Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja-ja...Mondjuk én álló helyzetben rázogattam meg oldalirányban és pri-ben elértem a várost, meg a benzinkutat.
Meg amikor már érzed hogy szaggat és egyenes az út akkor " kacsázni " kell mint amikor a gumit melegíted és jól megdönteni balra.. Az még a pri ből is ki hoz pár kmt
Kicsit MZ -s
Remélem nem szentségtörés ide írni de ez az új Moto Guzzi nagyon bejön (főleg a kék színváltozat):
http://eicma.piaggiogroup.com/...
Egyszer engem is a PRI állás mentett meg a tolástól.
Amúgy egy tipp.. Ha a res állásban is elfogy a nafta akkor rakd át pri be és még pár kmt elgurulsz vele ha több a balos kanyar
Vagy időnként megállsz és balra döntve tartod egy kicsit hogy a karbik megteljenekn
Én már játszottam el

Na ez a cumi... Az eladó akkor nem volt túl jófej hogy GS sajátosságait mi hogy van mire kell figyelni nem mondta el...
Én amikor megvettem üresre járattam :D A faszi mindig tartalékon használta, én meg fiatal gyerek lévén azt se tudtam mi az a benzincsap. Aztán tolhattam vagy 2km-t a kútig xD
Így lehet, de az volt életem első tankolása a motorban úgy, hogy boltostól eljöttem, aki mondta, hogy nem tudja, de "valamennyi" van benne. Jobbnak láttam, ha tankolok bele, inkább feleslegesen egy liter miatt harcolni a kutassal mintsem tolni a közel két mázsát.
Ha játszok vele még plusz egy liter bele megy simán.. Csak meg kell várni amíg lefolyik a tankba a nyílásbol.. Ha csóróra át rakom megyek vele 20 kmt még kb és akkor bele megy simán 17-18 liter... Akkor a benne maradt 4-5 literrel bőven 20 fölött van a tényleges térfogat
gst én is középsztenderen tankoltam. megbillentve,h az elsö kerék a földet érte,még ment bele sokpár deci.

most az svt simán függölegesen tartva, rajtaülve tankolom. picit jobbrabalra billegetve még több megy bele.
sőt, utobbi idöben otthon tankoltam kannábol hátsó állványon,akkor meglepöen sokat benyakal az a kis 17literes tank...
multkor figyeltem,hogy ha a tank alatti levegöszürönek nem volna olyan bazi nagy háza, simán lehetne még vagy 5literrel nagyobb a tank...
imádnám
a gumit kérdezte,nem a motort...
én is igy mértem meg 1x. lekaptam a tankot,kitakaritani. kimostam,kiszáritottam. és utána csordultig töltve több,mint 20l ment bele,ha jol emléxem.
azt nemtom. de nekem k1es E volt és abba több,mint 20liter fért.
Én középsztenderen szoktam, folyik abba még úgy..
Volt szó a tömítésről is de azt majd én rendelek gyárit. A részletekre meg ráérek tavasszal rákérdezni mert akkor fogom csináltatni...
Egyébként több helyről is kérni fogok árajánlatot.
Azt tudom....
Ez lesz jövőre a következő áldozat
A gumi érdekelt... Brutálisan néz ki vele...
Bár gyakorlatban n tudom hogy használható aszfalton...
Ja, azt nem is láttam. :-D
A gumi pontos márkája/típusa volt a kérdés...
Yamaha Bulldog
Az enyémbe meg tényleg full üresről (tankmosás / szárítás volt) 19,2 liter, nem több. Töküres, porszáraz tankba öntöttem pont 2 litert otthon (2 literes kanna), aztán elgurultam a kevesebb mint 1 km-re lévő OMV-kúthoz, és ott még 17,2-őt sikerült bele tölteni. Kimértem a tartalékot is anno, nekem 5,5 liternél kell átváltani, tehát az meg több, mint ami a leírásban szerepel. Oldalsztenderen tankolok, pontosan a fémgyűrűig mindig. Lehet hogy középállványon fért volna bele még pár deci, de az akkor a legelső kanyarban ki is folyna a túlfolyón.
Én egyszer kipróbáltam amikor megvettem.. Full kijárattam a tartalékot is belőle, kb egy litert öntöttem bele amivel el battyogok a kútig és ott még kicsivel több mint 20 bele ment...
A "régi" az 17 literes, az "új" meg kerek 20 a service manual szerint. Kivéve az amerikai verziókat, mert azok 1 literrel kisebbek (több levegő van a benya fölött teli tanknál, mélyebbre esik a beöntő karikája.
A régi sima E-nek csak 18 emlékeim szerint.
gsnek 20 vagy 21 literes a tankja,ha jolemléxem...
15 kevés....