Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én olajcsere óta mentem vele 4000 et és talán 2-3 decit ha megevett..
Motorja válogatja ezek szerint
Gratulálok a gs-hez!
Ha tavaszig nem használod szerintem tök felesleges lecserélned az olajat. Majd a szezonkezdet előtt ráérsz.
Akkor, hogy lehet, hogy most jobban forgatom és még mindig a felső részen van?! És ez tényleg így van. Eneos-ből meg egyszer benyelt 500km-en 5 decit.
A GS magas fordulaton alapból csipegeti az olajat.. Nem az eneos miatt van.
Szerintem ENEOS-t ne. Melegben nekem ette. Amióta MOL-t használok, érdekesen nem fogy az olaj.
Eneos city maxx 10w40et tegyél bele szerintem, én is ezt használom, jó olaj...
Ha garázsban tartod akkor még cseréld le most az olajat...
Ne autó olajat tegyél bele hanem olyat amin a 4T felirat megtalálható. Motorba kevesen használják a Shell-t, sok jó olaj van hozzá, ha a km állás valós akkor most kéne szelephézag ellenőrzés neki, gyertyacsere meg ilyenek.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Nemrégen lettem tulajdonosa egy gyönyörű GS500E motornak 24000 egynéhány száz km van benne, így esedékes az olaj, olaj-, légszűrő, gyertyacsere. Mivel már téliesítettem szerintetek tavasszal szerencsésebb ezeket cserélni, vagy most? Illetve szerintetek Shell Helix hx6 10w40-es olajat tehetek a motorba? A kocsihoz ilyet használok és van itthon 4l.
Köszi előre is.
Nekem motorozás közben, és megállás után is hallható. De ha sajátosság, akkor csak zavar, de nem izgulok annyira.
Lendkerék, bocsánat... Vissza kerestem
Egyébként nekem meg nem koppant hanem pisszegett az meg a szivatónál valami tömítés hiba volt.. Falsot szívott mint ahogy itt is írják.. Tömítést cserélte a szerelő és meg is oldódott..
Egyszer valaki mintha mondta volna nekem ezt hogy mi is ez... 1500 -2000 Fordulat körül alapjátatnál szivatoval.. ez GS sajátosság...
Aha. Szóval tényleg mint a vonatkerék klattyogása ez a titing. Ezzel ezek szerint együtt kell élnem. Megpróbálom, bár ahogy az egyik hozzászóló írta, a lelkemet jobbat bántja, mint a fülemet.
titing....keress rá.
Fordultam ma is egy nagyon kicsit a városban a lányommal. Eddig is volt egy dolog, amit nem értek/tudok, csak most a forduló miatt az eszembe jutott.
Alapjáraton lehet hallani egy klattyogást a motorból, van, amikor kb. másodpercenként 2-2 klatty, van amikor folyamatosan. Menet közben is, amikor motorfékkel kigurulok, de akkor csak ha figyelek, mert akkor ugye más hang is van.
Tudtok erről valamit mondani?
Én azt is úgy vettem mint a Suzukit, évekig állt, nem tudták elindítani, szétbarmoltak benne mindent amit lehet és eladták utána nekem 45-ért. Egy benzinszivattyúval életre keltettem meg pár tucat óra szereléssel, és használtam két évig.
Aztán amikor a nyomástartót csak kompletten házzal együtt lehetett volna venni, inkább 30-ért átalakítottam és 45-ért kiárultam mindent, ami az injektorhoz köthető. Aztán - mert a régi tulaj valahogy a kormánycsapágy alsó csészéjét elforgatta a vázban, nem is értem hogyan lehet, ha fizetnének sem tudnám utána csinálni - átalakítottam kúpgörgősre, és azóta is használom, habár most egy hengercsere lesz a télen asszem, mert 6 bar sűrítési végnyomást mértem TAVALY.
Nekem F-es van, de a bukócsövet mint lehetőség irigylem tőletek.
Inkább eladtam.
Nekem bejött, amíg nem kellett volna sokat költeni rá, akkor inkább átalakítottam karbisra.
Lejtön 1-ben hagyni.Ez a ne lógasd a pacskert után jött mint tanács.
Nekem az volt a legelső ténykedésem tavaly a GS-sel, hogy picit lejtős terepen (Mánfai templomnál) lelöktem a motort az oldalsztenderről. Szerencsére 2 nappal előtte kapott bukócsövet, csak az horzsolódott. Azóta nagyon megnézem, hogy hova támasztom le.
Csak 6 éve van motorom.Kivétel a ditekk de az nem motor..............sorscsapás.
Remélem, hogy ezt 15 év múlva én is leírhatom.
Soha semmilyen körülmény közben sem dölt el oldaltámaszon motorom,csak az van neki,feküdt oldalán sokat de ezért nem.
Még a kompot is kibirta,pedig az a cseszett csirkeláb hajlik mint állat.
Ebben teljesen igazat adok. A kecóban úgy szoktam - mert csak télen van garázsban, amúgy a fedett teraszon - hogy az első kereket nekiengedem a garázsajtónak és úgy teszem le oldalsztenderre mert így kizárt, hogy valaki előrefelé véletlenül meglökje és a sztender valahogyan felcsukódjon, ha meg valaki direkt akarná, akkor meg úgy is mindegy, hogy min áll. De ennél a megoldásnál tényleg az lesz, ha valahol otthagyom, akkor középsztenderre kell raknom, vagy mókolok vele.
Persze ott nem. De a melóhelyen és otthon este is középállványon pihen, akkor vagyok nyugodt.