még a Suzuki DR 600 on is 2 gyertya volt az egyhengerben, jelentősége ott van hogy két pontról indul el az égés, ezért tisztábban tökéletesebben játszódik le és gyorsabban is...
Nekem egy versenyen, még éppen hogy megvettem a mmocit és hülye fejjel nem cseréltem le a fékfolyadékot, és túlterheltem , a szar folyadékot, megfortt, és beesett a hátsó fékpedál, beszálltam az erdőbe szépen, azóta nagyon odafigyelek erre, bármit veszek cserével kezdem...és jó a DOT4 normál haszálatra egy SV be, nem kell több
Szia Sanyi!
Bajvan ugyan azt csinálja a motor mintamikor gyertyát cseréltünk.
Ma reggel megint le állt a motor és nincs alapjárat olyan mintha csak egyhenger mükődne szerinted mi lehet?(gyertyakábel vagy trafo)?
és a raptor 650ben koppra ugyanaz a blokk van mint az sv-ben ? mert annak ahogy nézem brembo fékek meg fordított teló, nem kanyarvadásznak kell csak dt fékeivel szopok ugy hogy ezekre alergiás lettem
Sehogyan sem akar jó lenni, vagy igen hülyén áll, vagy feszül, nekiér a kipufogónak, olajhűtőnek.
Valaki nem tudna lőni pár fotót, mindkét oldalról?
Te érezted már, hogy milyen, amikor elmegy a fék? Én csak autón... Nem kívánom senkinek. Vedd és töltsd a legjobbat.
lehet érezni valami különbséget?
újrahúzott ülés, hibátlan állapotban, nemvolt használva.
8.000Ft
Érdeklődni:
nandor.janosi@gmail.com
Az SV gyári akkumulátora egy csoda. 6 év után is gond nélkül indul az szezon.
Bajvan ugyan azt csinálja a motor mintamikor gyertyát cseréltünk.
Ma reggel megint le állt a motor és nincs alapjárat olyan mintha csak egyhenger mükődne szerinted mi lehet?(gyertyakábel vagy trafo)?
és a raptor 650ben koppra ugyanaz a blokk van mint az sv-ben ? mert annak ahogy nézem brembo fékek meg fordított teló, nem kanyarvadásznak kell csak dt fékeivel szopok ugy hogy ezekre alergiás lettem