MA a szikrázó napsütés ellenére nem mentem egy kört se, kicsit elhúzódott a rendszámtartó átalakításom, de vgre megvan, egy kis lemez vagdosás fúrás faragás, gondolkozás az irányjelzők felhejezésén, de kész lett a végeredmény...
Mert közvetlen akksira kötöttem,biztosítékkal.
És nem akarom hogy álló motornál is be legyen kapcsolva az áramkör.
Ezért a rendszámvilágításra kötöttem egy kapcsolószálat.
Ezt relével az akksira raktam.
Csak végig lkellett vezetnem az akksi felé 2 méter kábelt.
Most lett kész.
Viszont minden ilyen 14 volt körül műkszik?
Nem csesz el ez töltőt?
Vagy ez hülyeség?
Na igen.. én is mindig bedugva megyek vizsgára... Hülyén is érzem magam... De ahogy kijön a bázisról a kis kupak kiszed és indít... aztán jön a csodálkozás meg a legközelebb így is jöhetsz.. ja persze
Zoli hogy szuperál a szivar aljzat? nekem is kéne vennibár nem ártana ha nem kéne relézni hanem lenne hozzá szerelék biztosítékkal miegymással.csak számít az ár
Elsősorban a műszaki miatt.Nem akarok jó pénzért műszakiztatni megint.
Meg hát nem árt ha van gyári dob is a háznál.
A hangoskodást nem tudom és nem is akarom megunni
Csak a monster S4rs bazidrága.
Má csak nem.
És nem akarom hogy álló motornál is be legyen kapcsolva az áramkör.
Ezért a rendszámvilágításra kötöttem egy kapcsolószálat.
Ezt relével az akksira raktam.
Csak végig lkellett vezetnem az akksi felé 2 méter kábelt.
Most lett kész.
Viszont minden ilyen 14 volt körül műkszik?
Nem csesz el ez töltőt?
Vagy ez hülyeség?
Zoli: "Lerelézem, vagy dudára vagy lámpa kábelére,majd a relét akksira biztivel és annyi."
Meg hát nem árt ha van gyári dob is a háznál.
A hangoskodást nem tudom és nem is akarom megunni