Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint a legtöbben tudjátok: eladtam a gépemet, de néhány dolog megmaradt és eladó, ha kell valakinek.
Kuplung, csúszó+kopó lamellák, komplett;
Első lámpa 70%-os, de még használható;
Komplett hátsó lámpa;
Villogó búra 2db;
Villogó relé;
Féktárcsa hátsó eredeti 70%-os állapotú, még használható;
Tömítés a generátor oldalra eredeti Suzuki;
36mm-es crova a hátsó kerékanyához + általam gyártott 24mm-es kulcs az első kerék kiszereléséhez;
4 db tűzkarika, ha kipufogót szerelnél.
Hívjatok +36706024044, vagy írjatok gemesi.gy@net-tv.hu .
Attól függetlenül,ha van kedved megnézheted az Xx-em, lehet ebben is találnál olyat ami nem tetszik..és még utaznod sem kell..
a cikk nagyon lehúzza a motort.. Az előrehajolós testartást úgy kell értelmezni,hogy az xx-emen túrakormány van(hornet) ahhoz képest kissé előrehajolos.. a csutka kormányhoz képest nagyon kényelmes az x11..olyasmi mint a fazer!! Baráti körben előfordult már , hogy kipróbáltuk egymás motorját .Én azt vallom ,hogy mielőtt bármit vesz az ember csak érdemes kipróbálni,hogy jön-e a mosoly egy 10-20 km es próba után.
Most én is így vagyok a zzr 1400-al. Két motort megnéztem és el is mondtam a helyzet az ,hogy azt se tudom kell e nekem. Tehát felajánlottam,hogy leteszem a zsét ,de jöhet az Xx-el is és had próbáljam ki.. van aki hajlik rá..
Lehet megyek vele pár km-t nem tetszik, akkor nem veszek. Pld a Bandittal is mentem és annyira nem az én világom,nagyot esett az ázsiója a szememben.( és még lehúzták a fazerhez képest a bandit tulajok).

Valós szituáció: 2012 szlovénia, a lányok elmentek a felvonóval, mi motorpróbába kezdtünk a fiukkal.. Bogyó F2 én és még egy páran...
Bogyó gsx 750f 2004, F2 gsr 600, nekem Xx volt egy varadero meg egy bmw is...
Bogyónak egy év mulva lett egy 2002 es Xx-e, F2 nek x11 ... Varaderós maradt bmw-st nem tudom

F2 barátom mondta,hogy neki kellene valami erősebb ,nyomatékosabb motor a gsr600 helyett, mert három dobozzal utassal és az ő 120kg-hoz az ő használatával ez gyengécske... Nem akart tucat motort ,nézegette a gsx 1400 at ,banditot ,cb1300-at... felhívtam a figyelmét az X11 re, mivel csupasz motor a mindene... Banditot ,varaderót kipróbálta, nem jött be neki..
Mivel folyamatosan épitkezésban van és akkortájt volt fontosabb mint a motorcsere bere,gondoltam megoldom a dilemmát.. Vegyünk motort minimális befektetéssel a gsr árából.... egyedit ,erősset nakedet normális utasüléssel. Ja és makulátlan állapotban.. Meglett.. talán 2-3 kilóba került a cseremutatvány. boldogság van..
Ja értem akkor jó beszélgetést nektek.
Mészi!
Nem vásárolni megyek, összebarátkoztunk egy sráccal itt a forumon.. Megmutatja a zzr 1400-at. Mert tetszik nagyon és segít döntenem ,hogy kell e nekem olyan..
Ha nem marad az xx.. Eddigi motorjaim közül ez az etalon.. Persze van jobb biztosan
Szia. Ha jössz Pécsre keres meg, elmegyek veled megnézem a mocit amit kiszemeltél ha akarod és időm lesz rá. Lehet, hogy ismerem.
Tibor!

