Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A legkisebb egyenes, az a jobbos(motoron ülve nézve) alsó, a másik kisebb a balos alsó, a két nagy azok a felsők, majd kiadja, és a reszelt felüket kell a blokk felé rakni. Emlékeim szerint...
Eddig jólműködik
Viszont a kormány nyakcsapágyam nagyon kopog szerintem cserélni kellene.
A vagy csak lesz...
Szia Sanyi!
Az iap szenzornak van valami köze a gázreakcióhoz?
Előszedtem a gépet és úgy vettem észre mintha jobban reagálna a gázadásra .
Vagy csak rég mentem vele
Az hajózik már................. ................tényleg hajón.Valami Polonez Parcel.

Remélem sikerül................mer nem tipustiszta a cucc.


Amúgy ja meg lehet gurulóra hekkelni.
háát, hogy meghekkelsz majd egy kerék nélkülit és jó futóművet teszel rá radikális fékkel...
Énnnnn....................nagyon be lehettem baszva hhoz képest hogy nemiszom.
Nememlékszem mit válaszoltam.
Most látom csak, hogy válaszoltál, akkor majd hívlak a napokban, hogy mik a lehetőségek.
Fellököd az idomot versenypózban a gépre és kiadja magát a tartó méret.
Ok. Ha tudom melyik hova megy akkor bereszelem
Na, ez az....ebből a hosszabbakat kellett bereszelni a helyére és úgy jó lett, de elég sokat agyaltunk a tulajjal mire megoldódott...
Jössz márc. 15-én az évadnyitóra?...gyere ha tudsz!
Ilyenek a tartók:
link
link
nem adom el a sportot,hátha lessz mellé eccer egy pc....
Fúú mentem 1 Visegrád karikát.
Hiányzott mint 1 falat kenyér
Sose voltam még ilyen boldog ebben az évben
De azért még igen cidris az idő. Főleg ha sötétedik
Pálinkás Pétertől vettem.
A fülek reszelve vannak, ahol a blokkhoz illeszkednek. De hogy melyik hova megy azt nem tudom. Azt is tudom hogy melyik csavarhoz vannak rögzítve.
Milyen gyártmány?...valamelyik maszek félénél ami egyébként elég jól néz ki, reszelgetni kellett a hozzá adott füleket és úgy volt jó...
Sziasztok!

Vettem hasidomot, de nem jövök rá hogy hova melyik tartó kerül.
Valaki tud segíteni?
Inkább mondanád hogy fasza minden és olcsón van egy tuti szűrőd......................
Nekem van sport légszűrőm hozzá írt (tsanyi tuning performance) injektorral.Kicsit fickósabb a gép de ne várj tőle hatalmas változást.Ráadásul sűrűn ki kell szedni a szűrőt,tisztítani olajozni.A tisztító+olajzó szett meg egyre drágább.Kb 1 szezon alatt el fújkodok egyet minimum.(6000ft körül van egy szett)
Arról nem is beszélve,hogy egy pici zárlat vagy totál akksi merülés és lehetséges,hogy az írott injektor térkép el is veszett....
Már én is megrendeltem a gyári Szűrőt,inkább visszateszem.
Akkor az enyémnél ha felteszem a refit akkor a tompított is világít.
úgyérted, akkor is ég a tompított, ha a refit felkapcsolod?
én azt hittem, vagy az egyik - vagy a másik égHET.
Az N-esnél igen, de az S-nél éjjel is nappali világosság van
muszáj neki.
(fénykürtnél viszont úgy hagyja).
Oké köszönöm és lenne még egy kérdésem a vílágítást ha felteszem refire akkor leveszi az áramot a tompítottról?