Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyikkel 24e-et mentem a msikkal 5e nél tartok.Az SV az nem volt gáz tudtam mit veszek.
A másik is naggyából bár ott a tésztaevő simlis lehetett mert ugyan látszatra minden új de csak belibbent egy hajszálnyi telóhajtás meg egy javított óraburkolat utólag.
a bevállalós...
jah, svájci autókereskedőkről írtam az előbb

magánembereknél nem divat a simliskedés.Egyszerűen nem érdekli őket.Mert belefér 200frank egy olajcserére az autónál, 130frank egy motornál...800franktól induló életbiztosítás...

Mindig feszegetek ilyen itthon kényes témákat (km óra állás stb.) és NEM értik a világot ahonnan jövök...Persze lehet, h a lentebb említett autókereskedések se cs*nti kár szintűek, de a fene tudja...Inkább tolom ki a pajtából a keveset használt tehénszaros s1000RR-t, mint egy makulátlanra suvickolt török kereskedésből...

A törökökkel is igen sok élethelyzetem volt, mielőtt bárki belekötne, h az újságból vagyok okos.
Ja és mindkét gépem olaszból van.


olaszoktól csak pizzát, nem hallottad még?:)

ők ejrópa c*gói...Becsületes munkában megfáradt retket előbb fogsz találni, mint becsületes olaszt...Ezen a véleményem csak megerősítést nyert, mióta együtt is dolgozom velük :D.

Amúgy jó arcok, meg minden...Persze, lehet, h pont a tied nem volt tekerve...

Nézd én elég sok motort nézegettem mostanság.De Yürmürcüs autohaus, meg Goranisevics autohaus nevű dolgokat kerülöm, nem poénból...török, albán, szerb, olasz, görög=déli népek ez mindent elmond.
Ideális eset az új jármű.
Ez a km-es dolog egy vegtelen kerdes, mert a laikusban felmerul a kerdes, hogy a 10ezer km-es (feltehetoen visszatekert) a jo, aminel el a remenysugar, hogy talan megfogta vele az isten labat (legalabbis az elso hibaig), vagy a 42ezer km-es, aminel valljuk be ugyanugy ott a gyanu, csak lehet, azt mar 2szer tekertek vissza korabban es az utolso tulaj nem.
Namost én mit monnyak..............SV vétel után 2 hónappal tudtam meg az óraállást.
Táhajtotta fejidommal és tartóval az ipse az egész miskulanciát a villahídra.
Megnéztem-tapiztam a gépet mentem egy kurvafagyos 500 métert vele oszt annyi.
Most miért mondasz ilyet? Az enyém 2004-es olaszbúl jött és valóban csak 12.000 volt benne 2011-ben. Azt mondták Isten Bizony!

Lábjegyzetben megjegyzem, hogy gyári fékbetétek, lánc és fogaskerék szett, és a gumik is 2003. 41. heti gyártásúak voltak (igaz az állapotuk nem volt túl jó !) Tehát nagy energiát fektettek abba, hogy hihető legyen, nem csak az órával bajlódtak, mint ahogyan azt szokták tenni. A szerelőm, azt mondta, hogy hihető lenne, ha nem lenne alapból szkeptikus, a használt motorokkal kapcsolatban. Persze azért élnék Én is a gyanúperrel, hogy a duplája van a vasban, de leszarom, mert a tavalyi 10.000 km alatt semmi baj nem volt vele, és remélem ez így is marad még sokáig. Amikor megvettem csináltam rajta egy nagy revíziót (olaj, szűrők, szelephézag -tökéletes volt- , szinkron,..........). szóval most tudom, hogy minden ok. Sajnos itthon ez a RILWORD!
tudom, ez nem vígasztal, de 2003-2005ös sv-k vannak fent 7-10.000km-rel! B+...

Én aki kurvára nem nyúl a motorjához, alig használom, így rakok bele 4000km-t per év....A kezét levágnám annak a ki tekerget, de a vásárlónak is, h illúziót akar venni
Már nem.Látta egy halom ember a gépet.Telószámmal együtt.
Rögtön kellett volna tekerni.
gondolom kevés km-t mutatott az óra

a piac igényli az óravisszatekerést
laikus szemmel is láthatóan kimélt ,olcsón kinált vasamat senki nem nézte meg
15eFtért visszatekertetném,százzal drágábban elmenne,pár napon belül
hiába lehet mindenhol azt olvasni hogy használt jármünél nem kmóráállást hanem állapotot vegyünk
Én nem............mindent bevallottam.
sajnos ez van a használt piacon.Mindig mindenki gondos gazda aztán az új gazdánál derülnek ki a disznóságok.
Gondolom kerekezett vele, de persze a nagy eszemmel nem próbáltam olyantól motort venni, akit legalább valamennyire le tudok "nyomozni", hogy használ egy motort. Az tény, hogy az indokoltnál is több baja van, főleg, hogy én még vigyázok is rá...
dehogy szerelhetők parásan...

hülye kérdés, de létezik sv-n olyan, h levegőztető?vagyis, h amit az injektor szív benzin,ne legyen vákuum és levegő jut be egy másik csövön?Ez nem lehet eldugulva?
Azzal a géppel valami gáz van......az előző tulaj, hogy használta?....vagy gondolom nem tudod...
Nem néztem meg, de Bambi csinálta, úgyhogy nem kételkedtem. Ezért is volt 50 a blokk szét-össze munkadíj és nem 80, meg persze azért is, mert "belsős" vagyok
Mindenesetre örülnék, ha nem kellene megint szétbontani a blokkot.
A vicc az, hogy sosem kerekeztem vele, egyszer volt,hogy 1-ben leforgattam tiltásig, ráadásul tavaly kb 2000 kilómétert mentem vele, ha olyan idő volt, úgyis inkább mentünk pályázni MZ-vel.
Elf 10-50 félszintetikussal használom, évente csere. De nem mentem még úgy 5000 kilómétert, hogy ne hullott volna szét valami
hát az sv sport dob nélkül olyan mint a Dallas Boby nélkül.....
Szerintem nézd meg azt is hogy a benzincsapon átfolyik-e rendesen a benzin, nem csak egy kis résen folydogál-e. A benzincsap szűrőjét (ha van benne), ha van a csőben köztes szűrő és ha van a karbiban szűrő akkor azokat is érdemes kipucolni, megvizsgálni. Amit leírtál abból feltűnik, hogy csak nagy terheléseken szarakszik, mintha ott nem telne elég gyorsan az úszóház. Hibák után kutatva végig nézheted az egész szívórendszert is a levegőszűrőtől kezdve, mert összefügghet a nagy tehelésen megnövekedett légnyeléssel is. Sőt a gyertya színe alapján látható is lenne, hogy olyankor kevesell vagy sokall a motor, csak a gyetyák sv-nél parásan szerelhetők.
A leömlőket mivel lehet kifényesíteni, h. normálisan nézzen ki?
e-betűseket, meg minden, szűkítő stb?
Hűha! Akkor add el, 50-60ért kínáltak neki 2-t is.
80k, mert van rá több komoly érdeklődő...