Talán veled lehet felnött módjára vitatkozni...nem tudom mennyire volt észrevehető, de nem kívántam, és nem is kívánok sorrendet felállítani a modellek, és márkák között...ott a cikk alatt pont ez volt a belépőm, hogy a "szakújságírók " is ugyanazon motorokat össze-vissza osztályozzák, egyszer majdnem elsö fél év múlva, majdnem utolsó szinte ugyan azon modellek között pl a gsx 1400, ez volt a példám.
Ha próbáltál, és hajtottál már több motort, akkor azt is tudod, hogy teljesen más az első benyomás pl egy rövid (legyen akár 100 km-es) tesz erejéig, mintha komolyabb kapcsolatot teremtesz a kiválasztott géppel, és szó szerint összeszoktok.
Ès akkor most tárygilagosan. Èn is kb olyan magas vagyok mint te, így eleve kiesik a x 11 a látókörömböl! Szerintem ez már eleve elég indok arra, hogy pl saját szemszögemböl eleve elitéljem az adott modellt, attól függetlenül, hogy milyen embléma van rajta, hiszen ha már eleve nem éred el kényelmesen a fogáspontokat, akkor hogy éreznéd magad konfortban, és biztonságban, hogy legyen kedved elindulni vele, és elkezdeni barátkozni. De tegyük fel passzol méretben a modell, még ekkor sem ülnék fel rá...elöször is nincs ilyen a környezetemben. Másodszor, egy kósza kalandért, most nem vennék egy 9. motort, ugyanis én nem tartozok azok közé akik elviszik egy körre a másik motorját, akik tesztvezetésekre járnak, pont az egyik fentebb említett dolog, miatt, mert nem tudok pár km alatt olyan véleményt alkotni ami kiállja a kritikákat, ha kereszttűz alá kerülne...én ilyenkor azzal lennék elfoglalva, hogy nem ott van, ez meg az mint a megszokott másik motorjaimon, és nem azzal, hogy mennyit megy végsebességre, vagy faral -e a hátsókerék...Annál nagyobb tisztelet van bennem bármely modell iránt, hogy egy "rövid kör" után véleményt alkossak, csak azért, hogy magasztaljam/lehúzzam a modellt...persze ekkor sem fogadná el egy két elvakult-elfogult márkahívő, pont azért mert én csak egy rövid kört mentem, ö meg 30-100k-t.
Hogy mennyire nem hiszek ebben a "próbáld ki" dologban:
Az család egyik tagja az én akkori 400-as motoromon gyakorolt, mielőtt vett 2002-ben egy gsx 1400-at, majd utána lecserélte 2004-ben egy Fazer 1000 re, két év múlva XX1100, újabb két év gen 2-haya, majd két év gtr 1400...nekem egyetlen egyszer sem volt ingerenciám egyiket sem kipróbálni...
Javítottam pár barátomnak különbözö motorokat, meg vettem itt németben eladásra pár motort. Ha egy lehetöségem volt rá, egyikkel sem mentem. Ugyanis azt vallom, hogy pl vételnél át lehet nézni úgy egy motort, hogy szinte menni sem kell vele. Javítás esetén, a tulaj elmondja mi a probléma, azt én megoldom, és gazdája fogja tudni megállapitani, vagyis neki kell hogy javítás után megfeleljen, nem nekem. Ìgy a tesztkör az övé, a tulajé.
Èn ha rákívánok egy motorra, akkor azt előbb vagy utóbb megszerzem magamnak, de gondolom, hogy már lejött neked, hogy nem egy csónakban evezek itt nagyon sok mindenkivel. Engem sokkal jobban érdekel egy matuzsálem megmentése, kipofozása, mint egy mai "csúcs modell". Èn megbízhatóság, robusztusság, szerelhetőség , "igénytelenség" alapján választok magamnak "áldozatot", és ha talpra áll, akkor majd igyekszem felnőni a feladathoz, hogy vezetni is tudjam, hogy képes legyek bebirkózni a kanyarba, megállni vele, időben, és életképes stabil erőforrást dobogjon benne. Ha nem vagyok rá képes, akkor azt az én gyengeségemnek tartom, és nem a technikának a választottam esetében.
Viszont ennyi energia befektetése után nem vagyok hajlandó lemondani a gépeimről, nem csábulok el egy egy fellengzős, öntelt tulajdonos beszámolóján, főleg olyan esetben amikor valaki nem képes tárgyilagosan elmondani a gép pozitív tulajdonságai mellett a negatív tapasztalatait egyfajta önigazolás képen, hogy milyen jól is választott...
Ìrtam a cikk alatt, szereltem hondákat, és ez miatt eleve kicsi az esélye, hogy nekem legyen... Az hogy egy karburátor fütés miatt , bontani kell hűtőrendszert pl egy cb 500-as diódarálón, és 3x annyi melo ez miatt egy porlasztó kiszerelés, mit egy sima futópatronos porlasztófűtés esetén, vagy hogy egy sokszor etalonnak emlegetett cbr 600 40-50 ezer km után főtengely csapágyas, de ennek a tanklevétele a üzemanyag-vezeték csavarozott kötései miatt egy rémálom, vagy egy 125-ös varaderonál, szintén csak levenni az üzemanyagtankot, a nyomorult benzincsap elhelyezés miatt...és előre figyelmeztetnek, hogy ha a porlasztót ki kell szerelni akkor szopni fogsz...de le merem írni, hogy az öreg gixer porlasztó kiszerelése is elbaszott, de későbbi modelleknél, és banditnál azért javítottak rajta...és ha nagyon nekifekszem, át tudom alakítani, hogy kézre legyen minden.

