Sziasztok az 1000SV-re érdekelne kuplungkar meg fékkar, hol érdemes venni? vagy aki tud utángyártottat, vagy valami csini eloxáltat az ne tartsa magába, köszi.
Háááát nem voltam seggre ülve néhány Suzuki motor kinézetén. Pl a GSR-nél nagyon csúnyán néznek ki a heggesztések, varratok, mintha csak össze lenne dobálva maradék anyagokból a normál műszak után - ingyen túlórába. Lehet hogy egy újabb motor, konstrukció mint az SV, de nem kinézetre, minőségi érzetre jobb az SV, nem akarom bántani a GSR-t, de nem vennék.
A másik nagy csalódás a Gladius volt, nagyon furán néztek ki a csőváz darabjai, meg a hátsó villa is mint egy 250-es, 400-as motort láttam volna. Mindkét gép zsír új volt.
Úgyhogy nagyon meg vagyok elégedve a kis SV-vel.
eddig mindig csak távolról láttam Ducatit, most lehetőségem volt megnézni közelebbről. Távolról nagyon tutinak néznek ki, gyönyörű vonalak, közelről is azok maradnak. De olyan kicsiknek tűntek, mint egy játék motor. Némelyiken pedig nem is lehet teljesen elfordítani a kormányt ütközésig úgy, hogy ne csípd a kezed az idomhoz. Mondjuk a multistrada elég pofásan néz ki.
végszó: jó ideig megmarad még a kis SV, majd ha már nagyon unatkozom, akkor gyűjtök majd egy szép Ducatira, egyszer talán meg is veszem :)
utóirat: nem akartam bántani a Ducati, GSR, Gladius kedvelőket
csak hogy legyen itt vmi vidámság:
a németek nem tudnak computert csinálni
mámint boardcomputert
isaszegre beérve hatótáv kijelzés 56km,havernál negyedórás megállás,indulás,isaszeg-gödöllö között lefulladás
10perc alatt mentés fél liter benzinnel
egyre jobban berjönnek a maxi robogók is...Itt a hegyek közt rohadt sokan full bőrbe öltözve használják ezeket.Először röhögtem, h jé ezek bőrben robogóznak, míg meg nem láttam, h mivel (a csúcsgépekbe 80LE-t spájzolnak be )
Én kukaccal 10000km-t nyomtam még le semmi gond nem volt. Úgy mentem vele mint defekt előtt. Igazából 100km után el is felejtettem lehet azért voltam bátor...
meg van egy csomó eladó új gumijuk is, erről ennyit. nekem is javítottak már kukaccal gumit és semmi gond nem volt vele elhasználtam teljesen. mondjuk pont ezért veszek csak Pirelli gumit mert az acélszövetes, biztosan nem lesz szál szakadt a javítás után.
mivel nemrég jártam így, nekem a kékholdban két dolgot mondta:
1.trutyis javító: gumis rémálma, legtöbben nem javítják, a legócskább módszer, max.10km nagyon lassan az első gumisig.
2. a behúzós kukacos megoldás, ha elég pici a lyuk, de a W sebességindexű gumikat ők sem javítják, mert veszélyes.Elvileg max. 50km/h és 10km hatótáv...
Na ja, meg tps....bár ezek inkább folyamatos romlást idéznek elő, igaz sokszor észre sem veszi az ember épp a folyamatosság miatt, csak akkor amikor már néha leáll...
Köszi, megtaláltam. Egyik napról a másikra eltűnő alapjárat oka mi lehet? Szelephézag állítva még nem volt 32e kmnél, ill nagyon esős idő miatt történhat ilyen?
link: http://www.sportmotor.hu/motor...
Háááát nem voltam seggre ülve néhány Suzuki motor kinézetén. Pl a GSR-nél nagyon csúnyán néznek ki a heggesztések, varratok, mintha csak össze lenne dobálva maradék anyagokból a normál műszak után - ingyen túlórába. Lehet hogy egy újabb motor, konstrukció mint az SV, de nem kinézetre, minőségi érzetre jobb az SV, nem akarom bántani a GSR-t, de nem vennék.
A másik nagy csalódás a Gladius volt, nagyon furán néztek ki a csőváz darabjai, meg a hátsó villa is mint egy 250-es, 400-as motort láttam volna. Mindkét gép zsír új volt.
Úgyhogy nagyon meg vagyok elégedve a kis SV-vel.
eddig mindig csak távolról láttam Ducatit, most lehetőségem volt megnézni közelebbről. Távolról nagyon tutinak néznek ki, gyönyörű vonalak, közelről is azok maradnak. De olyan kicsiknek tűntek, mint egy játék motor. Némelyiken pedig nem is lehet teljesen elfordítani a kormányt ütközésig úgy, hogy ne csípd a kezed az idomhoz. Mondjuk a multistrada elég pofásan néz ki.
végszó: jó ideig megmarad még a kis SV, majd ha már nagyon unatkozom, akkor gyűjtök majd egy szép Ducatira, egyszer talán meg is veszem :)
utóirat: nem akartam bántani a Ducati, GSR, Gladius kedvelőket
a németek nem tudnak computert csinálni
mámint boardcomputert
isaszegre beérve hatótáv kijelzés 56km,havernál negyedórás megállás,indulás,isaszeg-gödöllö között lefulladás
10perc alatt mentés fél liter benzinnel
szoval benzinkifogyás ezzel is kipipálva
Ezért már motort is lehet venni nem csak egy guruló szekrényt Sv 650 teljesítményével és egy hokedli kanyarképességével.
egyre jobban berjönnek a maxi robogók
1.trutyis javító: gumis rémálma, legtöbben nem javítják, a legócskább módszer, max.10km nagyon lassan az első gumisig.
2. a behúzós kukacos megoldás, ha elég pici a lyuk, de a W sebességindexű gumikat ők sem javítják, mert veszélyes.Elvileg max. 50km/h és 10km hatótáv...
aztán a kékhódban láttak pár gumit
Úgyhogy Zoli, nyesgem
..............nem akarok még gumit cserélni.