Ott van.Ha ez egyáltalán a hibás (már a gyári ezüst autómata ami mult héten gyött ángliusból) és újra megdöglik 9000 Km után és megint ez csinálja a feszkót akkor el kell gondolkozni a manuálison.
Különösebben semmi.Elvileg a vezérműlánc feszítő enyhén 4-5 másodpercig kizárólag hideg motornál kopog.Mindenki aszongya szarni rá sok motornál teszi.Engem idegesít és mivel egy 20e forintos bizbaszról van szó kicseréltem.De a majdnem gyári szerelési utasítás(haynes) szerint a vezérművet ehhez be kell állítani nameg a láncot lerögzíteni (jól jött mert majdnem leugrott a fogaskerékről) gy levettem a szelepfedelet.
Ez nem az enyém de ugyanilyen hang volt.Ugyanilyen Km-nél.
pár éve gyártottam pár db-ot
http://www.forum.svmedia.hu/download/file.php?id=238
szerencsére nem sokat vittek tölem mig az elsö segédváz megrepedt
külön topic volt az svmedián neki http://www.forum.svmedia.hu/viewtopic.php?f=30&t=143&start=400
Mert nagyon sokáig szeretném használni a kis gülüszeműt.