Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az adat egy nagyon komoly google-s kutatómunka eredménye
Ha van neked, miért nem próbálod ki? Nem egyszerűbb?


Am 220 fölött valamivel. Az óra valószínűleg ennél többet mutat
Km/órára gondoltam
Annyit megy amennyit használják
Hello lene egy ojan kérdésem hogy menyit megy egy SV 650 S
Én nehezen. Külföldről behozott masina
De ha rajtam múlt volna tuti finoman van bejáratva de így sincs baj
biztos rosszul járattad be
ja az 5ezret a fordulatra értettem
CB500... 5 ezernél zörgött.
Vez.lánvfeszítő csere... és most nem hallom. De mondták hogy ez Honda betegség a vezérműláncfeszítő fáradás. 12e HUF környékén fájt... Megnyugodtam ennyi. De azt is mondták hogy valaki így elmegy 15-eret és nincs baja, ahogy Rami is tette.
Nekem a kis lelkem megnyugodott... azóta nem nyúltak a blokkhoz!
35e-et tettem bele és szerintem amíg nincs konkrét szelephangja vagy más csörgés, bontatlan marad
Ja............motorozz ne halgatózz.
Nekem a VZ 1600 is zörgött. Én is szervizről szervizre jártam. Láncfeszítő automata volt, kiszedték, rugó rendben...Mondták jópáran ne foglalkozzak vele. Nehéz volt, de így tettem. amúgy az is csak hidegen csinálta. Aztán megszűnt. Nem érdekelt, mert találkoztam pár márkatárssal és mivel az övék is ciripelt, tettem magasról az egészre. A múltkor egy sporival mentem. Nna! az teljesen gyárilag izééééé......Jó érzés volt, de Japánhoz szokva egyfolytában azon füleltem hogy motorféknél az a tetves erős sziszegés vajon a hengerfalon szántó dugattyúgyűrű e?
Mögvan neki.
Rami!Mi van a Hondáddal?
Ellenkezik minden porcikám.
De legközelebb rám lehet ülni addig míg elmúlik ez a kényszer hogy tegyek a zörgés ellen.
Dehogy indítottam.Még szöszmötölni kéne a váz mentén futó vezetékköteg pontos elhelyezésével.Reggel a fenének van kedve kitolni a pofám az ágyból..................este meg már sok kanalam nincs lemenni a hidegbe szerelni.
Majd szombat-vasárnap nyugiban megoldom.KB 20 perc és minden vissza van rakva.
Légszűrő és tank meg a két hűtőtakaró.
tapasztalatból tudom hogy nem könnyű..de higgy nekik
Nagyjából így......nem volt az akkora gáz, amúgy elmúlt a zörgés vagy még nem indítottad be?...
Nekem csak 3-4-en.Mind aszondta haggyam a fenébe ne foglalkozzak vele.
nekem nyócan hallgatták meg.....ebből 5 aszonta szépen él a blokk
naesztaddössze

a 1200 teneréve mentem nyáron 13000 km blokk nem tudom semmihez hasonlítani azokat a zörejeket percekig hallgattam csak ésnem akartam elhinni

boxerbe 80 ezer van kis szelep hangon kívül semmi"suhog"
nem biztos, hogy sikerülne pont azt eltalálni amilyen kell ...amit Zoli linkelt az valami tuning oldal és cuccok, a hajtókar és a könnyített vezérmű kerekek és gondolom van extra erős lánc is valahol amit lehet feszíteni, de a normál gépen ha az automatára csak egy kicsit ráfeszítünk mert, hogy zörög no akkor szoktak szétkopni a vezetők és jön a kopogás....volt már rá példa nem ritkán mivel sok szervizben előszeretettel oldják meg így a zörgést.....ahelyett, hogy rugót cserélnének a feszítőben...
na azé vagy te hogy beállítsd..neszakaggyon nelazujjon
a roadking Laci is megmondta:
"ha a zörejeket figyelném nem tudnám élvezni a motorozást!"


Ne agyajjá!Motorozzáááá!
Kiderül ami bederül.Ha nem zörög most akkor ujjé............ha igen akkor nem ujjé de leszarom.
Vészterv a manuális.
Nem akarok én feszítgetni villákulcsal.
A ladán is automata volt csak ott fel kellett lazítani és átforgatni, akkor ugrott a helyére......ez full manualis aminél nagyon biztos kézzel kell belőni érzésre a feszítést, ha kevés akkor zörög ha túlfeszít szakadhat, de legalábbis már kis túlfeszítésnél megeszi a vezetőket....
má bocs de sztem nem...10-15000 kell ránézni max..bebaszna ha 15 né olyat nyúlna hogy rotty...ladán se nemmég ezeken.

sanyi tuggya mit szívtam a hondával...zörgött a vez lánc vagy a feszítő fasz tuggya...belecsináltam 50 ezret és ugyanúgy zörög...mindent cseréltem.....szarok rá..20 ezret mentem vele hiba nélkül..SZARD LE ennyi a tanácsom ha érdekel hanem