Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Ha valakit érdekel:
Eladom a motoromat 1M ft-ért,kp vagy részletre.2003.12.27.Minden gyári alkatrésszel,+2db hátsó gumival.20300km van benne.Törve nem volt,magyarországi moci.Be van szinkronizálva,olaj 19000-nél volt cserélve.A dob ajándék,a plexi szintén.Sokat foglakoztam vele(remélem ez látszik is),de meg kell válnom töle.
Szia Csircsi! A sportdobtól nevárj hatalmas teljesítménynövekedést, észre sem fogod venni
hogy jobban menne mert nem fog jobban menni csak úgy tünik majd a hangja miatt.
Kb: 1-2 lóerőt tesz rá, vagy még annyit sem. Az egész rendszert cserélni kellene.
A fékbetétről csak annyit hogy én is most vettem ferrodo gyártmányút. Még nem tom milyen majd elválik.
Az ára 12000ft csak előre. Hátra nem kell azt nem használom de jó bele az MZ-fékbetétje.
Gondolkodtam én is túraplexin de inkább maradok a gyárinál. Az a legpofásabb.
Szépek az ezüst (v. fehér?) csíkok a gépeden.
Még 1 kérdés!
2002-es 600-as GSX-F-hez kellene nekem fékbetét előre-hátra. Milyent ajánlanástok?(ne túl drágát)
Mennyi LE-t növekedést ad? Esetleg 1 hangminta van róla?
HÉ cimbi őszekőtö cső, van hozá ? Medig használtad .
Sziasztok.
Lenne egy ilyen csili-vili dobom eladó:
Yoshimura RS-3 Slip-on
Ára: 45e (az új ár fele alatt van így is www.yoshimura.hu )
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
OK OK
Akkor ezek szerint nem is kell levenni hozzá a kereket?
Ha fen van álványon ugy is meg lehet csinálni.
Majd ha kész lesz dobok fel róla képet.
Mármint ezekre:
De ezekre is én raktam fel, igaz aplikátorral, és elöl-hátul emelőn voltak:
Nekem is volt a GSXF-en, aplikátor nélkülit vettem, de azért egész jól sikerült feltenni. És nem vettem ki a kerekeket hozzá. Az aplikátorral sokkal egyszerűbb feltenni, meg szebb is lesz, de igazából ha nem sikerül szépen felrakni, az csak álló helyzetben és közelről látszik.

Ami viszont nagyon fontos, hogy megfelelően legyen zsírtalanítva a felni pereme, ahova ragasztani akarod, én sima féktisztító spray-vel csináltam.
Én nem vettem ki hozzá a kerekt. Tedd fel közép sztenderre és még magad is megtudod csinálni.
De viszont ha van segítség azt jó mert úgy könyebb.
Képeknél nézd meg az enyémet!
Igen pont olyan van nekem is.
Az a 3M-es ,gondolom a kereket ki kell venni hozzá.
Majd átmegyek haverhoz aztán megprobáljuk együtt összehozni
CSÁKÓ F-sek ma mociztan egyet, igaz egy kicsit fáztam! De vérem pezsget.
hello gsxf750!

Nem én raktam fel hanem egy haverom aki mellesleg autodekorral is foglalkozik.
Sima matrica amit autokra, kültéri táblákra stb szoktak ragasztani.
Az egyik haverom vett olyat ami fényvisszaverős direkt motorokhoz gyártanak 3m-márkáju,
volt benne egy aplikátor amivel szépen fel lehet rakni.
Hali Sipeter!
Jól néz ki a felni csik a bocidon.
Macerás volt felrakni?
Én is kaptam ajándékba és még csak most fogom felrakni majd.
Szia Sipeter,koszia hozá szólásod. De nem túdom holnézesem meg, SZERVIZ-be? Az elég kőlcséges lehet.
Szia Mirgu

Mint írtam nem sok eltérés volt és a hézagok tűréshatárokon belül voltak, köszönhető ez a
suzukinak hogy jó minőségű szelepekkel látta el a gsxf-et.
Ezt te döntöd el hogy megnézed vagy sem de előbb vagy utóbb mindenképp érdemes megnézni.

Szerintem a gyertyák is maradhatnak még de 24000-nél azért cseréld ki mert ha útközben véletlenül
tönkremegy még ha van is nálad nem olyan egyszerű kicserélni az útszélén, le kell bontani az egész
burkolatot, és még utána sem könnyű hozzáférni.
Szia sipeter, az enyim nekis következik lasan 18000-km szerviz . SZerinted érdemese meg nézetni a szelep hézagot vagy sem? Mert én úgy gondoltam, csak olajat cserélek. Még lehet gyertyát is hagyom. Kifogás talanak érzzem mocit. Cimbikis lefele beszélnek róla. A tied változot a csere állitás óta. ŰDV migu
Muszáj volt szelepállitás és gyertyacsere miatt.
Gyárilag 12000-nél kellene szelepeket állítani de én 18000-nél
néztem meg és még akkor is türéshatárokon belül volt.
Miért szedte szét enyire? Nem szép látvány!
Na így néz ki egy gsxf idom nélkül.
Nem szép látvány mintha streetfighter lenne.
Nekem a gyárivan , de elég jó be jon.
Nekem túra plexi van gsxf-en de nem az a nagyon nagy csak egy kicsit nagyobb a gyárinál.
Nekem bejött. A nagyon nagyot nem ajánlom senkinek, mert beszéltem olyan motorosokkal akik
azt mondták nem jó.