés?! Két előnyét találtam: kényelmes, és ráérsz autópálya-tempónál lehajtani a plexit a sisakodon.
A GSXR-rel úgy láttam, hogy vigyázni kell induláskor és megálláskor:
Csodálom azt a Hondát! Amit az Zsoltitól kap... húúúú wazzzz.
2-szer hallottam menni... látni nem láttam, csak egy csíkot.
Nos, ötletem nincs. Tapasztalatom sincs. Csak ezt-azt olvasok. Az irományokban pedig arról szól a fáma, hogy minden módosítás után érdemes belőni a motort...
A visszadurrogás csak annyi, hogy a benzin a kipufogóban ég el. Jót biztos nem tesz a mocinak.
Tehát most a teendő:
1. A herét dobot eldobod (el nem tudom képzelni, hogy egy szétberhelt kütyüvel szép hangja volna...).
2. Beszerzel egy sportdobot, vagy egy gyárit.
3. A dobhoz hozzáállíttatod a mocit. (hiszen a gyárihoz is hozzá kell mondjuk 24 ezrenként...)
3.a. Ha sportdobot veszel, akkor majd a szerviz megaszondja, hogy mi kell hozzá még (karbiszinkron, légszűrő... stb.-stb.)

És egy megjegyzés a végére. Aki "herél" azzal nem tudok együtt érezni. Van rá kulturáltabb megoldás is, hogy hangorkánt csinálj a paciból.
Jó de milyen nyitott dobbal?
Gondolom nem Te berhelted szét, hanem valami sportdob nem?
nyitott dob + sportlégszűrő az már durva hozzányúlás az esetek 90%-ában fékpadi beállítást igényel karbis gépeknél nem ajánlom valószínú hogy lyukak leszenek a gépbe húznád neki és elfogy az erő bizonyos fordulatnál megtorpan stb.

de ha dobsz rá 1 sima sportdobot még nagy a valószinüsége hogy jobb lessz (+nyomaték)(nem sok)
elég olcsón hozzájuthatsz a dobokhoz már 40000-ért simán lehet szerezni
ahoz hogy a szelepek beégjenek nagyon szélsőséges körülmények kellenek én már 1 éve használom nyitott dobbal a mocit most volt nagyszervizen a szelepek sértetlenek!
és nagyon nem kímélem a gépet!
Azt már cseszheted:-(((((


A kipuff egy fojtás......
No most ezt megszüntetted...........
Erre még több levegőt akarsz adni neki...........

Szerinted mi lesz belőle?


Szóval most véleményem szerint főhet a fejed hogy hol kapsz occón gyári csővet.......különben hamarosan kuka lesz a paci