Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs neked bazira megkopva a fékbetéted?
Sziasztok!
Olyas fajta kérdésem lenne, hogy a hátsófékfolyadék tartályban lévő gumicska megvan nyolva és bele ér az olajba!Ez mennyire természetes?Mi lehet a probléma a rendszerrel?Íme 1kép remélem visszadja a problémámat
hali!
sv 650 re ekeidom valakinek van eladó?
köszi!
tsanyi telóolajcserén kívül injektorszinkron, szelephézag állítás is megoldható így egyben minden?
Hali!
Eladó egy pár gyári SV tükör, 650S K1-ről vettem le, adatlapomon meglehet nézni a 2-6. képig, ott van elérhetőség is!
Ár: 6000 Ft a pár, szép állapotban vannak!
Vagy ez,esetleg még az új 1200-es Tiger még fincsi lehet!
Lehet még fel kell nőnöm ehhez........az üléspozíció+a kényelem+kardán bejönne.......de a bandi után lehet,hogy nyomatékhiányos lenne,az áráról meg ne is beszéljünk...
Az lesz
Akitől vettem, az belehajtott 60-al egy álló autóba, és így összetörte szépen a gépet. Vett egy másik motort, és abból megcsinálta, de a nyakban benne maradt, egy kis ferdeség. Ő így használta 3 évet, elment vele 19 ezer kilométert gond nélkül, még a gumi sem kopott ferdén, de engem a tudat zavar, és meg szeretném, csinálni
No..............megcsináltatod velük...............és már lesz is tapasztalat.
Erre kíváncsi leszek....amúgy mi történt a gépeddel?
A bajai Sugomotor motorbontóban ajánlották, hogy ők mindig ezzel a sráccal javíttatnak. Tőlük kaptam a számot, és felhívtam őket, de nem ismerek senkit, aki az általa javított motort használná.
De telefonon korrektnek tűnt a srác, és az ár is elfogadható.
Van húzatópadja, és elmondása szerint már sok motort csinált, de ki tudja...
Még nem is hallottam róluk, Te hol találtad őket?
Tudom, már eldöntöttem, hogy mindenképpen javíttatom.
Gondolom hogy a Sima Team érti a dolgát, csak gondoltam, talán van itt valakinek tapasztalata, vagy infója a Paksiakról. Mert ugye nem mindegy, hogy 120 papír, vagy csak 50.
Hát már nem először szedtem ki a kereket és sohasem fordult még ilyen elő béna voltam!De van még 3 és igy is hibátlanul kell működnie szerintem
2x nézd meg jól rakod vissza a kerékbe gumizás után.Ne törjön le több fog.
Hát akkor használom így ahogy van nem tákolok 2komponensű ragasztással stb.
Ez lesz a következő.
fincsi Zolikám ez legyen a következő
Érdekes, hogy azt ott annyira elgyengítették mintha fordított telós lenne.....ugye az egésznek az a lényege, hogy egy jobb sportmotornak a telója(maguk a villák nem a becsúszószárak) drágább mint egy váz ami kb fél milla míg a telók másfél is lehetnek tehát mivel a fordított balesetnél nagy eséllyel nem a becsúszószárat görbíti mivel az a fékezésnél becsúszik hanem magát a villákat így azok teljesen tönkremennek és ezt elkerülendő könnyítették ki a vázakat, hogy inkább azok törjenek......viszont a gsr nem fordított telós mégis törik nyakban.....na mindegy....
A gsr se rossz................egy már túlélt egy csattot.
Igaz a többi belerokkant sajna.
Jabezony....................felültem rá eccer................vagyis az túlzás..................nem ért le a lában róla csak a hegye.
A Simáéknál nem hiszem, hogy lenne jobb legfeljebb olcsóbb.....már sok topicban feltetted ezt és még vita is volt belőle.......a paksiakról még nem hallottam, kecskemétiekről igen, de csak hallomás semmi tapasztalat meg nem is tudom hol vannak....az új vázat meg le lehet papírozni, de a DL-t lehet javítani....
Igen, láttam már olyat is, hogy csak 1 maradt rajta mégis jó volt.......ez mondjuk az első kerék ki-beszerelésnek a tanulópénze...
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, talán valaki mondani valami okosat nekem...
Nekem egy Dl-em van, és a váza 1-2 mm-t el van menve. Pakson van aki ilyenek javításával, visszahúzásával foglalkozik. Van köztetek paksi, vagy valaki aki hallott véleményt a munkájukról?