Ha szívódízel, akkor kb szétüthetetlen. Tavaly előtt vettek ismerősék egy nagyon olcsó, kissé lelakott 9 ülésest, kereskedőtől, ami akkor volt 14 éves, és óra szerint csak 220 ezer volt benne (a valóságban kb a háromszorosa lehetett az igaz..talán) . Mindenki legnagyobb meglepetésére 2 év alatt még nem volt baja. Csak olajcsere 10-15k kilométer között.
Utánfutóval gyenge, de a 120-at azért tartja, csak lassan éri el, de nagyon, üresen viszont egész kellemesen megy
Én is ebay-t használom és ahogy írta Paragraf én is a németet (de) illetve az angolt (co.uk) használom. A .com az az amerikai ott főleg amcsi kereskedők vannak ez által onnan kicsit sok a szállítási ktg, használd inkább az első kettőt.
Hello.
Velem többször is előfordult az általad említett probléma.
Az egyesbe berakást passzolom, velem is előfordult többször is, lámpánál. Ezért például nem járok Pesten, mert ott csinálja legtöbbször (lámpánál megállás, állandó váltogatás stb).
Az ötödik és hatodik között is néha üreset találok, de az szerintem azért van meg nem túl határozott a váltásom (bár ez hülyeség, mert akkor 2-3,3-4,4-5 közt is lenne), de van egy olyan elméletem is, hogy akkor amikor ötből hatba váltok, akkor a hatodik után (amikor váltanál fel hatból hétbe, de nem engedi mert ott van egy ütközőellenállás) ebben az ütköző ellenállásban megütközik és nem jól ejti vissza a kart a hatodik sebességbe és ezért üreset találok. Nekem 2003-as évjáratú N-es gépem van.
Érdekesség: alább hagy a hibázás valószínűsége, ha frissen cserélem az olajat (én sem értem), 10w-40 van benne.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy néha a váltóm csinál olyanokat hogy az egyes fokozatot igen nehezen veszi, sőt van mikor 5 ből 6 ba váltás közben közötte marad, tehát mintha üres fokozat lenne, de ha rápöccintek kicsit akkor beveszi. Olaj 3000km-e volt cserélve, van bent bőven. Ez esetleg típus hiba? Vagy kezd szétmenni a váltóm? :S
Én személy szerint az ebay-t szoktam vizslatni, onnan van a kormány átalakító szettem (de azt itthon is kapni olcsóért). Általában a ".co.uk" és a ".de" oldalakon szoktam szertenézni, illetve ott van még a ".com" ami sokszor dob globál találatokat is.
Itthoni oldalak esetén meg a racing-bazar.hu-n szoktam körülnézni, illetve itt a fórumon is időről-időre felbukkanhat olyan alkatrész amire éppen szükséged lehet.
Ha más tud még ilyen hasznos odalakat, egészítse ki az listámat .
Na volt ma egy kis bólya-pálya gyakorlás, elszakadt a kuplung bovden. "Szerencsére" már meg volt kókányolva mert nem az a forrasztott kis bogyó volt a végén ( a kuplung kar felől) hanem egy (nem tudom hogy hívják) két csavarból és egy üreges fémből álló izé. Azt hiszem az elektromos kábeleket szokták vele összekötni. Kis állítgatás után vissza tudtuk kókányolni (muszáj, mert munkahelyemen vagyok és reggel viszem eredetiség vizsgálatra)
A kérdésem az lenne, hogy ti honnan szoktatok alkatrészeket beszerezni? Ha netről akkor honnan pontosan?
sziasztok!
Plexi ügyben kérnék véleményeket.
N-es motorra ki milyen plexit használ? Érdekelne, hogy milyen magas az illető és hogy milyen tempóig megfelelő a szélvédelem.
Én valami ilyesmire gondoltam: link
vagy link
Köszi
8mm-s lapka kell hozzá. Mi baja lenne egy prox lapkával? A tömítés egy profilos gumi, számtalanszor használható. Jótanácsom, hogy ne állj neki otthon, amíg nem vagy 100%ig biztos a dolgodban, mert a 360+90° forgatásnál is izzadni fog a homlokod. Rossz utána a motor előtt pingvinezni. Egyébként a siklócsapágyakra mindig kell olajat tenni szerelésnél és érdemes a vezérműtengely lánckerekének furatain keresztül rögzíteni a láncot gyorskötegelővel a feszítő visszaszerelése előtt. Ha csináltatod a motort, ajánlom hogy takaríttasd ki a pair szelepet is a szelepfedélben, nekem brutálisan le volt kormolódva.
fogyasztásra meg megoldás hogy motorral intézz mindent, rövidgatya-poló sportmotorruhában,100 fölött már csip a csapkodó ruha,90es tempóval meg kijön a 3 literes fogyasztás
...igy fel tudsz ajánlani a kifogyottbenzinnel utszélén pihenö ismerösödnek egy kis benzint
Utánfutóval gyenge, de a 120-at azért tartja, csak lassan éri el, de nagyon, üresen viszont egész kellemesen megy