Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miattam? Tőlem aztán tehetsz be 20 ilyen képet is, akkor se kéne egy se mert csúnyák és iszonyatosan nyomatékhiányosak, nekem ezek a fő szempontok. Neked más
He he,kösz
Most egy hajszál választott el tőle,de elcsúszik jövő tavaszig
Autót kell vennem hogy télen legyen mivel kijönnöm
De most nem is bánom hogy az sv marad,egy sorosnak soha nem lesz olyan hangja mint a V-nek
Még nem.
De fogok.
Tiger ehhez képes kiscica.
Mentél már ilyennel?

A bandit.hu-s csapatban van egy 1050-es Tiger,ránézésből igen jól fekszi a kanyarokat....
Az ára is.
Vérpezsdítő,szó se róla!
Öcsike lelkét is kényeztetni kell egy kicsit
Najó te meg kapsz egy ilyet..
Ezt mondom.De inkább ez.
Csak vanyek miatt teszem be.
ehhez mit szólnál..?
Majd ha felnövök jön az 1050-es.Az a juhhujj.
Nyilván aki olyat szeretne megszokja. Meghát 140 körül a szél már elég jól megtart Gondolkodtam én is előtte sportgépen de amire én használom, jobb egy kényelmes nyomatékos gép Aztán ki tudja egyszer lehet, másképp leszek majd
KB.De a keménymag simán megszokja.
Jajajaj a nakedre gondoltam én is. Az S-es állítólag ugyanolyan kényelmetlen mint a legtöbb sportgép
A naked után.
Az S-es kb ugyanaz.
Talán egy hangyányit kevésbé hasalsz rajta.
A lapos szögletes ülése sem nyerte meg a tetszésemet.Nem az SV-nek.
A daytona is egész jó a sor4-es társaihoz képest is nyomatékban. Azért érezhető az a majdnem 700 ccm és 3 henger. Egyébként meg valóban 1 óra után szétszakad az ember válla csuklója rajta olyan kényelmetlen nekem az sv után. Azért az sv-t nem cserélném le rá
Nincs ebben semmi meglepő.
Általában nekem sosem az tetszik ami mindenkinek.
Világéletemben olasz autóval és opellel jártam és rühellem a japo kocsikat.
Örülök, h Te mondtad ki
Egyértelmű.
Mindennél jobb.
Tudod.................a varacskosdisznónak is a saját kölke a legszebb.
Még az 1000-es Sv-nél is jobb
Mint daytona.Csak 15 lóval kevesebb,alsó és középtartományban kicsit nyomatékosabb.
És 3 klasszissal kényelmesebb.
SV-hez képest könnyebb,finomabb,gyorsabb.
JObban tartja az íveket.Precízebb a futómű.
Nekem könnyebb terelni a kevésbé nyers blokk miatt.
De én papírkutya vagyok.
Teljesen hiányzik az alacsony sebességi fokozatban jelentkező rángatás.
Szétteríti a nyomatékgörbét a teljes fordulatszámban.
Nincs alacsonyan vagy magasan jelentkező lökés de folyamatosan tol.
Eccerően jóóóóó.
Völgyhidas túralátványosság Ez jó:)))))))))))

Igen szeretnék a Misónál szervezni egy motorostalálkozót,már páran jelezték hogy jönnének,főleg V2 esz szörnyekkel
Úgy gondolom az a hely tökéletes lenne,az egészhez
Ja,ha hazamegyek ezt megbeszélem vele,aztán megszervezem a ceremóniát
Ha kevesen is,de jól elleszünk:)))))))))))))
Köszi
Zoli.
Egyébként a te Triumphodról mit kell tudni? Nemrég teszteltem pár órát egy Daytona 675-öst. A tiéd mekkora? hány LE? Az sv-hez képest milyen?
egyrészt megismerkedni emberekkel, megnézni pár másik vasat stb.
De a balatoni találkozót is meg kell szerveznünk mindenképp
egy kis völgyhidas túristalátványossággal.....
Jöhettél volna motorozz.hu évadnyitóra.