Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nameg óvtosan kipuhatolni hogy mennyire alkudható...............mert 1,5-ért az hóttziher hogy nem érdekel.Az 1-7-1,8 míg papíros lesz 2,2-ért meg 2011-es nullkilóméteres van.
És hogy mennyire hajlandó bevenni a lomomat.
Lemennék szombaton.Sokra nem csak a szokásos.Egyenesen megy nem döglődik a blokk nem lopott e meg ilyenek.
Nincsenek nagy igényeim mondhatnám hogy minőség és mennyiség nem számít csak sok legyen és jó.
oké, megnézhetem neked, dobj egy mailt mire vagy kiváncsi és megoldjuk
Na lehet hogy .Van egy tripla Kisvárdán. Mondjuk kurvaronda a szélvédő rajta és mocskos drágán adja de lehet meg kéne nézni.
jaja én, miért?
Az a baj, hogy egy milliárd dollárt akarsz azért az DRZ-ért, de ezt mondtuk már...
KP jobban hangzana.
Hali!

Érdekel valakit Suzuki DRZ 400 S-SM csere N-es SV-re értékegyeztetéssel megegyezés szerint? Kép az adatlapomon is!
Sziszko....
Emlékeim szerint valaki Kisvárdai közülünk.
csáó !

A tatyókra visszatérve ( Givi T449 ), én azt vettem észre, hogy ha bennevannak a merevítők, de nincs benne cucc, eléggé furán áll rajta, viszont ha meg van pakolva teljesen állat ;)
Igen, a rögzítés ugy van hogy az ülés alatt van 2 tépőzár, és közötte egy ilyen húzó-szorító-lazító mittommi... viszont ha utast is viszel, ezt a fajtát eléggé hátra kell tolni h felférjen a lába az utasnak.. én még +2db gumipókkal rögzítettem le, és így 200ig meg sem moccant... Én ugy vettem észre, hogy nemtudom miért, de nekem mintha könnyebben irányítható lenne a motor "feldobozolva" mintha csak simán mennék vele...

Másik, igen, a motorfékje azért jóval jobb ( szvsz. ) mint egy sor4esé... én ( is ) nagyon szeretem hogy visszaváltásnál nem kell annyira a féket húzni/ fékre lépni mert a motorfék eléggé lassít...
Sziasztok!
Első féktárcsát keresek 650 S (2004) motoromra!Ha valaki tudna segíteni hol? és mennyiért? vehetek azt megköszönném:D
Az oldaltáskák egymáshoz vannak rögzítve tépőzárral az ülés alatt és fölött, plusz a lábtartóhoz, hogy ne "lobogjanak". Egyáltalán nem esik le. Sőt.
Utassal voltam. A lassú éles kanyarok városban nehezebbek, de egyébként semmi zavaró hatás se autópályán se szerpentinen.
Mikor a békával először mentem az 577-re ez történt.....az ismerős lejtőn szokott helyen gázelvesz a kanyar előtt és várom a hatást.....na az volt mert ugyanúgy száguldottam tovább a visszaváltás ellenére mert még a csúszókuplung is elengedett majdnem megvolt....
Sornégynél egyik eset sincs.Remélem a barkaszutánzaton se lesz.
Az tuti hogy ha nagyon akarom lehet hozzá csúszókuplungot venni.
igazad van, bár a szokásos lámpánál előregurulásos majd lefulladásos jelenség miatt úgyis akkora alapjáratot kell állítani, hogy ilyen esetben nekem inkább rángat, mint lefullad. De forgalomban ez sose fordult elő, csak múltkor a Tesztmotor.hu oktatáson, bólyakerülgetés közben. (Kuplungról le voltunk tiltva, egyébként már húztam volna, simítandó a rángatást). Második eset: igaz!
Két helyzet az amikor meglepheti a kezdőket.Lassú menet kanyar alacsony fokozatban gyök kettőnél ha nem finoman ereszted el a gázt lefullad és orra esik az ember.Meg főleg szerpentinen lefelé nagyobb sebességnél kanyar előtt ha rossz fokozatba (nálam jellemzően egyel alacsonyabb mint kéne) teszed eléggé megrázza a farát.
én akkor fosnék be, ha a gáz elcsukásakor nem lenne ekkora motorfék, csak szaladna tovább a motor, én meg kapkodhatnék a fékekkel :-)
szerintem, hogy melyik a legkönnyebben vezethető motor, az szubjektív. Ha elolvasol 1-2 tesztet az SV megjelenésének idejéből - van ilyen a neten Superbike, Motorrevü, stb -, láthatod, hogy épp az tetszik nekik, hogy könnyen dobható egyik kanyarból a másikba.
Kényelem: ez is szubjektív. Én N-est vettem, de túl felegyenesedett a tartás rajta. Kormánycsere egyenes kormányra - sokkal jobb, de még nem az igazi. Más meg éppenhogy visszafele cserélget és egyenesen akar ülni... én meg pl dőlnék előrfele... amíg ki nem próbáltad, nem tudhatod. :-)
A terhelésváltás és a motorfék kicsi megszokást igényel de nem vészes.
Hello.
Azt szeretném kérdezni hogy, a "túrán" c. képeden vittél magaddal utast? Ha igen akkor milyen volt akkora csomaggal és az utassal menni? Mivel voltak rögzítve az oldaltáskák? Nem akartak leesni, és nem rontották nagy mértékben a menetstabilitást?


A következő kérdéseim pedig mindenkinek szólnak:

Sokan írják hogy a fejidomos SV nem a kényelméről híres. Összehasonlítva egy yamaha ybr 125 (nekem ilyen van) ülésének kényelmével, gondolom azért az SV a kényelmesebb.
Hallottam már olyan valakitől hogy a szerpentineken nem ez a legkönnyebben vezethető motor. Ha valóban így van akkor miért nem?
Egyenlőre ennyi kérdés jutott eszembe, ha eszembe jut még valami írok.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Voltam...
Ebben az évben voltál valahol?
Mennyire?