Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Én a 650-esem annó így építettem át:
GSXR600/750 K4-K5 felső villahíd+ felni+féktárcsa(felni és féktárcsa elvileg ugyanaz mint az SV1000-nek, tehát nem kell ez a 2).
GSXR600/750 K6-K7 alsóvillahíd+teleszkóp+keréktengely+sárvédő+féknyergek csavarjaival
TL1000S kormánycsutkák
A teleszkóp hossza nem tudom mennyire más mint az SV1000-é, csak hogy ne változzon a szöge. Felső villahídon annyi módosítás kell, hogy a középső lyukat fel kell bővíteni azthiszem 20-ra vagy 22mm-re.(amilyen az alsó tengelye amin az anya van)

Most SV1000-em van, de szerintem felesleges átalakítani. Max kinézetre jobb talán :)
Ne erőltesd :D amúgy a k4 750 villahídja nagyon hasonló, a gyújtáskapcsoló is passzol és csak a villaátnérője más, és ha jóltudom a csapágyak is passzolnak. De ezt ne vedd szentírásnak, így emlékszem régről amikor a 650est akartam venni
1000-es SV-be melyik gixer első villáját szokták beletenni?
Sziasztok, segítség kellene.
99-es sv fordulatszámmérő számlapja fel van peregve, arra hol tudnék venni matricát, vagy egy sablont letölteni?
Segítséget köszönöm.
2006-os 650-ről van egy szett egyedi lábtartóemelőm (20mm fel 20mm hátra) és 4eb LED index (E-jeles) relével együtt. Ha valakit érdekelne, szóljon.
Igy igaz, kuplungkosár lehet beverődve. Ha igen csak a csere segít, reszelgetni nem szabad.
No a legaggasztóbb hogy.
-tank 50e
fejidom és tartó/lámpa mondjuk 70e
segédváz 30e
hűtő 50e
teleszkóp 100e
kipufogó 30e ha gyári mondjuk és az átellenes nem sérült
felni 40e
féktárcsak 60e/db új kínai bontott mondjuk 30 de hogy az is szar az majdnem biztos.
egy teli fényezés még egy 100e
Ez így 530e.Namost a maradék apróságra számolj mér 30e-re és egy 50-es az előre nem látható hibákra És máris ott vagy vehettél volna egy 1,2-ért egy bármilyen más relatíve sérülésmentes motort.
Szar olaj van benne
Nincs beverődve a szerkezet? Olyankor szokott ilyesmit csinálni.
A suzuki árak talán még a legolcsóbbak, másik gépnél szerintem vagy 30%-kal többre kell számolni. Van ép is elég és már nem túl drágák. Ahogy lejjebb többször is írtam talán én is eladom bár nem a legfiatalabb viszont ritkán használt. :))
szevasztok!
lenne egy sv 650 2001 . kuplung gondjai vannak lamellákat cseréltem már , holtjátékok beállítva.
Probléma leírása:: álló helyzetben , 1esben van a motor behúzott kuplungnál odahúzok neki akkor megindul kicsit a motor .
ugyanakkor nehéz üresbe tenni . (szinte lehetetlen)
Köszo hammerhead!
Magamnak szerettem volna,de nem vagyok tisztában az sv,ill a suzukik alkatrész áraival,azért is kérdeztelek benneteket.
Persze így egy képről elég lutri megállapítani mi is sérült igazán.Ha a váz-villanyak....nem sérült de ezt így az isten sem mondja meg,akkor simán talpra lehetne állítani.
Na de ha sérült?Akkor meg ki akarna magának egy két nyomon haladó mocit?
Ez benne nekem a legnagyobb lutri.
De kíváncsiságból felfívom a hétvégén,meghalgatom mit mond,aztán megírom nektek konzultációra.

Széles utat a hétvégére!!
Ja és "itt" az őrségben kezdődik a tökfesztivál
A hahun ket 1,15 feletti ezres van,minketto holdkoros,foleg amelyiken uj a hatso tengely titanium bandazs van a kipufogon de egy nyomorult kep nincs rola.Mert meg nincs kesz......
No komment.
áh...hagyd a faxba...
Attól is függ, hogy mi a terved vele? Ha motorozni akarsz, akkor inkább hagyd, mert amennyiből ezt megcsinálnád, annyiért kapsz normál állapotút, amivel rögtön tudsz menni.

Ha befektetésnek akarod, akkor azért alaposabban meg kell nézni, mert egy ilyen fotóról nem lehet még nagyjábóli kárbecslést sem csinálni (másik oldala pl milyen?) és egyébként sem mernék nagy összegben fogadni, hogy az a váz teljesen rendben van... De ha mondjuk a váz jó, és egy alapos szemrevételezés után úgy gondolod hogy kb 600-ból meg lehet csinálni szépre (tehát nem gányolás, hanem tényleg szépre) akkor lehet benne ráció, mert lesz egy 2007-es géped kevés km-el 1 milláért, amiknek a piaci ára most 1,2-1,4 milla. Szóval ha jól kijön a lépés foghatsz rajta, de csak akkor, ha az elején jól becsülöd meg a költségeket. Máskülönben bukta.
Hát kár érte,pedig az évjárat meg a km-er megfogott.
Annak az Sv-nek nincs jövője annyiért.
Felejtsd el, haverom 600ert adta el csuszott motorjat, fejidomot kellett fenyezni, tank kapott picit es a huto meg ami még leért, tehat 250ezerbol talpra lehetett allitani.
Meg lehet de nem éri meg,a blokkon,vázon és a hátsó keréken kívül minden törött.KB 4 kiló kapásból rámegy,lehet több is.
Annyiért van macera nélküli is.
Sziasztok,
Van fent a hasznaltauto.hu egy törött sv 1000s.400-ért.Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy mennyire,ill meglehet-e még menteni,hogy normális moci legyen belőle valaha?
Üdv: jimno
de a lomexben nem adnak 1db-ot...
Én ugyanilyen csatlakozókat használtam autóban állandóan kontakthibás ülés alatti csatlakozók cseréjéhez, jó tudni, hogy e-bay-en is van :) Én Lomex-ben vettem (Bp. Lehel út), ha valakinek gyorsan kellene, itt van készleten 2-3 eres változatban is, bár minden komponenssel együtt kicsit drágábbra jön ki.
http://lomex.hu/hu/webshop/#/s...
http://lomex.hu/hu/webshop/#/s...
http://lomex.hu/hu/webshop/#/s...
na,ez igaz....
1x használtam, nem volt vele gond. Motoros üzemmódban 1A körül tölthet kb. ez az aldis szerkezet.
ma reggel 5.40kor kiváloan inditott a 10fokban......