Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3 szó: Made in EU
Én ezt írtam, de azt jósolták, ígérték, hogy 500Ft.- környékén fog realizálódni az ár. Na az ígéretekről lépjünk is túl, tele van vele a padlás!
Ha olcsobb lesz se lesz olcsobb. Aki nem pontmátrixos totemmel rendelkezik már késziti a negyedik karakter helyét.
Miért, nem lesz olcsóbb? 🤔
Mintha erről már írtunk volna.....
De nem jött össze, ahogy borítékolható volt. Sebaj!
Hidd el én a 25tonnás terepes spec. kosarasban sem érzem magam jobban a dugóban, pedig az olyan magas, hogy a böszörményi út elejétől ellátok belőle Józsáig. 🙂
Ez is igaz!
Ott kellett volna hagyd a kocsit és gyalog indulj 😂
A dupla,triplakorforgalom meghaladja az atlag ertelmet.Megva sima is.
Megyunk a kulsoben,akkor nem ragadok be mentalitas van.
Meg mindenhol balra tarts,es. Piros csak ajanlott,de a parej ugy gondolja tuti atmegyek,mert nehogymar alljak.
Ezen én is mormogok. Régen mondogattam kicsit bosszankodva hogy emelnék már fel a benzin árát akkor hátha kevesebben baszakodnának az uton. Emelték, de csak a kutakon lettek kevesebben.
A tarsadalmi egyenlotlensegek mindenhol jelenvannak.
De amig nem latom ki a kettonas pareves suvok mogul a sima gastra 1,6 szigoruval akkor azert na.
A svittyek eltunoben,szocko lomok csak fanatikusoknal inkabb tuningverda,es senki nem megy kevesebbet.
Ehhez azt is hozzá kell tenni, hogy olyan szar forgalomirányitás és szervezés a világon sehol nincs, mint Debrecenben. Egy ált.isk alsótagozatos különbül megoldotta volna. Egyszerre egy irány 100mp -es lámpaváltások, zöldhullám szinte esélytelen stb...
Momdjuk Miskolc igyekszik beérni a most gigaberuházásbam épitett turbokörfotgalommal, lámpákkal teleszórva. Eddig ott ha bálltál ritmusra zöldön ment végig a sor. Na most a körforgalom összezavarja a parasztot és.három lámpa mig átérsz rajta. Remek. Ilyen már van egy a város másikvégén ott is sikerült bedugitani a bevezetöt a lámpás körforgalommal.
Vagy lámpa vagy körforgalom legyen. Önálloan müködöképes mindkettö. Együtt viszont fasza káosz.
Az utcakép errefelé sem a szegénységet demonstrálja, de én látom a munkám során az árnyékos oldalt is, úgyhogy ebbe inkább nem mennék bele.
Netudd meg hogy televan godollo.
Asszem masfel-kethete felmaszott egy kamion az M3 ason az elvalaszto betonra.Akkor majdnem egy orat kestem a 15 perces uton ugy hogy 3 kerulout is lehetelen volt.
Es meg vernyognak hogy draga az uzemanyag.
Milenne olcsobb lenne?
Sokösszetevős a történet, vannak benne igazságok, de a pánikkeltés is folyik. A vizet, termőföldet, levegőt.. stb érintő témában nehéz okosnak lenni, főleg ha azok is kétfélét beszélnek akik elvileg értenek hozzá. Azt viszont már lehet érezni, hogy a nagy építkezések beindulása óta kezdi a nép kinőni a várost.
35km-ről járok be napi szinten, ebből 5km a város, de az 5 évvel ezelőtti viszonyokhoz képest már fél órával kell hamarabb elindulnom otthonról ahhoz, hogy beérjek ugyanazon az útvonalon, de így se mindig jön össze a reggeli csúcsban, vagyis jóval több idő telik el az 5km-es városi forgalomban mint a 30km-es külterületen. Az előrejelzések szerint a gigaberuházásokkal további 10ezer fő települ be az amúgy is leterhelt dugókkal teli városba...
