Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez autentikusabb és macsóbb.Jobban beleillik a karakterbe mint a halottszállíató koffer.
Ebbe már egy kéthetes túra minden cucca elfér. Azért az összhatás kedvéért még hiányolom a kis alu topcaset a szettből
Speed.De borzalmas.Minek ekkora bödön?
Túra triple, egész pofás (a képminőség már más kérdés)
Persze.7-kor elég. Agip kistarcsán.
Így máris hihető a kilométer. Hiszen olaszban híresen keveset lehet motorozni, jó ha egy évben másfél hónapot.

Szerintem itt a többség bármit is mondasz, kételkedve fog állni az ilyen kis futás előtt (kb egy, másfél "szezon" alatt fut átlag motor ennyit /itt/ )

..és miért kell ilyen agresszíven fellépned, ha igazat (?) állítasz?
ha esteleg zavar h fele annyi km van a motorba akk sajnálom ebbe ennyi a km és egy hajszál karc sincs rajta szép tiszta
ja és olasz nem az a szar kókányolt Magyar

a véleményem,........
imádom a rosszindulatú embereket, csak rá kell nézni a motorra és látod
nem 1-2 hónapot dolgoztam motorszervizbe .........
Zoli
megyünk akkor szombaton ugye?
szombaton 6-7-8kor kistarcsai kúton, mint a múltkor?

Valaki még?

Dozer gratula a géphez! látta már a gép osztrákiát?
Na ja, kevés km. Az a 15600 kb 2 szezon, és akkor nem is mentél sokat. A motor meg 12 éves. Az meg hogy bontatlan a motor miből gondolod? Csak kérdezem. Mivel ugye külföldi a gépezet. Ettől persze még lehet szép a motor, és motorikusan jó.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-6024616

karc
mentes gyári fény, bontatlan motor, és kevés km. Vezetett szerviz

Ár irányár
nem panaszkodom, a koszt jó, főznek rám...lehet nyelveket tanulni...kicsit kevés a szabadidő meg a zsebpénz
úgy látom arrafelé még a dutyiban is van wifi
igen,s zigorúan tilos errefelé gyorsan menni...

így forgalomtól elzárt területen, valahol egy másik bolgyóna világűrben, azért mégis sikerült
650-nél asszem 2005tól kerültek az aksi alá a szerszámok,elötte az hátsó ülés alatt volt
...nemtom minek adták,suzukit nem kell szerelni
Ha teccik ne habozz.
Inkább kenjed míg van jóidő.
A fék érezhetően jobban fog.
Lehet, hogy erősebb rugó van benne.
Hozzányúlva nemigen volt.
Megmondom őszintén.......................szögugyanaz a fék is meg a teló is.
Szerintem ugyanott gyártják.
Nem a legszebb az tény.
Bár a tulaja abba a formába volt beleesve.
De az SV 650-nél jobban fognak a fékei, jobbnak éreztem az első futóművét, szépen húz alulról is.
Mimás?
A Z?
Elég bénán néz ki.
Biztos, hogy nem nyúlnék hozzá, ha már egyszer olyan.
A Z 750 S lenne az észérvek szerinti választás, de valahogy az SV 1000 N birtoklási vágyat ébreszt.
üdv mindenkinek!

Ha valakinek van nélkülözhető gyújtótrafója ócsón azt kérném jelezze.
Hajrá...................bármikor csinálok belőle csupaszt.