Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért mert a teljesítmény/tömeg aránynál a legnagyobb megengedett tömeggel kell számolni, nem az üres járművel
mert, ZOli már ment ilyennel?

najó, lehet...a lendület könnyebben beviszi a kanyarba.S amin még meglepődtem, h érzésre stabilabbnak tűnt a kanyarban a maga 200 sok kilójával, utassal, (állítólag) fos vázzal mint az ezredes velem.

télen mindenképp olajcsere lesz a villákban...hátra meg még kitalálom a megoldást.
35 kilowattig lesz az A2?
úgy tudom hogy 189 kg! Miért írják páran,hogy 271...nem értem. na mind1 :)
Valakinek, jutányos áron a megmaradt, alig használt hátsó lámpám?
190 kg körül van az SV
Kevered a szezont a....

Amit idézel, az az A2 kategória vizsga feltétele. Magyarán egy 398 köbcentis 50 lóerős motor nem lesz elég arra hogy azon A2 kat. vizsgát tegyél. Ez arról szól hogy az oktató motornak 400 köbcentisnél nagyobbnak és legalább 25 kilowattosnak kell lennie. Semmi köze nincs ahhoz hogy utána A2 jogsival mit vezethetsz és mit nem.

Mert ha nem így lenne, akkor azt jelentené hogy A2-es jogsival nem vezethetnél 125-ös MZ-t..

Ha belefér a 35 kilowattba az SV akkor vezetheted, ha nem akkor nem
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy Jövőre bevezetik az A2 jogsit ( 0.2 kW/ 1 kiló, tehát ha vagy egy 100 kilós gépem, akkor az max 20 kW-os lehet. Ennek alapján egy 53 kW-os SV 650 S beleesik a kategóriába? Használtautón láttam több SV 650 S-t 271 kilogrammosként. 270 kg-s géphez 54 kilowatt társulhat max. Ennek alapján A2-es jogsival lehet vezetni egy Suzuki SV 650 S-t? :O

„A2” kategória:
„A2” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 400 cm3 hengerûrtartalommal és legalább 25 kW motorteljesítménnyel.
Lehet de előfeltétel a kipufogó valahova elrakása biztos helyre mert leér,majd a bódé többi része.
Míg nekem ha beparkolok hasmánt akkor is csak a tank,hátsó lábtartó és a kormány ér le első lábtartó az istennek sem.
Így van, alacsony súlypont kérdése az egész.
Csak addig amíg el nem indulsz vele ;)
Azzal is lehet lendületesen közlekedni ezt Zoli is tudja tanusítani
frpeti örülne ha látná a régi vasat, nagy szívfájdalmak közepette vált meg a sárkánytól!

dobj fel egy képet, ha tudsz
Ismerős vette meg az svmédiás 650est. Már 120.000km van benne. Azt mondja hibátlan pöcc-röff a motor. Kapott szép új fényezést is.
Szia engem érdekelne...akár most is, filózom egy páron, ma megnéztem egy Leo vinci párt már. mennyit kérnél? e-mail enjoy87@freemail.hu
Hát inkább ez Pofás
novemberben eladó lesz a komplett ezredes csövezet, végdobokkal...ha valakit érdekel, jóáraíthatjuk
kössz

sztem ezek a high mount kipuk nem utasmotoroztatásra valók, hole shot, laser és még páran csinálnak ilyet, nekem ez a kedvencem (a fehér):
Na ez jól néz ki!
sose jó ami van...
Na majd egyszer ha lesz pénzem :) (bár akkor lehet h eladom a kicsit és annyival megtoldom mint a kipu ára és veszek egy nagy sövöt :) )
Kipufogós hamar átalakítja a leömlőt, csináltak már páran ilyet....az 1000-re meg mindenki 1 dobot akar..
Jah, hogy venni kéne egy ezres kiput és ráfaragni a 650 es leömlőire? Gondolom az ezresé nem passzol a 650 es blokkra.

szobbal
nekem nagyon tetszik amit linkeltem :)
de ha már lent hordott akkor:
EZ kéne
az utas milyen boldog lehet! Leégeti a lábát a kipuff...
Amúgy valóban nem szép így a gép
Hogy ne lehetne.Pénzé.............bármit...............bár szerintem nincs az a lé amiért feltenném (de félre ne érts imádom a dupla kipuffot)............nem illik ide ez a két kályhacső.
Inkább az ezres féle lenn hordott...........amit megold egy jó kipufogós egy leömló/toldó módosítással.
Ha lenne itt lájk gomb, akkor megnyomnám! Jó kis cikket írhatnál róla :D :D

Más:
Ma azon gondolkoztam, hogy van e 650-es SV-re dupla kipufogó?
És van:
link
Bár amennyit olvastam róla, az indexek már nem férnek fel, meg ránézésre nem egy utasbarát, viszont kurva jól néz ki!
Lehet itthon kapni esetleg valami hasonlót? (igaz hogy még adósságom van a moci miatt is, de azért álmodozni csak lehet nem?)