Kicsit olyan ez mint az elektromos járművek térnyerése, ami jó is lehetne ha az infrastruktúrája is meg lenne teremtve, nem véletlen az egyre több erkélyről lelógó praktikeres hosszabbító megjelenése...
A városi dugókat viszont nem nagyon lehet áthidalni semmivel, hacsak nem ásunk alagutat, vagy a város szélén autó letesz, csomitartóból bicaj ki, aztán elcsorogni a kocsik között.
Tizenegy-két éves koromban egy adott időszakban én voltam a legtöbbet olvasó gyerek a megyei könyvtárban, ennek eredménye egy nyaralásban mutatkozott jutalmul, mint a legjobbak legjobbja. A mutter egészségügyi könyveit mind elolvastam. Amikor az asszonyállat teológiát tanult, akkor azokat olvastam, tegye fel a kezét, aki legalább a Bibliát egyszer elolvasta.
Nem tartom ezt amúgy különösebb dolognak, inkább hálát adok a jó Istennek, hogy erre lehetőségem volt és nem alkoholmámorban vagy drogosan a sárban fetrengtem.
Az, hogy a gyerekkorom óta az egészségügyi könyvekből pár dolog úgy maradt meg, hogy az átlagnál többet tudok ezáltal... hát sajnos ezért nem kapok semmit a boltban. Igaz, ha nem anyagiakban mérem, akkor eldicsekedhetek, hogy miután így-úgy kényszerből elhaladni kényszerültem egy megyei intézményből, akkor a talán 100 éves évfordulóra kiadott jubileumi kötet - és meg sem mondom, kinek a nevében - köszöntőjét én írtam úgy, hogy akinek ki lett adva, azzal rendkívül jó kapcsolatban álltam akkor, és nekem adta, hogy szövegezzem meg.
Nem, ezért sem kapok semmit a boltban, nem is nagyon tudja senki, de nekem bőségesen elég ez a tudat. Aki érti ennek a jelentőségét, az tudja mire gondolok, a többinek meg el sem mondom, mert minek is?
Iszonyat elszálltak a használt árak is.
3milla körül adnék maximum ezért.
Új villanyautók viszont most relatív jó áron mennek.
14milliótól indul a 40kWh-s Hyundai Kona. 16ért már 64kWh-s van, az meg már elég kb. mindenre.
Vagy nagyobb hely kell neki, leafbe nem pakolnék be 2gyerekrt nap mint nap. Babakocsi, kisbicikli, futóbicikli
Gondolom rájött hogy kicsi a hatótáv arra amire használja, meg 5perc alatt 1000km-ert tankol 😁
most ez a gumicsont van bedobva. eltelik egy hónap, lecseng az ügy és majd vmi más szarságon rugóznak a seggarc liberálisok meg a zöldek, aztán majd ismét máson és közben felépül az akkugyár
Utolsó kép a műszerfal. Ott 123-at tippel. Annyit biztos tud 90-el, takarékosan.
Ráadásul hőszivattyús, kevesebbet zabál a fűtés.

Kiskőrös-Debrecen-t nem erőltetném vele. Arra egy 40kWh-s akkuval indulnék.
Asszony Zoe-ja 52kWh névleges kapacitással, ezt a távot úgy tette meg 110-120-al autópályán hogy 20% maradt.
Mondjuk azt nem értem hogy miért nem gyártják otthon,eddig nem az volt hogy mindent vittünk kínába gyártatni?Most meg jönnek ők ide gyártani......
9 (kezeit széttáró)
☹️
ha abbahagynák a sok felesleges bio üzemanyag gyártást kurva sok termőföld felszabadulna
zöldségek java részét meg már 20+ évvel ezelőtt el kellett volna kezdeni hidropóniás termesztéssel előállítani
a gödi meg a közeljövőben megépülő debreceni akkugyár kb 1/4 paksi kapacitást igényel
terv szerint a debreceni gyárnak jelentős naplopó kapacitása lesz, akkut tudnak szerezni olcsón szóval össze tudnak egy stabil cuccot hozni ami nagy segítség lesz az év 6-8 hónapjában