Én pl. arra, hogy elöl legyen racsingos guma, hogy ne csússzon és hátul egy kicsit túrásabb sport, hogy azért ne is kopjon olyan hamar....elöl a racsing is elmegy annyit mint sport hátul.....ja és csak használt mert az újnak harmadába kerül, de majdnem annyit elmegyek velük...
Mindenki másra mert mindannyian másképp motorozunk és mást várunk el a gumitól....jó kompromisszum nincs....vagy sokat megy el és csúszik vagy tapad,de kopik...Neked kell eldönteni melyiket preferálod....a PP2 CT elég jó, de gyorsabban kopik mint egy túrásabb darab.....
Ha már itt tartunk mindenki leírhatná mire esküszik, nehogy mellényúljak mert elég borsos guma árak vannak mostanság....nekem meg nicns tapasztalotma géppel mindössze 1000 km, a DRZ-n ott pl metzeler sportech gumit hazsnáltam az jó volt
Pilot Power az egykoponensű igen, elöl nem sokat futott, hátul már kopásjelzőn, állítólag abban olyan 8 ezer km van, , autópályáztak vele kocksra volt kopva mikor megvettem, most ha veszek Power Pure-t veszek ha tudok...
Azt csak blokkbontáskor írják elő amúgy szűrőcserénél 2.7 persze az is csak akkor ha rendesen ki van eresztve belőle többszöri jobbra-balra döntögetéssel...
3.2 talán csak akkor megy bele ha szétborítod a blokkot, még a 2.9 is sok....2.7 szokott belemenni szűrőcserénél......az 1000-be megy bele 3.1 körül...
Mert jelenleg nem szánnék rá pízt.
Az olajhűtőből sosem fog kicsorogni.
Talán 2,5-2,6-ot már sikerült beleraknom egyszerre.