Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cipő vagy csimma?
A csülkömre. A motoron még jók a pacskerok.
Motorra, vagy a lábadra
Nem tud kárt tenni benne, inkább csak óvatosság, nehogy felboruljon
Megjött az új cipellőm, nagyon tetszik.
Ahová én viszem nincs ilyen nem bánom, nem cseszik esetleg össze a felnit gumit. Sőt megkértek legutóbb kezeljem a pc-n az entert meg az egeret.
Valami ilyesmi lehetett:
Én is úgy emlékszek, hogy a legutóbbi műszakin ráfogtak a kerékre mérés közben.
Satuba fogják azt, hogy érted én magam szoktam műszakira vinni a motort, ott vagyok mellette szaki rajta ül hátulról kamera veszi. Két forgóhengerre teszi az első majd a hátsó kereket és méri a fékhatását illetve az eltérést.
Láncot-lánckereket mindig együtt cserélünk! Pontosan ezek miatt a dolgok miatt. Ha csak a rozsda miatt cserélted, akkor felesleges volt a lánccsere, láncpray sztán ment volna még ezek szerint sokat.
Na, úgy néz ki, kiderült mi a baja: az én trehányságom (és spórolásom), de lánccserénél teljesen jónak láttam a régi fogaskerekeket, láncot is csak a rozsdásodás, és nem pedig a nyúlása miatt cseréltem le. Az első fogaskereket fent hagytam. És az új lánc a régi kerékkel adott ki súrlódó hangot motorfékezésnél....

Másik kérdés: Budapesten valakinek megnézhetném a csomagtartóját (konzolt) valamikor, egy neki alkalmas időpontban, nagyon hálás lennék érte.
Szombaton elgurultam Debrecen-ben a Felügyelet által szervezett közlekedásbiztonsági nyílt napra. Volt tesztpálya és ingyenes műszaki átvizsgálás -fékméréssel(aki kérte vizsgáztatás is). Beálltam a sorba én is és szerencsére nem találtak hibát. Motoron most láttam először fékmérést, érdekes ahogy satuba fogják a kereket. A vizsgabiztosok egyébként nagyon korrektek voltak. A tesztpályán viszont nem a tempó számított, még a rutinosabb motorosok is vertek bólyát. Jó kis program volt...
Köszi neked is, lehet az is, hogy csak a feszítőpatron ment tönkre (több helyen ezt olvastam) ?
Általában a feszítőpatront, kopottság függvényében a vezetősíneket és a lánckereket. De majd a szerelő biztosan sorolja ha megbontotta...
Köszi a válaszokat, megkerestem zöldit is - utánajárok a dolognak.
Passz, nem tudom hogy mennyire kell megbontani hozzá a blokkot...
Vezérműlánccal mit illik együtt cserélni?
Nem nagyon, vidéki vagyok. Talán Zöldit kérdezd meg a bandit topikban, ő szokott GS-t is javítani (Angyalföld).
bogyo112 - Tudnál esetleg szerelőt ajánlani, Budapesten?
Egy szerelővel meg kellene hallgattatni mielőbb, mert ha a vezérműlánc nyúlott és átugrik, abból nagyon zsebbe nyúlós generálozás lesz!
toocool1: És te hogy szoktál megbirkózni a helyzettel? Mert borzasztó, hogy 5-10 percig pátyolgatni kell indulás előtt :D (pedig szeretem a gépszörnyet) :)

bogyo112: Új láncot kapott, elsőre talán túl feszesre állítottam, akkor is ilyen hangja volt, most szerintem gyári értékű a feszessége, és így van ilyen hangja :(
vezérműlánc lehet?
2. Véletlenül nem a láncod qrva laza?!
A hidegindítás nálam is hasonló!
Tegnap sikerült a forgalmi vizsgám, úgyhogy ma mentem egy kis kört a motorral, szépen megy, de két dolog nagyon zavar:
1. Indítás után a teljesen ráhúzott szívatóval kb 1500 az alapjárat, viszont ha egy kicsi gázt is kap akkor felmegy 4000ig. 5perc után is kell neki még a szívató, mert anélkül nincs alapjárat, viszont szívatóval meg 3000-re felpörög (tényleg finoman próbálom adagolni, itt már csak nagyon kevés szivatót kap) (karbiból leengedtem a régi benzint, és egy új tank shell v-powert kapott) :(
2. Motorféknél valami borzalmas súrlódó hang jön a blokkból (bukón keresztül fáj hallgatni), ami gyorsításnál, vagy egyenletes haladásnál egyáltalán nem jelentkezik, ezt mi okozhatja? :(
Előre is köszönöm.
Köszi az ötleteket!
A héten megnézi egy szaki a motort, és ha úgy van írok a teló szárak miatt.(esetleg faridomod és váltókarod lenne?)
Sziasztok :) Eladtam szeretett Gs 500 asom kategóriaváltás miatt. Mikor megvettem anno,nem tudom miért de elszállt a második sebességfokozat és egy vagyonba került volna hozzá a cucc. Ezért Vecsési bontóból vettem egy komplett váltót 30 ezerért a hibás rész ebből lett pótólva ami azóta is jól szuperál. Viszont a váltó többi része azóta is a polcomon van ,ha valakit érdekel 20 ért odaadom,és van egy zsír új kormánycsapágy szettem is,még nem volt esedékes a csere de azért beszereztem. 15 ezer volt ,egy tízesért vihető. Eredetileg a motorhoz adtam volna ezeket az alkatrészeket d a kedves vevő annyira kukacos volt,és már a pofátlanság határáig alkudozott hogy így nem kapta meg :)
Lakkbenzin v. nitrohigító óvatosan. A légyszar v. pókszar körömmel lejön, ha az akkor mákod van. Ha rozsda, akkor Tsanyi módszer és polír.