Igen, teljesen feldobozolható a SV... legtöbbet Zséékettő tudna neked mondani rólla... hátulra nekem is van...
Páran azt mondják h a givi nem jó, mert megfárasztja a segédvázat, és eltöri... nekem eddig még semmi bajom nem volt vele... hogy lekopogjam...
Hátsó doboz ( Top-case )-nek nekem ez az összeállítás:
- Givi 529FZ karok, M5-ös platnival, ha jól tudom a Shox-ban ennek az ára 23-25.000Ft...
- Hátsó doboznak meg egy Givi V46-os dobozom van, 10kg-ig terhelhető ( elméletileg, és bele van írva h 120km/h az ajánlott sebesség mellé ), namos nekem nem volt vele bajom amikor 15 kiló volt benne és 150-160nal mentem...
Oldaldoboztartónak, én ugy tudom hogy Givi-ből csak a PLX521-es van, de tán ha jól tudom arra csak a Givi V35-ös dobozt lehet felszerelni, de nem biztos...
Oldalra én nyeregtáskát vettem:
- Givi T449-es, 28-35 literig bővíthető, merevítős, jól néz ki ( szvsz.. ) jól tart, vízálló, hőálló, ráadásként én pluszba még 2 db gumipókkal még feszesebbre vettem, és meg sem mozdul...
én ennyit tudtam segíteni, ha gondolod, nézd meg az adatlapomon a galériát.. ott vannak fennt képek.
Utólag is köszönöm a plexit! Annak köszönhetően, már jobb is lett a szélvédelem, és befekvéssel 284-et mutatott az órám... Bár nemtudom mennyi lehetett valójában, mert alapjáraton nem tudom mennyit csal az óra, rádásul, nekem még többet, mert hátul 2 foggal nagyobb a lánckerekem...
ja én már gyorsultam le vele 525D-s BMW-t.Mögötte mentem,kormolt mint a picsa de én simán megelőztem.(ezt sem értem a mai napig sem)Pedig nyomták neki mert köpte a kormot rendesen
A 650-es vége 220km/h.Átlagos pilótával gyári áttétellel.(átlagos pilóta 85kg)
Alattam egyszer ment 225-öt máig nem értem hogyan :D
200km/h -ig simán elmegy bármikor egyébként.(youtubon ha meg nézed ott se nagyon mennek 220 fölé)De nem szeretem ennyivel kínozni mert nem neki való.
Az átlagos autókat lehet vele előzgetni de a kicsit komolyabb BMW Audi Merci gépek már 160 után ott hagynak.Az efféle harcokra gsxr1000 ,r1 cbr1000rr stb vagy A hayabusa való
Szóval, ha jól értem amit írtál akkor a fejidom megléte vagy hiánya nem befolyásolja a végsebességét?
Csak kíváncsiságból kérdezem, volt már olyan hogy egy autós leállt veled versenyezni? Gondolom egy átlagos hétköznapi autónak semmi esélye ellene, igaz?
A vásárlást csak jövő szezon (március-április, feltéve ha akkorra lesz elég pénzem) elején tervezem, addig csak tájékozódok, hogy melyik lenne az a motor ami a legjobban megfelel az igényeimnek.
SVLaller, jó a hozzászólásod
Meggondolandó szempont.:)
De nem csak túrázásra lenne használva feldobozolt állapotban, hanem néha néha megnézném hogy mennyi az annyi, mondjuk ezt egyedül, és itt meg már kellene a fejidom. Amúgy az N verzióval meddig elviselhető a menetszél?
erre a célra ne vegyél fejidomos SV-t. az előredőlős póz miatt fájni fog asszonypajtinak ott, ahol este komoly terveid lennének és így hoppon maradsz. vegyél inkább egy N-est, tudok is egy jót eladót, akár doboztartó konzolokkal együtt is
Sziasztok.
Tanácsot szeretné kérni motorvásárlás ügyben.
