Menet közben burkolt úton szerintem már nem oszt nem szoroz hogy 250 300 vagy akár még több kiló a motor.
Látatlanban úgy gondolom hogy a goldwing is kifejezetten tedd ide tedd oda motor lehet (a maga nemében), ha már megy.
egyetlen hátránya: az állandóan leérő középkonzol...Mivel fostam, h rámvernek mindne karcot, így nem mertem tolni neki, pedig lehetett volna...Valami briccsztón battlaksz volt rajta elöl hátul és bizony tűz forró volt!
Legalább lesz egy 150.000km-t futott sv is a bandában
Kövezzetek meg, de ma béreltem egy 650es burgonyát (executive, abs) és gecire bejött.Barátnő fent trónolt, meg se érezte a váz, én lent a fotelben.
300km-re 12littyót kért a nedűből, ami szerintem teljesen állati egy 650köbcentis automata állatságtól, úgy, h az út 1/3 szerpentin, 1/3 autópálya 1/3 közút volt...
Az ereje is elég meggyőző volt, 140-150ig kétszeméllyel igen meggyőzően gyorsult.A végét nem próbáltam ki, érthető okokból, de haver alatt ugyanez 200-ig ment plexi mögé bújva.
Ez az executive teli volt finomságokkal:
gombnyomásrabehúzódó kamionra való(!) tükrök...
Elektromosan állítható plexi (A 185 centimmel, full felemelt állapotban éppen elérte a szél a sisak tetején, amúgy szélcsend lett volna)
ülésfűtés elön, hátul
kormányfűtés
ÉS akkora hely a picsályában, ahova egy gyaloghadosztályt is el lehetne rejteni
Aztán visszaültem az ezredesre, olyan volt, mintha összeszorított lábakkal motoroznék, közben a kezeim össze lennének kötve és lent a bokámnál lenne a kormány Persze, amikor húztam egy kövéret, hamar elmúlt a burgonya szerelem Bár tarthatnék kettőt...
Látatlanban úgy gondolom hogy a goldwing is kifejezetten tedd ide tedd oda motor lehet (a maga nemében), ha már megy.
hátránya a megálláskor jön: geci nehéz, borulékony
Prbóálj egy goldwinget futóval.Azlesz ám az überálommenyország neked.
egyetlen hátránya: az állandóan leérő középkonzol...Mivel fostam, h rámvernek mindne karcot, így nem mertem tolni neki, pedig lehetett volna...Valami briccsztón battlaksz volt rajta elöl hátul és bizony tűz forró volt!
Legalább lesz egy 150.000km-t futott sv is a bandában
Kövezzetek meg, de ma béreltem egy 650es burgonyát (executive, abs) és gecire bejött.Barátnő fent trónolt, meg se érezte a váz, én lent a fotelben.
300km-re 12littyót kért a nedűből, ami szerintem teljesen állati egy 650köbcentis automata állatságtól, úgy, h az út 1/3 szerpentin, 1/3 autópálya 1/3 közút volt...
Az ereje is elég meggyőző volt, 140-150ig kétszeméllyel igen meggyőzően gyorsult.A végét nem próbáltam ki, érthető okokból, de haver alatt ugyanez 200-ig ment plexi mögé bújva.
Ez az executive teli volt finomságokkal:
gombnyomásrabehúzódó kamionra való(!) tükrök...
Elektromosan állítható plexi (A 185 centimmel, full felemelt állapotban éppen elérte a szél a sisak tetején, amúgy szélcsend lett volna)
ülésfűtés elön, hátul
kormányfűtés
ÉS akkora hely a picsályában, ahova egy gyaloghadosztályt is el lehetne rejteni
Aztán visszaültem az ezredesre, olyan volt, mintha összeszorított lábakkal motoroznék, közben a kezeim össze lennének kötve és lent a bokámnál lenne a kormány
Ha valakit érdekelne 1db első féktárcsa vagy 1 km/h jeladó az írjon rám:) (K4-K5 mociról valók)
Az irány jelző, és a féklámpa egyaránt 21W.
Asszem..
Eddig csak olyat láttam.