Pedig a TL-eknek sajna be kell látni van "egy-két" gyengéjük, de spec az injektorral semmi gond nincs az égvilágon... bombabiztos... nekem a legnagyobb hidegben is úgy indul, mint semelyik korábbi karbis mocim...
nem vettem komolyan tom hogy csak vicc(vagy remélem) .
tudom hogy az injektor meg minden, de én akkor is a karbi mellet vagyok, egyszerübben javitható tisztitható, álítható, és még kurvajókat lehet durrogtatni vele .
nekem a husky olyan 10-15 centis lángokat lő a dupla dobon.
Remélem nem szívod mellre?
Pedig az injektoré a jövő !
..ja mellesleg még jók is !
Pl: pont ezt az injektort rakják ezer másik márkájú mociba, úgy, hogy sokan nem is sejtik!
bassza meg kövezzetek meg, ezt kurvára benéztem
szégyenlem magam.
viszont így már elgondolkodok azon hogy vegyek e majd TL-t mert az injectionos motorok, nem épp a szivem csücske.
1] BerikZ 2006.03.14. 20:54
a TL injektoros.
előzmény [2]
Ez nagyon komoly volt!!
Bocsi senkit nem szeretnék megsérteni, de ez a tőmondat nagyon ott van!!!
Semmi okfejtés, okoskodás, melléduma---------- a tény !
szia rock
bár nem vagyok TL tulaj (sajnos) ,de én is törött motorosok közé tartozom (szintugy sajnos).
olvasgatva miket probáltál, szoptál a motorral, kezdő motorszerelőként szerintem probáld meg másik gyertyával ,mert ezek a tűpolusuak egy rossz inditásra hajalomsak szétmenni. ezt nem veszed észre mert kiszerelt állapotban szikrázik csak a hengerben az a tizen x bar os nyomás alatt már nem.
vagy a másik lehetőség, karbikat le, szétszed kompresszoral kipucol, összerak és inditt.
hasonló modon jártam én is egy cbf600 al, csak tekert tekert tekert, meg dőlt a benzin a gyertyáról de nem indult.
féktisztitóval megtakaritotttam a gyertyát, karbisort levettem, átekertettem gyertya náélkül a gépet hogy szellözön ki a henger.
karbikat szétszedtem faszán kipucoltam(igaz szemmel látható kosz nem volt benne)
összeraktam szivató kihuz, a harmadik főtengely fordulatra indult, és tök szép egyenletesen járt a motor.
kábé 3 orás mulatság volt, (közbeiktatva egy ebéddel)
előtte meg 1 napot szoptam vele hogy mi lehet.
Tasi!
A találkozót majd telón megdumáljuk. Annyi változott a bukó vásárlásban,hogy lehet,hogy most csak megnézem és elrakatom a buksit,mert lehet,hogy nem ér oda a pénz a számlámra.
Viszont a héten utalja a biztosító a kárösszeg 70%-át. Tasi ennyi az a bizonyos előleg...nem is olyan rossz , szülők,meg szerencsére tudnak egy kis előleget biztosítani számomra...
Rockandroll-nak:-Nem ártana megnézni a stender kapcsolót sem,mert ha nem jól mükszik,nem indul a vas!
tudom hogy ez egy alap megoldás,de én már mentem miatta a falnak...persze nem elenorral,hanem fejjel...mármint hogy most meg miért nem indul!
Imrufó-nak:-hozd a cimbid,Bené-vel beszéltem sajnos elég sok a melójuk,de azt mondta hogy mindenképpen megpróbál eljönni!
De ez sajnos csak pénteken derül ki!!!
BerikZ-nek munkától függ,de ha lehet ott leszek,hol veszünk neked új héjjat!?
A TL-Tali Június 8-9-10 minden TL tulajnak kötelező a megjelenés főleg a Fórumosoknak!!!!
Bük-re megyünk sokat motorozunk,bográcsolás Pfvári-jóvoltából,sörözgetés +pancsi stb!
berikZ-nek az első sárvédőt már stoppoltam,mellesleg ha jön a Bene a haverját is hozza őt is érdekli a Berik-gépe! V2-fan szeretne lenni...nosza rajta!
Köszi a lelekes támogatást, utána járok mindennek.
Sok időm nincs netezni, fasza gyerekek vagytok, még benézek majd hozzátok.
A Tl találkozó érdekelne, küldjetek infót róla, ja és mellékeltem két képet.
Motoros üdv!
