ha esteleg zavar h fele annyi km van a motorba akk sajnálom ebbe ennyi a km és egy hajszál karc sincs rajta szép tiszta
ja és olasz nem az a szar kókányolt Magyar
Na ja, kevés km. Az a 15600 kb 2 szezon, és akkor nem is mentél sokat. A motor meg 12 éves. Az meg hogy bontatlan a motor miből gondolod? Csak kérdezem. Mivel ugye külföldi a gépezet. Ettől persze még lehet szép a motor, és motorikusan jó.
Nem a legszebb az tény.
Bár a tulaja abba a formába volt beleesve.
De az SV 650-nél jobban fognak a fékei, jobbnak éreztem az első futóművét, szépen húz alulról is.
Biztos, hogy nem nyúlnék hozzá, ha már egyszer olyan.
A Z 750 S lenne az észérvek szerinti választás, de valahogy az SV 1000 N birtoklási vágyat ébreszt.
Szerintem itt a többség bármit is mondasz, kételkedve fog állni az ilyen kis futás előtt (kb egy, másfél "szezon" alatt fut átlag motor ennyit /itt/ )
..és miért kell ilyen agresszíven fellépned, ha igazat (?) állítasz?
ja és olasz nem az a szar kókányolt Magyar
a véleményem,........
nem 1-2 hónapot dolgoztam motorszervizbe .........
megyünk akkor szombaton ugye?
szombaton 6-7-8kor kistarcsai kúton, mint a múltkor?
Valaki még?
Dozer gratula a géphez! látta már a gép osztrákiát?
karc
mentes gyári fény, bontatlan motor, és kevés km. Vezetett szerviz
Ár irányár
így forgalomtól elzárt területen, valahol egy másik bolgyóna világűrben, azért mégis sikerült
...nemtom minek adták,suzukit nem kell szerelni
Inkább kenjed míg van jóidő.
Lehet, hogy erősebb rugó van benne.
Hozzányúlva nemigen volt.
Szerintem ugyanott gyártják.
Bár a tulaja abba a formába volt beleesve.
De az SV 650-nél jobban fognak a fékei, jobbnak éreztem az első futóművét, szépen húz alulról is.
A Z 750 S lenne az észérvek szerinti választás, de valahogy az SV 1000 N birtoklási vágyat ébreszt.
Ha valakinek van nélkülözhető gyújtótrafója ócsón azt kérném jelezze.