Valaki megtaníthatna má erre a "szerpentinen ingem-gatyám-fülem leér olyan mester vagyok de 30e-ret birafékem és nemeszik a gép csak 5-6-ot mert nagyon sirály vagyok" féle meneteket hogy csinálják.
Nekem nem ér le semmim és 6-7 a fogyim meg féket is cseréltem 20 előtt.
csak akkor ha feszegetem a határaim, olyankor a lábam pihen rajta ha vmi elkúrnék bemenetkor.
korzika felét eldő fék nélkül tettem meg (a hozzáértők befosattak, h elkopott az afék,, amit most cseréltem le:DD) és legalább megtanultam használni.De másképp közlekedem
amúgy, én viccesen vezetek....Kanyar előtt vissza 1-et, mondjuk 99%-ban 3-ból 2-be, pici első fék és kanyarodom...Ha előzök kanyar előtt akkor bele intenzíven belenyúlok mindkét fékbe, mert bele kell.De sosem csúszott még meg az M3!
Bízom benne, h idén le tudom járni az M3-at mert kiváncsi vagyok a PR3-ra.
Jól tetted féken és gumin nem szabad spórolni, azt, hogy mennyit megy el meg nem lehet megmondani vezetési stílustól is függ meg, hogy hol használod ugye.
gumi szélére eljutottam és nem evett a moci 6L-t a szerpentinen...Amúgy kib****** sok nyaraló van, lakóautókkal meg hodály kombikkal, aminek a hátsó ablaka is ki van rakva motyóval...ÉLetveszély és közlekedhetetlen majd minden szerpentin és hágó...
A benzint meg felnyomták 1.97 frankra (460ft kb.)
de legalább az új fékbetétek bekoptak, már nem melegszik úgy a tárcsa mint tegnap az első 100km-n.
Ja, az gáz, ha a gyári fékbetéteket lecseréltem 33.000km-nél?Mennyit kellene bírniuk?A szaki azt mondta, h elméletileg 3-5000km lett volna még bennük.De aztán a fasz tudja, h itt a hegyen az valóbanannyi-e...Nem mertem rizikózni, h most akkor ezt a szezont kibírja-e, mert ha lepottyanok pont emiatt az egyik hegyről, az cinkesebb...
megnéztem a forgalmit és valóban a saját tömeggel számolnak, mert nálam
88kW
262kg
415kg
0,3359
van a forgalmiban. Pedig így nem sok értelme van, mert rider nélkül elég kevés motor közlekedik
Nem de párszor már tartott fel Goldwingest közös gurulásokon , mondjuk félelmetes amikor mész és egyszer csak azt hallod, hogy mögötted marják az aszfaltot
szerszám nélkül a kivétele...
Nekem nem ér le semmim és 6-7 a fogyim meg féket is cseréltem 20 előtt.
kétszer annyi a dob rá, mivel kettőt kell venni
Szerintem én vagyok a második, aki kézbevette a szettet.....
...az első a japó volt a suzuki gyárban
korzika felét eldő fék nélkül tettem meg (a hozzáértők befosattak, h elkopott az afék,, amit most cseréltem le:DD) és legalább megtanultam használni.De másképp közlekedem
amúgy, én viccesen vezetek....Kanyar előtt vissza 1-et, mondjuk 99%-ban 3-ból 2-be, pici első fék és kanyarodom...Ha előzök kanyar előtt akkor bele intenzíven belenyúlok mindkét fékbe, mert bele kell.De sosem csúszott még meg az M3!
Bízom benne, h idén le tudom járni az M3-at mert kiváncsi vagyok a PR3-ra.
feltaláltam a teszkó gazdaságos szerpentinezést!
gumi szélére eljutottam és nem evett a moci 6L-t a szerpentinen...Amúgy kib****** sok nyaraló van, lakóautókkal meg hodály kombikkal, aminek a hátsó ablaka is ki van rakva motyóval...ÉLetveszély és közlekedhetetlen majd minden szerpentin és hágó...
A benzint meg felnyomták 1.97 frankra (460ft kb.)
de legalább az új fékbetétek bekoptak, már nem melegszik úgy a tárcsa mint tegnap az első 100km-n.
Ja, az gáz, ha a gyári fékbetéteket lecseréltem 33.000km-nél?Mennyit kellene bírniuk?A szaki azt mondta, h elméletileg 3-5000km lett volna még bennük.De aztán a fasz tudja, h itt a hegyen az valóbanannyi-e...Nem mertem rizikózni, h most akkor ezt a szezont kibírja-e, mert ha lepottyanok pont emiatt az egyik hegyről, az cinkesebb...
(bocsi a tudatlanságomért, többet nem kérdezek
ilyet én is videóztam most a burgmannos guruláskor.A kipufogóig döntötte!Szikrázott meg minden baszki...
88kW
262kg
415kg
0,3359
van a forgalmiban. Pedig így nem sok értelme van, mert rider nélkül elég kevés motor közlekedik
Szín: Fekete
Saját tömeg: 271 kg
Össztömeg: 400 kg
ilyeneket láttam.