Ha most leirnám mennyit megyek évente akkor, megint kitörne a háboru mint annó a fazer topicban. De hidd el sokat megyek utcán.... nagyon sokat. A pályázás nekem csak hobbi. Utcai motoros vagyok, mint itt bárki...
hát a túrásak biztos mint a pálya guma.Mondjuk olyan amin van víz elvezető barázda.
Mindegy,Mivel Te pályázol nyilván más szem szögből közelíted meg a gumi kérdést mint én.Akikről én beszéltem nem pályáznak,csak gyorsulgatnak a lámpák közt.
Jómagam is sokat vaciláltam, h használt pályagumit vegyek a motorra vagy újat. Azon pöccentem be én, hogy megnéztem 10 használt gumit és mind szar állapotba volt szerintem és amennyit elkocsikáztam már miatta, annyival meg nem lesz összességébe olcsóbb. Hazajöttem és megrendeltem az új BT023-at és legalább letudtam az egész gumikérdést
Háát...fura. És vicces! Sok helyzetben hátrány a minusz 2 henger, viszont van ahol előny...
De jövő héten megyek ring, aztán akkor okosabb leszek.
Rohadtul hiányzik az erő, viszont sokkal könnyebb vele kigyorsitani, lapolni stb.... Majd elválik.
Mélyen is van, a kék mögött de a színkódot én sem találtam meg... Szotyi! Kérdeztem már, h mikor lesz a következő gurulásod valamerre, de nem jött válasz. Soma azt írta pár napja, hogy júliusba nem lesz elérhető és csak augusztusba lesz motorozás. Nálad is?
nem gondolok rá mert szerintem utcai verzióra is vannak közel verseny minőségű gumik kifejlesztve.(igaz nem ennyiért.)
Viccet félre téve a használt pálya gumi általában anyagi okból kerül fel.
Ahogy Zoli is mondja esőben sem igazán jó.
Természetesen ahány ember annyi vélemény. Az meg , hogy minden guma ugyan azt tudja természetesen száraz aszfaltra gondoltam, és versenygumikra.
Lényeg, hogy a gumis fele legyen alul!
Hát ez örökös vitatéma lesz mint az olaj meg az hogy felmegy e a 650-re a 180-as.
Jelenleg tökéletesen meg vagyok elégedve a PR2-vel.
Nem tartom kizártnak hogy megváltozik a véleményem ahogy fejlődöm.
Úgyhogy ha lecserélem a motort úgy majd próbálkozom fokozatosan a gumikkal is.
Sportosabb,racsingosabb gumi lesz.Viszont szerintem vágott pályás cucc az nem.Főleg vizen nem hiszem hogy ugyanazt tudja mint az utcai tárasai miatt.
A tempó tökmind1 szerintem. Én kényelemről beszéltem. Nekem nem mindegy, hogy lapon 3 centi vagy 13 centi tapad az aszfaltra.
Egyépként Dunlop van a sövön. Az meg ,hogy milyen márka tökmind1. Minden gumi ugyan azt tudja!
Milyen gumi?
Értem én hogy egy ezres gsxr-re kellhet.De még mindíg nem vagyok meggyőzve hogy egy jó esős napon egy 70 lovas 650-esen nekem mindenképp pályagumit kellene tartanom.
4-5 ezret el lehet vele menni bőven. Aki mást mond, az hazudik. Viszont sokkal kényelmesebb, élvezetesebb vele menni mint egy utcai gumival. Iveltebb, puhább, stb...
És ha esetleg kátyut fogsz, akkor nem siratod a 40 ezres papucsot.
Én 5 éve nem mentem utcai gumival. 1 hete vettem a sövöt és utcai sport guma volt rajta. Kellemes meglepetés volt számomra! Bár sztem meg sem közeliti az igazi sportgumikat.
Mennyit lehet elmenni vágott pályagumival?
10-12e KM-netalán 16ezret?
Nameg azt sem igen tudom elképzelni hogy egy mai modern utcai sportgumi tudása kevés legyen az én papás stílusomnak és pályagumi kelljen az utcán.
Ahhoz azért igen nagy tempót kéne menni hogy kifogjon az ember egy legális gumin.
Előbb mondtam mi a gond.Nem csak napfényben és szárazon kellene menni,külföldön nem tudom mit szólnak a csak versenyre feliratnak ha egy rendszámra lelógó szíj miatt ugrik 30 euró és egy 2-3e-es túra végén sem kell letámasztani mert megáll egyben a kockán amire kopik.
Hát a kuka pályagumi olcsóbb és elvileg tapadósabb is csak én paráznék tőle mert nem tudnám eléggé felmelegíteni és esőben olyat esnék pofára mint a ló.
Na de majd a gülüszeműre valami racsingosabbat kéne tenni mint a pr2.
nem kell mondom.Ha eljön a gumicsere,használt pályagumit kell venni.Felénk most ez a divat.
Mer 600 lóerős csoda vasra van lé de 30000 nincs egy hátsó gumira
Mindegy,Mivel Te pályázol nyilván más szem szögből közelíted meg a gumi kérdést mint én.Akikről én beszéltem nem pályáznak,csak gyorsulgatnak a lámpák közt.
De jövő héten megyek ring, aztán akkor okosabb leszek.
Rohadtul hiányzik az erő, viszont sokkal könnyebb vele kigyorsitani, lapolni stb.... Majd elválik.
Viccet félre téve a használt pálya gumi általában anyagi okból kerül fel.
Ahogy Zoli is mondja esőben sem igazán jó.
Milyen az ezres gixxer után?
Lényeg, hogy a gumis fele legyen alul!
Jelenleg tökéletesen meg vagyok elégedve a PR2-vel.
Nem tartom kizártnak hogy megváltozik a véleményem ahogy fejlődöm.
Úgyhogy ha lecserélem a motort úgy majd próbálkozom fokozatosan a gumikkal is.
Sportosabb,racsingosabb gumi lesz.Viszont szerintem vágott pályás cucc az nem.Főleg vizen nem hiszem hogy ugyanazt tudja mint az utcai tárasai miatt.
Egyépként Dunlop van a sövön. Az meg ,hogy milyen márka tökmind1. Minden gumi ugyan azt tudja!
És itt az én tempómon van a hangsúly.
Értem én hogy egy ezres gsxr-re kellhet.De még mindíg nem vagyok meggyőzve hogy egy jó esős napon egy 70 lovas 650-esen nekem mindenképp pályagumit kellene tartanom.
És ha esetleg kátyut fogsz, akkor nem siratod a 40 ezres papucsot.
Én 5 éve nem mentem utcai gumival. 1 hete vettem a sövöt és utcai sport guma volt rajta. Kellemes meglepetés volt számomra! Bár sztem meg sem közeliti az igazi sportgumikat.
10-12e KM-netalán 16ezret?
Nameg azt sem igen tudom elképzelni hogy egy mai modern utcai sportgumi tudása kevés legyen az én papás stílusomnak és pályagumi kelljen az utcán.
Ahhoz azért igen nagy tempót kéne menni hogy kifogjon az ember egy legális gumin.
Na de majd a gülüszeműre valami racsingosabbat kéne tenni mint a pr2.
Mer 600 lóerős csoda vasra van lé de 30000 nincs egy hátsó gumira