Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mitudom én 1000 éve tuti volt 1 utcás. A lényeg hogy minden kicsiben indul, semmi sem nagynak születik.
Soha nincs szinkronban. Mindig felmerül egy igény, amire születik egy reakció.
csomó pesti munkatársamnak-ismerősömnek azért volt kocsi mert évente 5x elmentek vidékre
meg dolgozni ha esett az eső/hétvégén de csak azért hogy ne rohadjon meg a benzin benne
simàn bérelhettek volna arra az 5 alkalomra....
volt aki a kocsiban tárolta a téli/nyári cuccát mert kicsi volt a lakás aztán így jobban elfértek
volt hogy egy hétig ott hesszeltem
de az igaz hogy a reggeli munkás csúcs nem volt meg mert annyira nem voltam aktív de 8-9 között mindig beverekedtem magam a nagyerdőig
Igazabol a tesomnak mig pesten lakott esza agaban nem volt kocsit venni,aztmondta mindenhova gyorsabban,olcsobban eljut a nem letezo tomegkozlekedessel.
Az aglomeraciobol bejutni valszeg lassabb.
Bar itt is van fejlodes,az esztergomi vonat gyorsabban er be mint a vellanyauto.
http://youtu.be/Vdarqayqg7Y
értem 😅
Nem mondod......csak egy példának hoztam hogy nem jo a master tankméret bedobása mert ha kimegyünk a személyauto kategoriábol akkor bármekkora lehet.
De nem ment át ugy látom.
Vágom a tgk opcionális tankméretét, nem szükséges jobban belemerülni 😂
Engem szép emlékek kötnek ide, mindig is szerettem ezt a várost, nekünk akik 30-35évvel ezelőtt voltunk fiatalok Debrecen volt a nagyváros. A vásárok, autópiacok, koncertek és úgy általában a városi lüktetést itt ismerhettük meg. Egészen néhány évvel ezelőttig a közlekedéssel sem volt ilyen mértékű probléma mint most, persze aki hétvégéken látogat erre az nem hiszi el ezt.
Nem kesergés volt ez, hanem válasz Zoli kérdésére a saját példámon keresztül, amit napi szinten a reggeli és a délutáni csúcsban is átélek. Nem tudom mennyire mentél vissza az időben, de Debrecen területileg is a második legnagyobb város a főváros után, nem gondolnám hogy az "egy utcás" jelző megállja a helyét, mondjuk az elmúlt 100 év távlatából. Abban egyetértünk, hogy nincsenek szinkronban a fejlesztések, úgy a villanyautózás, mint ahogy a közlekedést érintő és még sok egyéb dologgal kapcsolatban.
B3-4 passatból volt 110 literes. Olyan 1600-1800at lehetett elmenni vele, attól függően mennyire tudtad csurig tankolni.
Így van. Nagy tudást igényel, de ezeknek szemmel láthatóan nincs.
Nem is mindenkinek kell, de egy jól működő rendszert elbaszni vétek.
Tarlós Pista alatt is próbálkoztak ilyesmivel, de amikor rájöttek hogy szarabb lett, akkor visszacsinálták, és nem azt mondták hogy járjál gyalog, meg szállj fel a nem létező tömegközlekedési járatra.
Akkor sem volt tökéletes, de kb. azért észerű volt.
Hat,eleg szar a hatekonysaga.
szerintem ez elég nehéz és összetett nagyon komoly tudást igényelhet egy ilyen összehangolása(gondolkodós) Egy megyeszékhelyen vagy főleg egy akkora nagyvárosban mint pest olyan soha sem lesz, hogy mindenkinek jó lesz(kezeit széttáró) Akkora metropoliszban ahol a lámpák hálózata mint a burda szabásminta nehéz jót tenni legfeljebb csak jobbat(kezeit széttáró) Egy akkor a városban napi szinten van vagy 20 forgalmas helyen elterelés (víz villany gáz útburkolati javítások miatt már ez eleve borítja egy akár jól megszerkeztett rendszer üzemszerű működését is(kezeit széttáró)
Gyakorlatilag minden nap. Vizslám van és az erdőbe járunk sétálni.
Persze hogy beleférek. Itt a bizonyíték:
jópárszor jártam arra én is nekem nem tűnt vészesnek a közlekedés. Bár a csúcsidőt sohasem próbáltam meg nem is szeretném 😅
Egy valami biztos, csúcsidőben minden megyeszékhely elesik közlekedés szempontjából(kezeit széttáró) Ha jól van összehangolva a lámpa akkor a reggeli munkába érkezéskor a városba befelé igyekvők kapják a zöldhullámot, délután a hazafelé igyekvők a városból kifelé (kezeit széttáró)
Azért már valóban kezd túl forgalmas lenni munkaidő végén, de pestiként tényleg csak egy enyhe kis relaxációs torlódás az, amikor a debreceniek már egymás anyját szidják a dugóban 😂
Mikor kocogtal utoljara?
Belefersz mar a bőrbe? 😆
A legtokeletesebb forma. 😆
Passátból is volt egy túra tankos változat, de azóta rájöttek hogy tök felesleges ekkora hatótáv.
http://youtu.be/cOOcvgNWz5w
Nekik jobb a hibrid, mert nincs elég akkumulátoruk. Későn ébredtek, és most szopás van.
Mr. Toyoda is ezért mondott le, mert ha most nekilátnak akkugyárat építeni, meg fejleszteni, 4-5év mire abból termelés lesz, a Tesla és a Byd meg már most jön föl mint a szennyvíz.
https://villanyautosok.hu/2023...
Formában vagy, mi?
A gömb is egy forma 😋
Dehát ez nem a 4litert fogyasztó 2000km-es diesel? Akkor még van a háború előtti olcsó gázolajból a tankban, nem? 😆
Még a Transporternek is csak 80literes 😂
Mint a Hungária körút. Ha tartottad a megengedett sebességet, akkor zöld hullámban végig lehetett menni.
Jött karigeri, első intézkedése a lámpák átprogramozása volt, hogy nagyobb legyen a dugó.
Tényleg picsán kéne rúgni pár közlekedési okostojást akik kitalálják ezeket a kreténségeket.
Nálunk is van egy átjáró, azt is valami jogász gyakornok programozhatta, mert annyira ésszerűtlen és kretén, hogy amikor elromlik és sárgán villog akkor nincs egyedül torlódás itt 😂
A vasúti átjáró miatt kellett amúgy a lámpa állítólag (eddig jól elvoltunk nélküle, csak pár hülye nem tudott körülnézni)
De ha simán felváltva adna zöldet az egyenes és a kereszt iránynak, már nagyságrendekkel jobb lenne a helyzet, de van olyan állapot amikor 15másodpercig mindenkinek piros.
Ez a felvétel is egy ilyen periódusban született. (mellesleg nem tudom mért ment utána, mert épp zöldre váltott neki)
http://youtu.be/BuIfUvAUnoY
pedig debrecen nekem egész élhető városnak tűnt, vírus előtt egész sokat jártam arra, még a közlekedés is egész nyugis
De 2km-re lakik, ha ezt a távot kocogva tenné meg, gyorsan beérne és túlsúllyal sem küzdene 😂