Nagy fiúk vagyunk már...nincs abban semmi meglepö, hogy a 100 lovas bandit nem megy úgy mint egy 140(?) lovas x11, vagy xx, de ott a cikk alat két fronton is ment a vita, hogy x 11 egy "nyitott" motor nem a 100 lovas butított kategóriába szánták mint pl a banditot, vagy éppen az gsx 1400-et. Ès erre volt az a megjegyzés, hogy banditot is "vissza lehet állítani" a nyitott verzióra, egy nyitott dobbal, és normális fúvókákkal, mert ugye az gixer blokk ugyan úgy 1100-es, fordulatszám-tartománya kb azonos hondáéval, így nyilván a teljesítménye sem esik messze a attól a 140-150 honda lóerőtől...erre ugye jön a válasz, hogy az már nem gyári...erre mondom azt, hogy akkor meg miért akarsz egy 100 lovas motort összehasonlítani egy 140 lovassal, vagyis akkor mily meglepő, hogy az erősebb jobban megy...persze lehet csak nekem sántít a dolog. Remélem érhetö, nem az a baj, hogy a bandit gyengébb, mint a honda, hanem hogy erre alapozzuk a " gyengébb motor lejáratását".

Ès akkor ott van Mészi élsókézből tapasztalata: "A nyomatéka jobb mint az xx-é"...persze ezt megint nem lehet Suzuki előnyként elkönyvelni, mert hát ugye ez egy 1400-es az xx/x11 meg csak 1100-es és ez nem fair...

Ès hogy miért így közelítem meg a "próbáld ki" dolgokat? Nem tudom! Talán mert így nőttem fel...gyerekkoromban a Balatonon voltunk nyaranta a szüleimmel a Tanács üdülőben, lakókocsiban...a strandon árulták a palacsintát, persze majd megvesztünk érte, a terjengő illatok okán..de édesanyám mondta, hogy egy árából süt nekünk egy ebédre valót...és talán el tudod képzelni, hogy nem csak hogy többet tudtál enni, de abba ö a "szívét is belesütötte" ( a nagymama lekvárjáról nem is beszélve), a strandos palacsintának esélye nem volt felvenni vele a versenyt...tudom, mert mikor kamaszon haverokkal kipróbáltuk, csak megerősített abban, hogy nem csapott be a jó anyám.
Ìgy vagyok a járműveimmel is. Amit magamnak mentek meg, magamnak szerelek össze lehet, hogy papírforma szerint nem veszi fel a versenyt a "csodagépekkel", de engem ez a legkevésbé sem érdekel, főleg olyanok véleménye akik csak az emblémák mögé kuporogva egyszerű "tulajdonosként" üres frázisokat pufogtatnak...(nyilván akinek nem inge...)

