Az svrider.com fórumon találtam 1000 éve. Kint ipari méreteket ölt a SV futómű buzerálása. A Modifications and General Maintenance topikban van szó ilyesmiről.
Két lehetőséget vázoltak fel a tőlem okosabbak én még egy harmadikat is.
Első olcsó de munkaigényes.
Ez annyi hogy a hátsó kerékhez teszed be a jeladót némi esztergányos munka kíséretében ami a távtartót illeti valamelyik oldalon.És meg kell oldani hogy a jeladó fogai valahogy beakadjanek a kerékbe.Majd vezeték megtoldása és kész.Kis törpöléssel simán kivitelezhető.
Kettő ha nem vagy ennyire pro mókolásban felszórsz egy mágneses jeladót a villára elöl és egy mágnest a féktárcsacsavarra majd spedohalerrel behangolod hogy pontos legyen és hallelujja.
A legegyszerűbb és legdrágább hogy kibaszod a picsába a teljes műszert és felszórsz egy koso vagy vapor univerzális műszerfalat.
Köszi!
tehát: LpontSZABOkukacGPORTALpontHU
Köszi szépen!
Első olcsó de munkaigényes.
Ez annyi hogy a hátsó kerékhez teszed be a jeladót némi esztergányos munka kíséretében ami a távtartót illeti valamelyik oldalon.És meg kell oldani hogy a jeladó fogai valahogy beakadjanek a kerékbe.Majd vezeték megtoldása és kész.Kis törpöléssel simán kivitelezhető.
Kettő ha nem vagy ennyire pro mókolásban felszórsz egy mágneses jeladót a villára elöl és egy mágnest a féktárcsacsavarra majd spedohalerrel behangolod hogy pontos legyen és hallelujja.
A legegyszerűbb és legdrágább hogy kibaszod a picsába a teljes műszert és felszórsz egy koso vagy vapor univerzális műszerfalat.
És kinek van ötlete a 650-esnél?