Kinéztem magamnak egy 650es fejidomos SV-t, és arra lennék kiváncsi hogy, tehető-e rá hátsó illetve oldaldoboz? Két személlyel plusz teljesen feldobozolva miben változik meg a menettulajdonsága? Megfelelne ez a motor a fenti követelményeknek? Jelenleg egy Yamaha YBR 125-öm van, azt használom a fentebb leírt célokra, azt szeretném lecserélni egy haladósabbra motorra.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Reméltem, hogy nem okozok csalódást az SV-seknek.
Ha valakit érdekel eladó a motorom
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Fasza lett!
Igen, teljesen feldobozolható a SV... legtöbbet Zséékettő tudna neked mondani rólla... hátulra nekem is van...
Páran azt mondják h a givi nem jó, mert megfárasztja a segédvázat, és eltöri... nekem eddig még semmi bajom nem volt vele... hogy lekopogjam...
Hátsó doboz ( Top-case )-nek nekem ez az összeállítás:
- Givi 529FZ karok, M5-ös platnival, ha jól tudom a Shox-ban ennek az ára 23-25.000Ft...
- Hátsó doboznak meg egy Givi V46-os dobozom van, 10kg-ig terhelhető ( elméletileg, és bele van írva h 120km/h az ajánlott sebesség mellé ), namos nekem nem volt vele bajom amikor 15 kiló volt benne és 150-160nal mentem...
Oldaldoboztartónak, én ugy tudom hogy Givi-ből csak a PLX521-es van, de tán ha jól tudom arra csak a Givi V35-ös dobozt lehet felszerelni, de nem biztos...
Oldalra én nyeregtáskát vettem:
- Givi T449-es, 28-35 literig bővíthető, merevítős, jól néz ki ( szvsz.. ) jól tart, vízálló, hőálló, ráadásként én pluszba még 2 db gumipókkal még feszesebbre vettem, és meg sem mozdul...
én ennyit tudtam segíteni, ha gondolod, nézd meg az adatlapomon a galériát.. ott vannak fennt képek.
Na. Ma így néz ki a gép.
Nem kritizálni, telefonos a kép, majd csinálok fény.géppel is.
Hát igen, van azért benne nafta :)
Utólag is köszönöm a plexit! Annak köszönhetően, már jobb is lett a szélvédelem, és befekvéssel 284-et mutatott az órám... Bár nemtudom mennyi lehetett valójában, mert alapjáraton nem tudom mennyit csal az óra, rádásul, nekem még többet, mert hátul 2 foggal nagyobb a lánckerekem...
Nagyon meggyőzőek ezek a számadatok.
Még azt lenne a kérdésem hogy tehető-e rá oldalra doboztartó konzol?
Alattam egyszer ment 225-öt máig nem értem hogyan :D
200km/h -ig simán elmegy bármikor egyébként.(youtubon ha meg nézed ott se nagyon mennek 220 fölé)De nem szeretem ennyivel kínozni mert nem neki való.
Az átlagos autókat lehet vele előzgetni de a kicsit komolyabb BMW Audi Merci gépek már 160 után ott hagynak.Az efféle harcokra gsxr1000 ,r1 cbr1000rr stb vagy A hayabusa való
Csak kíváncsiságból kérdezem, volt már olyan hogy egy autós leállt veled versenyezni? Gondolom egy átlagos hétköznapi autónak semmi esélye ellene, igaz?
Meggondolandó szempont.:)
De nem csak túrázásra lenne használva feldobozolt állapotban, hanem néha néha megnézném hogy mennyi az annyi, mondjuk ezt egyedül, és itt meg már kellene a fejidom. Amúgy az N verzióval meddig elviselhető a menetszél?
Tanácsot szeretné kérni motorvásárlás ügyben.
Kinéztem magamnak egy 650es fejidomos SV-t, és arra lennék kiváncsi hogy, tehető-e rá hátsó illetve oldaldoboz? Két személlyel plusz teljesen feldobozolva miben változik meg a menettulajdonsága? Megfelelne ez a motor a fenti követelményeknek? Jelenleg egy Yamaha YBR 125-öm van, azt használom a fentebb leírt célokra, azt szeretném lecserélni egy haladósabbra motorra.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Édes Istenem!