Zárszóként neked /nekem mi tetszik dologból engem semmi nem érdekel...de ha valaki képes normális "leletet" kiállítani egy motorról, hogy műszakilag ilyen vagy olyan, ezt és ez jó megoldás rajta, de az és az hagy kivetni valót, azt szívesen olvasom...de minden más szubjektív elkalandozás, csak falra hányt borsó...
sebaj
Ja!sorry,azt hittem 1.4-et hírdetsz. Az xx nem az én világom.Köszönöm.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-10061298
Mészi..

Én Jövö héten lehet ,hogy megyek Pécsre .. Megnéznék egy Zzr-t :)
ide ? Cbr 1100 Xx!!


Mészitől érdemes venni.. Mindig patika motorjai vannak !!..
Dobd fel a gépről a képet.Köszi
javaslom ,előszőr próbálj ki egy X11-est majd utána alkoss véleményt..
Kiványcsi lennék mitől szar?
nekem is volt suzukim ( hayabusám) és azon kívűl ,hogy erősebb , csak negativ élményeim voltak vele egy karbis Xx után....
Multkor mentem 1200-s bandittal .. hát nem jött be NEKEM ettől függetlenül biztos nagyon jó motor ,de nekem soha nem kellene..

F2 X11-e nekem a 168 cm-nek kicsit tényleg előre hajolós,, De csak mert alacsony vagyok... a fazerhez képest nehéz, de kurva erős :)
persze elavult konstrukció ,de az ,hogy Mészi már a harmadikat készül venni csak jelent valamit....
Gondolkozom a cserén ,de előtte próbálni szeretnék és ,hogy lásd mennyire nem vagyok Honda fan nem VFr 1200-re hanem ZZr 1400-ra :) váltanék.....
nálam nem jártál.... ezen nincs fogás, bár nem 1.2 az ára
Ha belenézel az adatlapomba láthatod, hogy én kipróbáltam szinte az összes létező nagy vasakat. Mindig úgy közelitettem meg a különböző márkákat, hogy nagyjából tudtam mire számithatok. De minden motornak vannak jó és kevésbé jó oldala. És ilyen az xx is szerintem, de én igy szeretem. De a Suzuki GSX 1400 ez tényleg egy teli találat. És ezt minden elfogultság nélkül mondom. De számomra mégsem xx. Ennyi.
A honda "márkatársa(i)ddal nem igen jutottam düllöre ebben a témában.
https://www.sportmotor.hu/maga...
Te talán nyíltabban - nyitottabban tudsz nyilatkozni a témában, főleg, hogy jártál már a "másik" oldalon. A hozzászóloknál csak hatalmas elfogultságot tapasztaltam "A HONDA" márka iránt, mely azért egy olyan személynek, aki nem most jött le a falvédőről egy kicsit "erős". Úgy gondolom, hogy én tudok szemellenző nélkül beszélni egy motorról, annak hibáival és értékeivel...ott viszont annak ellenére , hogy számtalan példa volt a gyengeség oldalán a Hondának is felsorolva, az felett valahogy sikerült átsiklani. Ezzel a tárgyalási móddal engem elég nehéz meggyőzni egy tárgy értekéiről, inkább egy szegénységi bizonyítvány a felhasználó oldaláról...
Nagyon, nagyon kellemesen csalódtam. A Suzuki egy teli találat. A nyomatéka jobb mint az xx-é. De az én szivem a Honda cbr 1100xx -é. Csak ajánlani tudom mindenkinek a Suzukit mint kényelem, kanyarban is remek, és a fogyasztás is jó.
Milyennek találtad a hondák után? Küszködés volt az a 3000 km, vagy lehetséges kellemes csalódásról beszélni?
Ahogy gondolod.
Köszönöm a korrekt és tárgyilagos beszélgetést...Ki tudja..Lehet hogy még látogatok én Pécsre ;)
1290000 ft.
Ha vissza olvasod a régebbi üzeneteimet itt akkor láthatod, hogy én Honda cbr 1100xx fan vagyok. De mivel nem volt akkor jó állapotú és egy Ausztriai túrárol nem akartam lemaradni ezért megvettem a Suzuki GSx 1400. És nem azért eladó mert valamilyen hibája van Egyszerűen én xx akarok venni ennyi. A hirdetés alatt minden információ valós!!!! A motor nem zsákba macska Én mentem vele kb 3000 km és hibátlan. Ennyi