Ja még, annyi, hogy ha nem forszírozott tempó a lételemed, akkor tekerd ki teljesen az alsó és felső kis csavarokat aztán egy negyedet húzz vissza rajta max.! Nekem ez vált be a legjobban, erős gázadásra sem pumpál a kanyarban. Amikor megvettem egy hétig jártam vele hogy azt hittem leveri a vesémet a motor, mire eljutottam oda, hogy elkezdtem nézegetni a futóművet. Tökig be volt tekerve a húzó és a nyomófokozati csillapítás is. Aztán kicsit állítottam próbálgattam, megint állítgattam próbálgattam,.......... És most már jó.
Azokkal a kis csavarokkal a csillapítást állítod (húzó, nyomófokozatit). Ha tökig betekered akkor lassabb, ha kinyitod akkor gyorsabb. A rugó keménységét avval a két "körmös" anyával állíthatod.
én hétvégén arra készültem, h kacskaringós úton Zakopane, ott ebéd, majd északnak Krakkóig, ott szállás bungalóban, evésivás a főtéren, délelőtt vásárolgatás, vissza délnek vagy Donovaly-n keresztül, vagy Martin+577-en keresztül Besztercebánya és úgy haza Ipolyság+Rétság+2A. Nekem Krakkó kötelező, szóval ez km-ben és időben is elég kötött és szoros... Te merre tervezted?
Hogy kell a hátsó lengéscsillapító keménységén állítani? Mentem a kékkel és 100x keményebb mint az ezüst, tök "szar" volt vele menni. Alul felül van egy tök pici kis csavar amit kis csavar húzóval lehet tekerni, de nemsok változást éreztem. Azt is kell tekerni amibe az a kis csavar van?
köszi. az az igazság, hogy több okból -öregszek, jön a baba, túl sok balesetes videót nézek, több pályás menet után már nem sietek annyira közúton- már lassabban megyek, itt még jobban húztuk neki:
hétvégére én bevállalós időt látok.
de a tempódat úgyse tudnám tartani.
viszont megrendeltem Zoli azt a láncmosó izét, a Bigbike-on keresztül, amikor azzal láncot mosok, akkor egy mosást is fog kapni.
Én mindig úgy vagyok vele, hogy túra előtt minek mossam le, úgyis koszos lesz. Utána meg, már minek? :-))))))
Má mondták hogy csak egy ideig ragad utána kopik a kosz.
És hát csini így is.
Bocsi, Lallernak nem lehet akárhogy irkálni
http://youtu.be/nRzxC4JiXIY