CB500... 5 ezernél zörgött.
Vez.lánvfeszítő csere... és most nem hallom. De mondták hogy ez Honda betegség a vezérműláncfeszítő fáradás. 12e HUF környékén fájt... Megnyugodtam ennyi. De azt is mondták hogy valaki így elmegy 15-eret és nincs baja, ahogy Rami is tette.
Nekem a kis lelkem megnyugodott... azóta nem nyúltak a blokkhoz!
35e-et tettem bele és szerintem amíg nincs konkrét szelephangja vagy más csörgés, bontatlan marad
Nekem a VZ 1600 is zörgött. Én is szervizről szervizre jártam. Láncfeszítő automata volt, kiszedték, rugó rendben...Mondták jópáran ne foglalkozzak vele. Nehéz volt, de így tettem. amúgy az is csak hidegen csinálta. Aztán megszűnt. Nem érdekelt, mert találkoztam pár márkatárssal és mivel az övék is ciripelt, tettem magasról az egészre. A múltkor egy sporival mentem. Nna! az teljesen gyárilag izééééé......Jó érzés volt, de Japánhoz szokva egyfolytában azon füleltem hogy motorféknél az a tetves erős sziszegés vajon a hengerfalon szántó dugattyúgyűrű e?
Dehogy indítottam.Még szöszmötölni kéne a váz mentén futó vezetékköteg pontos elhelyezésével.Reggel a fenének van kedve kitolni a pofám az ágyból..................este meg már sok kanalam nincs lemenni a hidegbe szerelni.
Majd szombat-vasárnap nyugiban megoldom.KB 20 perc és minden vissza van rakva.
Légszűrő és tank meg a két hűtőtakaró.
nem biztos, hogy sikerülne pont azt eltalálni amilyen kell ...amit Zoli linkelt az valami tuning oldal és cuccok, a hajtókar és a könnyített vezérmű kerekek és gondolom van extra erős lánc is valahol amit lehet feszíteni, de a normál gépen ha az automatára csak egy kicsit ráfeszítünk mert, hogy zörög no akkor szoktak szétkopni a vezetők és jön a kopogás....volt már rá példa nem ritkán mivel sok szervizben előszeretettel oldják meg így a zörgést.....ahelyett, hogy rugót cserélnének a feszítőben...
Kiderül ami bederül.Ha nem zörög most akkor ujjé............ha igen akkor nem ujjé de leszarom.
Vészterv a manuális.
Nem akarok én feszítgetni villákulcsal.
A ladán is automata volt csak ott fel kellett lazítani és átforgatni, akkor ugrott a helyére......ez full manualis aminél nagyon biztos kézzel kell belőni érzésre a feszítést, ha kevés akkor zörög ha túlfeszít szakadhat, de legalábbis már kis túlfeszítésnél megeszi a vezetőket....
má bocs de sztem nem...10-15000 kell ránézni max..bebaszna ha 15 né olyat nyúlna hogy rotty...ladán se nemmég ezeken.
sanyi tuggya mit szívtam a hondával...zörgött a vez lánc vagy a feszítő fasz tuggya...belecsináltam 50 ezret és ugyanúgy zörög...mindent cseréltem.....szarok rá..20 ezret mentem vele hiba nélkül..SZARD LE ennyi a tanácsom ha érdekel hanem
Am 220 fölött valamivel. Az óra valószínűleg ennél többet mutat
De ha rajtam múlt volna tuti finoman van bejáratva de így sincs baj
Vez.lánvfeszítő csere... és most nem hallom. De mondták hogy ez Honda betegség a vezérműláncfeszítő fáradás. 12e HUF környékén fájt... Megnyugodtam ennyi. De azt is mondták hogy valaki így elmegy 15-eret és nincs baja, ahogy Rami is tette.
Nekem a kis lelkem megnyugodott... azóta nem nyúltak a blokkhoz!
35e-et tettem bele és szerintem amíg nincs konkrét szelephangja vagy más csörgés, bontatlan marad
De legközelebb rám lehet ülni addig míg elmúlik ez a kényszer hogy tegyek a zörgés ellen.
Majd szombat-vasárnap nyugiban megoldom.KB 20 perc és minden vissza van rakva.
Légszűrő és tank meg a két hűtőtakaró.
naesztaddössze
a 1200 teneréve mentem nyáron 13000 km blokk nem tudom semmihez hasonlítani azokat a zörejeket
boxerbe 80 ezer van kis szelep hangon kívül semmi"suhog"
"ha a zörejeket figyelném nem tudnám élvezni a motorozást!"
Ne agyajjá!Motorozzáááá!
Vészterv a manuális.
Nem akarok én feszítgetni villákulcsal.
sanyi tuggya mit szívtam a hondával...zörgött a vez lánc vagy a feszítő fasz tuggya...belecsináltam 50 ezret és ugyanúgy zörög...mindent cseréltem.....szarok rá..20 ezret mentem vele hiba nélkül..SZARD LE ennyi a tanácsom ha érdekel hanem