Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én rá szoktam nézni...
Ha látom hogy kezd lekopni akkor fújom, soha nem várom meg hogy kifényesedjen.
Beppffujjom.Osszd el.
szerintem túl van ez az esső-dolog és lánckenéss dolog lihhegve.
én megvárom h megszáradjon, és hagyom a francba.
mikor legközelebb száraz időben megyek vele, és ezuttán megállok, és ezuttán még esszembe is jut (!), akkor fel az álványra és befujjom (vagy beffujom, melyik a jobb?).



Mondtam én.
Ellestem a Sanyitól....
Ez bizonyíték, nem ígéret!
Te már csak tudod.
Nem szabad takarítani, és akkor a vastag dzsuvabevonat megvédi...
Szerintem nem..................gyári....................csak ezek elbaszott angolok.................már nézték a srácok starigradon hogy bazinagy a hátsó lánckerék.
valami stunt áttétel van rajta hogy ilyen hosszú lánc kell rá?
Nem tart addig a lánc hogy gond legyen a rozsda...............amúgy sokat állt valahol az enyém így már alapból foltos picit.................de leszarom.................ha kiadja hogy cserélni kell...............cserélek.................utánanéztem 120 szemes 525-ös kell meg JI lánckerék és már tudom a méretet meg a számot is Hála Zizónak.
én is igy tettem,hogy megszáradt azt csak befújtam,azt a zsír alatt meg berozsdásodott
Semmit.
Ugyanazt.
A trükk hogy mikor megyek nem esik az eső................megijed tőlem.
Amúgy meg egyszerű...................elkap.............megszárad...............
befujom.
én se ragaszkodom az olajzóhoz,de mikor elkap az esső Te mit fujsz rá, ami rajta is marad az essőben?

jelenleg mol-ost használok, 1000km kibir száraz időben

esső után hogy kezeled le a láncot?,ha már megszáradt,ezt azért kérdem mert az elöbbi lánccal pórul jártam, pedig lett volna még benne szvsz 5000km,olyan rozsdás volt,hogy nyikorgott a lánc,hiába fujtam be


jelenlegi szettel is áztam már el,de teljes száradás után beolajoztam,majd kis járatás után fújtam,de ettől függetlenül kiváncsi vagyok a Te vagy más technikájára
Sajnos amíg ennyire nincs pénz nincs vevő sem.....hihetetlen nagy a szegénység csak ezt nem fogadják el "fönt" vagy inkább leszarják.....demján is megmondta, hogy nagy munkanélküliség kell mert akkor van olcsó munkaerő és mindenki befogja a pofáját nehogy kivágják az éhbéres helyéről......
na majd kiderül.
királyság!
Hat szerintem nem nagyon, mert ott meg mindenki egymas ala probal menni arban...
legalább felrázzák a használt piacot is
Ja!
A Gladius van 2.1-ért...
Nem tudom feltűnt-e bárkinek is, hogy SV nincs az árlistában...
már itt tartunk:
vesz az ember egy angol gépet és titokban kitörlik az az előtti motoros emlékeit
Bazz............ezen nyavjgok én is................a tripla újonnan 2011-es ennyibe kerül.................és habár nagyon jó gép a sövö.............hát van különbség köztül.
Anno 2007.-ben amikor elindult a "válság" olvastam pár elemzést és azokat közzé is tettem itt és máshol amikben levezették a járműárak jövőbeni alakulását....akkor mindenhol lehurrogtak és példálóztak azzal, hogy milyen olcsók lettek(pl. békát már 2.1m-ért újonnan lehetett venni) és ez így is marad.......pedig épp az volt a konklúzió, hogy akkor valóban leestek az árak mert hatalmas volt az előregyártott készlet mindenből, de amikor azok elfogynak akkor az utána gyártottak már nem lesznek olyan nagy számban eladva mint előtte, de ettől függetlenül a részvényeseknek ugyanaz a haszon kell mint előtte így felemelik az árakat....a pórnép már nem nagyon vesz járművet, de a jobbmódúnak meg mindegy, hogy valami 3m vagy 3.5m......így a kevesebbet többért eladva ugyanott vannak a pénzükkel..
1250-es Bandi alap ára is 2.5 milla. Az is brutális