Tavaly voltam Crikvenicában,motoros barátokkal,de mi csak strandoltunk,meg söröztünk,egyik délelött mentünk motorral,kb 15 km t,de elég is volt mert vattát köptünk,úgy kívántuk a sört
Olyan 50-60 e ft ból megvolt
Igaz motorozni sokat nem akarok ott,de félő hogy ti nem így tervezitek
Egyedül meg nem jó szippantani
Én megnézném a a Pulai hadikikötőt ha van ott látnivaló egyáltalán.
Meg a tavakat vagy miket is meg lehet nézni.
És hát zadarig le kéne menni.
És amúgy sem én döntök.
Nekem anno a GS-en azért lett úgy megcsinálva, ahogy Zoli Triumphján gyárilag van, mert összességében úgy olcsóbb volt párezer forinttal.. és most a Yamahán is úgy van, gondolom ugyan ilyen indokból
A japoknál.Szinte mindnél de különösen a suzukinál (szerintem van benne valami) van ez a filozófia hogy a gumicső az a kezdő és nem annyira jó pilótáknál kevesebb galibát okoz a tágulásával.
Nem kap be olyan erősen mint fémmel.
És szerintem költséghatékonyabb 2 féle fittnigel és egy T osztóval legyártani 30 féle variációt mint mindre kitalálni egy külön fittinges cuccot.
Van egy olyan gyanúm, hogy még a gyári van benne.