Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de ha napi szinten mész vele és amíg a kaput be csukod akkor szerintem nem rángatnád te sem állandóan középsztenderre
Ha nem sima ill, vízszintes a talaj én inkább felhúzom középállványra. Néha mondjuk kicsit nehézkes de inkább ez mint a sírás
Ez a híd a tiszadardosi komphoz vezető úton van, ami átvezet egy nagyobb horgásztavon.
egyesben persze,h nem...
Igen én is így vagyok.. Garázsból amíg kijárok kocsival, kitolom a motort addig jár, plusz kapu nyit csuk 2-3 perc indulás előtt megvan mindig.. Kicsit az olaj is át járja meg melegszik is
Detto, mint feljebb Levi500, a bejarom kisse lejt, eddig a tobbi megallt, ahol ez most nem. Ki kell engednem az utra amit nem szeretek amig becsukom a kaput.
Mindegy, Afrikaban gyerekek halnak ehen, nekem tulajdonkeppen nincs is poblemam tuljdonkeppen.
Beinditon a kertben a motort, alapjaraton lefeli kigurulok a kapun, ja, azt elotte kinyitom, lteszem sztenderre, kapu becsuk, raulok es elindulok addig melegszik a motor. Ez telen-nyaron kb. 2 perc akar motor, akar auto, akar robogo.
Én járó motorral hagytam oldalsztenderen és nem lejtett az út, amíg becsuktam magam mögött a kaput és vissza fordultam, kb 5-6 lépésre lehettem a motortól a szemem előtt burult el..
Járó motorral sajnos nem hagyhatom egyesben
Nagy es edes.
milyen viz ez??
énis jártam ma arra...
bedobod egyesbe,akkor nem gurul el és bukik át az oldalsztenderen...én ugy parkolok mindig oldalsztenderen...
Sajnos úgy veszem észre, hogy igen... Remélem nincs nagy baj
Csörög a telefon a zsebedben, állj meg és vedd fel
Neked erősödik?......akkor igen.
Létezik, hogy az 5000-es rezonancia egyre erősödik?
Ilyen amikor szép évszak az ősz:
Délután én is mentem egy kört, kb. 130 km-t. 13-14 fokos de néhol már napfényes időben. Egyetlen egy motorossal találkoztam egész úton. Viszont nagyon örültem a gyér forgalomnak.
Ma 9-en gurultunk Egom-Tata és környékén egy jót némi kajával egybekötve.
Az a baj, mert látom, hogy az oldaltámasz nem nyúlik előre eléggé. Ha kicsi lejtőn áll, már nem szabad orral lefelé letámasztani, mert tuti felcsukódik. A Derbimen ez pl. tökéletesre meg volt csinálva, ott volt a támaszban egy törés előrefelé.
Télen leveszem és lekezelem, de reménykedtem, hogy az enyém nem lesz ilyen. Meg ami nem koppan fel teleszkópilag. De igen. Csak ettől több baja ne legyen.
Mentem egy karikát, összesen 4 motorossal találkoztam. Hát már mindenki letette a gépet?!
Nem nagy cucc... Tengelyt ki kell venni aztán ennyi..
Jobb szetetek mindent magam csinálni amit tudok mert akkor biztosan tudom hogy mi és hogyan lett megcsinálva :)
Valóban nincs olyan motor használtan ami ne burult volna el 1x legalább álló helyben... Sajnos és a két kerék átka, már nincs pótkerék mint a gyerekbiciklin
Egyszer minden motor eldől, általában ezt jelzik az elgörbült kormányvég csavarok. Az egyik oldalon nálam is ilyen volt. Én alu ötvözetű Puig-ra cseréltem ,adtak hozzá króm csavarkészletet is. Rozsdafoltot a váz és a lengővilla egy-két pontján találtam de lekezeltem mindet hogy ne induljon tovább.
Én is megtakaritom a gépet minden karika után de ennyire még nem bontottam meg.