A hajtókarokat megkaptad?....az 50 nem sok(sőt kevés) egy blokk szét-összéért, gondolom a csapágyakat is cserélték....egyébként azt nem kétlem, hogy csapágyas lett, rossz olaj vagy inkább sok keró és tiltás miatt néha előfordul....a vezlánc mag nagyon sokat kibír, a feszítő és a vezetők hamarabb lehetnek cserések mint maga a lánc, igaz azt szokták mert azt könnyebb cserélni az SV-n, de igazából több 100000 feletti van cserék nélkül és teljesen jók.....ez a vezlánc csere ha nem gyári hibás akkor felesleges többnyire...
Igen, cserélni kellett mindkét hajtókart. Elég csúnyán csattogott, azt hittem, szelephézag, de nem
Ja, és olyan ember csinálta, akit nagyon jól ismerek és megbízom Benne és a munkájában is, munkadíjban 50-ért csinálta, így az egész móka kijött 120-ból.
Szóval van valakinek tapasztalata, mennyit bír egy vezérműlánc? Mennyinél kellett cserélni? Bár ezen a motoron nem csodálkozoom, ha feleannyit bír, mint kellene...
Bruck an dem Grossklocknerben tudok ajánlani vidám nem drága szállást
Ha jól emlékszem nekünk tavaly 20€ volt fejenként reggelivel (nagyon komplett reggelivel)
Ide ki lehet érni simán egy nap alatt. Tavaly innen jöttünk haza egy huzamban a glockneren és a nockalmon keresztül
ez igaz monnyuk mi is variálltunk a korai szezon miatt..de megyünk...nekünk a tenger így is úgy is feltöltődés...és a 16-17 fokos víz már kellemes a földközi sem volt több tizenhatnál, de úgy rohantunk bele mint akit kergetnek
Szállást felhajt hugom simán.
Horvátba meg elmegyek szeptemberben egy hétvégére.Péntek este indulok AUTÓPÁLYÁN. És szombaton meg vasárnap megküldöm és már otthon is vagyok.
Most hegyelünk, Anita felrúg ha most sem megyünk sehova... ...Zoli8nak meg abban igaza van, hogy a tenger akkor jó ha feredni is lehet benne este a motorozás után ahogy tavyla is tettük....most meg még zima van a vízben...
asszem fel kell dobnom vaterára a sportdobokat...Mivan, nyertek a népek a lottón?
írjon mailt, azt kész.
amúgy a komplett sv1000 kipurendszer eladó.Gondolom nem lesz rá vevő úgyhogy megy a bontóba...Alig várom, hogy felkerüljön az 1 kipus rendszer
Bár ahogy látom tyuning renccámtartója má nincs.
Ja, és olyan ember csinálta, akit nagyon jól ismerek és megbízom Benne és a munkájában is, munkadíjban 50-ért csinálta, így az egész móka kijött 120-ból.
Szóval van valakinek tapasztalata, mennyit bír egy vezérműlánc? Mennyinél kellett cserélni? Bár ezen a motoron nem csodálkozoom, ha feleannyit bír, mint kellene...
Ha jól emlékszem nekünk tavaly 20€ volt fejenként reggelivel (nagyon komplett reggelivel)
Ide ki lehet érni simán egy nap alatt. Tavaly innen jöttünk haza egy huzamban a glockneren és a nockalmon keresztül
Horvátba meg elmegyek szeptemberben egy hétvégére.Péntek este indulok AUTÓPÁLYÁN.