Ami még eszembe jutott: Tekintve hogy leszórtál róla sok alkatrészt, lehet hogy valamelyik szenzor csatlakozója kontaktos lett... Mivel a gyújtás rendben van, valszeg a benzin befecskendezés terén van gond... vagy nem... biztosítékokat is csekkold... A benzinadagoláson semmit nem tudsz állítani, mivel full computervezérelt az egész, max árprogramoztatni lehet... Mennyi a Km a kicsikébe? Okozhat galibát egy nagyon elmászott szelephézag, vagy folytószelep szinkron... esetleg... Ha semmi nem segít, akkor tavasszal megyünk totgatni mind
tudom hogy az injektor meg minden, de én akkor is a karbi mellet vagyok, egyszerübben javitható tisztitható, álítható, és még kurvajókat lehet durrogtatni vele
nekem a husky olyan 10-15 centis lángokat lő a dupla dobon.
Pedig az injektoré a jövő !
..ja mellesleg még jók is !
Pl: pont ezt az injektort rakják ezer másik márkájú mociba, úgy, hogy sokan nem is sejtik!
szégyenlem magam.
viszont így már elgondolkodok azon hogy vegyek e majd TL-t mert az injectionos motorok, nem épp a szivem csücske.
a TL injektoros.
előzmény
Ez nagyon komoly volt!!
Bocsi senkit nem szeretnék megsérteni, de ez a tőmondat nagyon ott van!!!
Semmi okfejtés, okoskodás, melléduma---------- a tény !
na mind 1 azért a gyertyát még nem ártana megprobálni
BerikZ-nek: megdobsz egy MSN címmel telóra? A boltolás ügyében szeretnék értekezni...
bár nem vagyok TL tulaj (sajnos) ,de én is törött motorosok közé tartozom (szintugy sajnos).
olvasgatva miket probáltál, szoptál a motorral, kezdő motorszerelőként szerintem probáld meg másik gyertyával ,mert ezek a tűpolusuak egy rossz inditásra hajalomsak szétmenni. ezt nem veszed észre mert kiszerelt állapotban szikrázik csak a hengerben az a tizen x bar os nyomás alatt már nem.
vagy a másik lehetőség, karbikat le, szétszed kompresszoral kipucol, összerak és inditt.
hasonló modon jártam én is egy cbf600 al, csak tekert tekert tekert, meg dőlt a benzin a gyertyáról de nem indult.
féktisztitóval megtakaritotttam a gyertyát, karbisort levettem, átekertettem gyertya náélkül a gépet hogy szellözön ki a henger.
karbikat szétszedtem faszán kipucoltam(igaz szemmel látható kosz nem volt benne)
összeraktam szivató kihuz, a harmadik főtengely fordulatra indult, és tök szép egyenletesen járt a motor.
kábé 3 orás mulatság volt, (közbeiktatva egy ebéddel)
előtte meg 1 napot szoptam vele hogy mi lehet.
Tasi!
A találkozót majd telón megdumáljuk. Annyi változott a bukó vásárlásban,hogy lehet,hogy most csak megnézem és elrakatom a buksit,mert lehet,hogy nem ér oda a pénz a számlámra.
Viszont a héten utalja a biztosító a kárösszeg 70%-át. Tasi ennyi az a bizonyos előleg...nem is olyan rossz
9-főre lefoglaltam az asztalt,remélem leszünk is ennyien mert a Benéékre is számoltam!
+persze az imrufó cimbijeit is belevettem
Berikz-nek:-Majd hívjatok bár az nekem eléggé korai időpont!
Utána talizhatunk a CD-miatt?!
Ha valaki hamarabb ér a sörözőbe akkor a hátsó asztal a miénk TL-Fórum néven!
Addig is mindenki lazítson aki tud!
Szasztok:Tasi
Pardi mennék bukót venni ami a Hungárián van.
Remélem a képekkel meg vagy elégedve amiket feltettem.
Rockandroll-nak:-Nem ártana megnézni a stender kapcsolót sem,mert ha nem jól mükszik,nem indul a vas!
tudom hogy ez egy alap megoldás,de én már mentem miatta a falnak...persze nem elenorral,hanem fejjel...mármint hogy most meg miért nem indul!
Imrufó-nak:-hozd a cimbid,Bené-vel beszéltem sajnos elég sok a melójuk,de azt mondta hogy mindenképpen megpróbál eljönni!
De ez sajnos csak pénteken derül ki!!!
BerikZ-nek munkától függ,de ha lehet ott leszek,hol veszünk neked új héjjat!?
A TL-Tali Június 8-9-10 minden TL tulajnak kötelező a megjelenés főleg a Fórumosoknak!!!!
Bük-re megyünk sokat motorozunk,bográcsolás Pfvári-jóvoltából,sörözgetés +pancsi stb!
berikZ-nek az első sárvédőt már stoppoltam,mellesleg ha jön a Bene a haverját is hozza őt is érdekli a Berik-gépe! V2-fan szeretne lenni...nosza rajta!
Akkor Pénteken!
Foglalok asztalt!
Szasztok:Tasi
Sok időm nincs netezni, fasza gyerekek vagytok, még benézek majd hozzátok.
A Tl találkozó érdekelne, küldjetek infót róla, ja és mellékeltem két képet.
Motoros üdv!
júniusig még van idő...