Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őőőőőőőőőőőőőőőa 650-esem 150-nél nem indult meg úgy mint most a 675.Kellett az idő míg felnyökögte magát 180-ra.
Dehogy is!Nem az én motorom az etalon de azért 8500-nál még van benne szufla!
Ki is fullad 8-8,5-nél.
az igazi erő az sv-n is 6-tól indul
őőőőő ja.............a hatkilós sornégyek 5-6-tól élednek onnan megindulnak 10-15e ig.
A v2 meg fordítva.3-tól lórúgás 8-9-ig és annyi.
Hát szerintem az sv vadabb mint az fz6.Annyi,hogy a yamaha végsebessége nagyobb.
Biztos hogy, jó gép...
A szépsége szubjektív, szerintem egy új Z750 sokkal pofásabb.
Hat dul a szerelem.........igy ja.......a legjobb.
Hat.......te meg meg tudsz elolem lepni......ezressel.........de van aki mar nem.Eze mondom hogy pilotafuggo inkabb.
Es az enyemen nincs szam csak csinosabb a kulalak.Sv-t senki nem nezte meg.....,ezt meg meg a kuton is a motorosok.
Pont tegnap mentem egy FZ6-al, és igen furcsa volt az SV után. 6-7ezres fordulatig olyan mintha levenném az SV-ről a gyújtást Utána megindul a maga nemében. Egy 650-esnél sokkal jobban megy, de az 1000-sel valóban nem összehasonlítható. Nagyon kevés ahhoz képest, és ezt nem rosszból írom, csak viszonyítok saját tapasztalatból.
hát ez a tripla a világ legjobb motorja


Nem tudtam kihagyni bocsi
a szám a lényeg.Ha legalább 4 jegyű akkor már motorozni sem kell tudni,a szám mindent elárul
na ja de az ezrest majdnem fele áron megkaptad volna, ráadásul nagyobb szám van az oldalára írva ami azért jelent pár centit pluszban
Hát ennek egen.
Kellemesen stresszmentes.
Nem igen van olyan fordulat ahol megindulás helyett lánccsapkodás meg zötyögés lenne.
na azért a túl alacsony fordulat se olyan jó a gépnek.
Mostanában nem volt ilyen.Eléggé visszafogottan közlekedek újabban.Van elég buzi az utakon.Annyival járok amin érzem hogy ezt szereti az sv.
Sajnálom szegényt,és rá is jöttem,hogy amit ez a motor tud az nekem megfelelő.
Ettől függetlenül néha ki kell kormolni picit,mert kell az neki,csak nem kell napi szinten megkínozni mert az nem neki való.
Ja............na és neked 2,5-nél kapcsolva megindul 4-ben mint a veszettürge?
a legutóbbit viszont aláírom, úgy került ki egy gixxeres utassal Dobogókőnek felfelé, mintha álltam volna
Deeeeeeeeeee, ezé GSR
13.................naolyan nincsenis.
Az enyim 13-nél szól szépem rajongója vagyok a Shark-nak
Mé kínzod szeginyt?
Hmmmmmmmm mentem ezressel is..........................érzetre ez a 675-ös erőben csak egy kicsivel marad el tőle.......viszont picit könnyebb.............futómű-váz tekintetében meg jobb nála egy picit.A kiegyensúlyozott erőleadás a legjobb a 3 hengeresben.
Ami annyit jelent hogy utcán csak a pilóták képességén múlik hogy melyik a jobb.
már volt,hogy 196-nál húztam a hatodikat
és akkor már ereje is van, nem csak hangja