Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

wartburgon szocializálódtam.
Múltkor már én is beírtam, annyian akartak hirtelen megszabadulni a gépeiktől hogy kicsit megijedtem.
Kicsit azért magyarázkodom: jó állapotú a gép, sajnálnám sarlatán kezébe adni (még ha nem is karcmentes).
Mindig csak a három henger...
ilyet írni pont itt...ehh
Ehh..................mindeggyis.....................kevés a henger.
Márpedigabbólis!
Vasbólvan?
Akkor nemköll.
Szevasztok!

Szeretett vasamtól megválnék, akit érdekel jelezze a fórumon.
Pályát szinte sosem látott (kerítésen kívülről)
Egyébként motorikusan kifogástalan állapotú.
Nekem anno csak 3-ig javasolták motorba, de néha az 5-ös még elmegy.....ez vastagabbnak látszik, de ha mükszik akkor semmi gond......
Hát,nem volt kicsi az a gomba......de kikezeltük Canestennel..........
Az belső csak vastagnak látszik a kint maradt rész...
Külső?!?!?....Leszerelték a gumit és belülről rakták bele.Volt egy hosszú szára,annál fogva húzták ki,és le lett nyisszantva a hosszából a futófelület szintjéig......akkor az belső gomba,nem?!?
Ez külső gomba?.....csak hallottam róla, én a belsőt használtam....ezek szerint bírja.....bár amit sikerült megcsinálni azokkal sem volt baj....
Eladó 2 db 8000km-es gyári gumi 2007-ben üzembehelyezett motorról. Ha valakit érdekelne kérem jelezze.
Na jó estét!

Eddigi tapasztalatok (a 13332 km megtétele után- - -óra szerinti adat):
2009.11.12. óta van fenn.Kb. 1500 km-nél benyaltam egy szöget a hátsóba,ami belülről lett megjavítva.Annyit mondtak,hogy ezután ne repesszek tartósan 130 km/h fölött!Azóta sincs gond vele,nem ereszt.....

A gumi közepe kemény,de ha nem lenne az,nem kopna ilyen lassan!Van még a kopásjelzőig bőven!Fehér aszfalton kettesben,de előfordul,hogy hármasban is meg lehet pörgetni a hátsó kereket(mondjuk én a pehelysúlyúak közé tartozom.... )!
A széle nekem még nem csúszott meg,csak ha sóder volt a kanyarban meg tavaly a lepencein,amikor olaj volt abban a hosszú jobbosban!
Nekem ez a gumi megfelel.A legközelebbi a PR3-as lesz.Nemrég szemügyre vettem a gumisnál.......szerintem a hátsó szárazon ugyanúgy fog viselkedni,vizes úton jobb lesz,az első meg jobb lehet szárazon és vízen is.Annak a mintáján több módosítás van,mint a hátsóén,ráadásul a szélső komponens szélességét megnövelték 20-ról 25%-ra!
....de majd kiderül........
Azért van akinek sikerült többet is elfutni vele... .....nekem 17000-et volt fent az előző SV1000-en mielőtt el lett adva és még volt rajta......a PR3-ra leszek igazán kíváncsi hátha már nem csúszik annyira a közepe....

Ez bosszantó.Be sem tudta fefjezni a tartós tesztet a PR2-ről.
Kénytelenek leszünk Ürgére hagyatkozni
Megkockáztatom.
akkor csere. ha jól emlékszem pincegarázsod van, lehet ki kéne onnan tolni a gépet, nehogy már éjszaka felrobbanjon a gumi és vigye az egész házat

Nemvagyok gumis.................bútort adok el madaraknak.
Bár azt se mindíg.
miért, szál szakadt lett? amúgy persze, azonnal csere ráadásul párban, nehogy a másik gumi megsértődjön és felrobbanjon
Izé mindkét gumis valami szövetszálakról gagyogott hogy felrobbanhat a gumi.
Szerintem szombaton beugrom.Megvan még az épp mintás raceattack.Max fel kéne szórni és otthagyom a PR2-t.
kukaccal vagy bentről kihúzós gombával tudniuk kéne javítani
Vagy majd kinyitják