Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ammilyen?
Én eddig nem nagyon kaptam rossz használtat, de jó eladó azt is becseréli ha mégis van valami baja...
meg ellenőrizd is nehogy tiszta szakadt legyen
Akkor már R420-as gumi, hozzá való felniszettel.. ha lúd, akkor legyen kövér
Sikíts ha kell.Feldobom.
Nacsak mer ha más fizetné akkor a pirelli rosso 2 lenne a cél.
Felénk nehéz használtat kapni.Rendelni meg rizikós.Hátha sérült vagy ilyesmi.
Én meg arra esküdnék hogy ne én fizessem ki.








Mert jelenleg nem szánnék rá pízt.
Én pl. arra, hogy elöl legyen racsingos guma, hogy ne csússzon és hátul egy kicsit túrásabb sport, hogy azért ne is kopjon olyan hamar....elöl a racsing is elmegy annyit mint sport hátul.....ja és csak használt mert az újnak harmadába kerül, de majdnem annyit elmegyek velük...
Mindenki másra mert mindannyian másképp motorozunk és mást várunk el a gumitól....jó kompromisszum nincs....vagy sokat megy el és csúszik vagy tapad,de kopik...Neked kell eldönteni melyiket preferálod....a PP2 CT elég jó, de gyorsabban kopik mint egy túrásabb darab.....
Ha már itt tartunk mindenki leírhatná mire esküszik, nehogy mellényúljak mert elég borsos guma árak vannak mostanság....nekem meg nicns tapasztalotma géppel mindössze 1000 km, a DRZ-n ott pl metzeler sportech gumit hazsnáltam az jó volt
A pure nem egy tapadós guma ahogy hallottam a PP főleg abból a 2CT pedig igen jó...
Sokan azt mondják, (akik már váltottak Power-ről Pure-ra) hogy jobb a Power Pilot 2CT mint a Pure!
Pilot Power az egykoponensű igen, elöl nem sokat futott, hátul már kopásjelzőn, állítólag abban olyan 8 ezer km van, , autópályáztak vele kocksra volt kopva mikor megvettem, most ha veszek Power Pure-t veszek ha tudok...
pilot power gumid van?
Mai "együttlét" egy apró pillanatképe...
Nálam még mindíg szép :p
2.7 az pont optimális volt most kb 2dl-el van benne több de holnap majd leszlopálom
Leszívhatod egy kis csővel a felesleget....
Azt csak blokkbontáskor írják elő amúgy szűrőcserénél 2.7 persze az is csak akkor ha rendesen ki van eresztve belőle többszöri jobbra-balra döntögetéssel...
ilyen a gyári. ez szerintem tényleg szép "volt"
remélem nem fogja felkapni az olajat, max majd engedek le belőle
Csontszáraz motornál.
Az olajhűtőből sosem fog kicsorogni.
Talán 2,5-2,6-ot már sikerült beleraknom egyszerre.
mi az anyámnak írnak akkor elő 3,2l-t
3.2 talán csak akkor megy bele ha szétborítod a blokkot, még a 2.9 is sok....2.7 szokott belemenni szűrőcserénél......az 1000-be megy bele 3.1 körül...