Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze.
Simán.
Lehet.
Ragaszd le a festést.
Ugyan nem K1 de így.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok!

SV 650N K1-re felszórhatom én ezt? Nem fog hozzáérni a kipufogóhoz? Utassal szeretném használni, esetleg valakinek vélemény, hogy mennyire lehetséges egy ilyesmi tatyóval normálisan közlekedni?
Előre is köszi!

nyeregtáska
Szerintem keresd meg Tsanyit privátban ès bízz benne. Látott már olyat, aki mesélte, hogy az ismerősének csinált valaki ilyet.
Elmondhatnám, hogy melyik volt a legjobb, de azt nagyon kevés helyen kapni meg elég drága ezért nincs értelme....amit én használok az egy közepes olaj elég jó áron...
Motult ne?

Linkelnétek be nekem melyik lenne a legjobb?

Üdv:
Heni
Ez?
http://www.olajwebshop.hu/mark...ékpár%20olajok/15w-50%20motorke
rékpár/
Vagy ez?
http://www.olajwebshop.hu/term...
Sokaknak nem fér bele....ha csak olajat cseréltet akkor 10 körül megvan míg szimeringgel együtt a duplája....viszont ott lesz a para, hogy az új olaj kinyomja a régi tömítést...
motul15W-t ne vegyél ha jó olajat akarsz, annál a leggagyibbak is jobbak már.....cseréltem eleget, aki azt rakott bele annak 1 szezon után ugyanolyan volt mint a csere előtt......a többi kibír átlagban 2 évet, de az 1000-be amúgy sem kell 15-ös mivel szelepelt és a 15-tel azokat lehet károsítani is.....abba egy jó 10-es kell, azzal teljesen jó lesz...
na....nem tudok már fogalmazni. A kormánytelóra gondoltam. .... vagyis ha jól értem, akkor ehhez kell vennünk a motul 15w !
A lengéscsillapítóba gabenn akkor ez a motul 15 megy? Ez kifejezetten ide való? Mit ajánlasz, mit szerezzünk be a szervízig? Mit szeret az SV (olaj)? Fékolaj most lett lecserélve, féktárcsákat újat kapott, még olajcsere van hátra......meg a többi..
Most néztük meg a könyvbe...el van a moci fokozata állítva, majd vissza kell a gyárira tekerni.
Sokat kell még tanulni
Üdv: Heni
hát én nem tudom, amennyiszer az ember telóolajat cserél(tet), nem igaz h nem fér bele pár új szimmering. sose értettem az ilyen garasoskodást, mint pl a szar olajak használatát, meg hogy csak minden második olajcserénél megy a szűrő is... (tudom, a gépkönyv is külön írja, hogy mennyi olaj kell szűrőcserével és anélkül - szerintem akkor is butaság). Az olcsó megldások hosszú távon drágábbak...
Tom..............vagyis nemtom.............mermáénsemértem.............különbenis bicikliznem kéne.............inkább..............az egészségesebb.
fogbemár....minekszósz...
Amúgy meg szó szerinti írásom:

"Sporttúra gép a 260 talán egyedül menne."


Előre is bocsánat hogy nem voltam szőrszálhasogatóan konkrét.

Tehát egészen konkrétan így hangozna:

Sporttúra gép a 260 talán egyedül menne.Ha nagyon patent a gép és a gyári szórása meg az állapota is annyira jó lenne BIZTOSAN és lazán meg lenne neki a 260 egyedül nem túrásan nagyon oda téve a gázt néha néha nem túrázósan.

A patent állapotot példának felhozva elmíthetném vanyek volt ezresét és banditját ami bizonyíthatóan megy 260-al ellenben Atix83 felhasználó pályázós motorját ami nagyon nem ment ennyivel és a kettő közti szórásba beleértem Tsándorét ami ugyan többet megy mint Atix-é de annyit nem mint Vanyeknek.


Na így voltam a tökéletesn pontos.

Bár én nagyonhülye vagyok és soese fogok ennyivel mnni meg különbenis na.Miazhogyén beszólok.
Szimeringet nem cseréltetek?....úgy már nem vállalom ha régi a gép mert az új olaj hamar kinyomja a régi szimeringet, tavaly vagy 5X jártam így.....
Az enyémen talán 2 hete csináltattam ezt! Azóta sokkal jobb menni vele.Érzem,h keményebb mégis kellemesen csillapít. előtte nekem 180 felett volt bizonytalan. Milyen évjárat a tiéd? gyári vagy van benne-rajta valami tunning?
szimeringgel együtt 20 körül...
Hétvégén 1.5 óra alatt értem oda és viossza pályán a tetthelyre....nem írnám le mennyivel sikerült....viszont ennyivel sincs gáz a futóművel pedig az enyém még javításra szorul(lustaság )....nyilván meg kell nézetni valakivel......
Tudom................sosemértem..............nem is fogom meg külömbenis............mit magyarázok mikor fingom sincs semmiről.

Értem én.
Kérek engedélyt megjuhászodni és.
Lehet nem egy oldalt olvasunk... nálam az jelent meg, hogy néha néha odahúzni neki 220-260-al. Ez az én falusi értelmezésemben nem azt jelenti, hogy 2 személlyel dobozolva TÚRATEMPÓZOK. De ezt Te úgysem tudod milyen
A hátsó gátlóról mindenki elfelejtkezik............azt is meg kéne szagérteni.
Köszönöm a választ! Milyen jó hogy van ez a fórum! Mikor volt ez a szervíz? Mostanában? (az ár miatt kérdezem, gondolom olcsóbb nem lett azóta :( )

Természetesen eszünk ágában sincs 260-al menni SV-vel, nem is bírná. RSV-vel mentünk pályán, csak az érzés kedvéért írtam le, a szemléltetés kedvéért, hogy még 160-180-ig sem tudjuk nekihúzni a pattogás miatt az SV-t. Persze nem állandó tempó ez, csak hogy neve legyen már a gyereknek, ha egyszer már elindulunk motorzni. Természetesen minket is várnak haza.

De szerintem ha megszervízelik, nem lesz vele semmi gond.

Üdv Heni
Fejből nem tudom, de innen megtalálod őket:
Nekem Odzsee adott tippeket anno:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Zsolt gépén pedig az én ex-konzolom van:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Javaslom a hozzáértő szervízt. Az 1000-en szelepelt villák vannak, és azt már el is lehet rontani. Jómagam Suzuki full gas-ban csináltattam a Balatonon. 2-3 órás meló. 17000 ft. volt kuplungmunkahenger tisztítással együtt. Egyébként a Motul 15w olaj 4300 volt bele.De javaslom a felnik vizsgálatát is, mert ha üt egy kicsit az is beszitálhajta az elejét.