Na végre kész a gép, mentem egy nagy karikát vele és hihetetlen a változás. A testtartás teljesen más az egy dolog, de a manőverezhetősége városon belül valami fenomenális a másikhoz képest, pedig csak egy kormányt cseréltem. Szűk utcákba ahol döntögetni kell ide-oda hirtelen sokkal jobb
Mindennapra inkább a naked...............egy picit visszatart a 200 feletti sebességtől az idomok hiánya...................kevesebb az esélye egy trafinak ............és szerpentinen is szerintem lazább a csupasz..................plussz az eleje a duplalámpásnak.........mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
én is lehet ezt próbálnám inkább a street helyett.
mire lehetőségem lenne egy 636-osra, azok úgyis ősöregek lesznek.
ezt meg még legalább gyártják, tehát egy 10-12 évesre még simán benevezhetek akár 2020 körül :-) kawából addigra már csak 15 év körüliek lesznek.
én gyári N-esről LSL-re és hasonló volt a tapasztalat.
http://kecskemetitv.hu/hun/sa_...
Bezzek a suzukira.
mire lehetőségem lenne egy 636-osra, azok úgyis ősöregek lesznek.
ezt meg még legalább gyártják, tehát egy 10-12 évesre még simán benevezhetek akár 2020 körül :-) kawából addigra már csak 15 év körüliek lesznek.
Hyo-elment már?
És a csoda megtörtént! Megjött a csavar, most telefonáltak!
Márciusban a kiállításon felültem rá és alig tudtam otthagyni.
ez már döfi
a lyány viszont