Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint mondtam akkor lesz egy felső híd és egy kormány cseréd mert a 636-os lehet kényelmesebb.
Cső pedig idomos 1000 s-t akarok majd minden féle képpen ha törik ha szakad Annál alább nem adom.
A kitörő lelkesedést amit említettél a motorral kapcsolatban,hogy milyen is tud lenni attól nem félek ,mert alkalmazkodó típus vagyok és úgy is direkt előhoznám belőle az állatot,hogy szokjam a drágaságot .Én már csak ilyen "bátor"gyerek vagyok ,
sok a kőccségem.A 7 végén legény búcsú utána lakodalom......
Hagyd ki 3 hétig.
de oda hetente kétszer
Te se mész csak a balatonra.
aztán meg miért.Lemostad már?És hányszor?
Meg mehetnél tinnyénél nagyobb kört is.
Annyiért veszek inkább tankot.
adatlapot nem írod át?Meg rakhatnál fel pár ÉLES képet
Az csak az adapter, az olcsóbbik.
esetleg darabja
a triplához 71000
Háméne?
bocsánat 8500
nehogy már az sv-hez 10500 lenne egy garnitúra lsl bukógomba+adapter
Mi a különbség a direkt csavaros és az erősített kivitel között?
Bukógomba
Legalább a tankot nem verem oda.
Eséshez optimalizálva.
Én azt nem értem hogy a Divin se a fék-kuplung kar se a váltókar és fékpedál nem ér le ha eldobom.

Direkt vettem tartalék karokat.. aztán hiába dobáltam el lelkesen a motort, még nem kellett azokat használom. Tiszta pénzkidobás
Cseszheted.............ha nem felhajlós a váltókar.