Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig tők jó szin......
Egyenlőre még pénzgyűjtés van.....
egy rendszámos exc125 jobb választás
ugyanannyit kell szerelni kint a kínai szarokat de azért csak odabaszósabb
2 havonta ki lehet bírni egy dugót meg pár apróságot, ennyit megér az ember lánya....
https://www.motozem.hu/izzo-rm...
(csehek, de van náluk kismillió cucc és szállítanak hazai csomagpontra/házhoz)
Gondolom - persze csak tipp - hogy a gyereknek kell 50cc utáni első rendszámosnak.
A magam részéről inkább vennék pár éves Duke 125-öst kéz alól nagyjából ugyanennyiért, ha ilyen fazonra vágyik. Valamivel jobb is, meg legalább alkatrész is van hozzá.
most se igen kapható
el kellene kezdenem kurva drágán árulni a készletet 😂
én a 6v5w izzóval szívtam pár éve
akkor pont sehol sem volt
még a netes robogós boltokban se
végül szervizes haver rendelt külföldről egy dobozzal
azóta van 9db 6v 5w izzóm feleslegesen 😂
Piciocco.Gondolom az alkatresz is.
A hodda gyurukeszlete a gyari egy hengere kedzlettel volt pariban. 😆
Az RKF az RKS vízhűtésú "továbbfejlesztése" ha jól tudom. A briteknél népszerű volt, de jónéhány ment vissza gariban 1-2 évesen füstölés/olajfogyasztás miatt, valamit elcsellóztak a gyűrűk környékén. Nem tudom, javították-e. Személyszerint fázom a sárga játékoktól.
Kínai sor1-es négyütemű..............mi bajunk lehet............a libaződet ne........ 😆
Keeway rfk125 info valakinek?
nekünk 5x5,5w led "izzó" van a nappaliban ami 25nm
nekem ez már sok pedig a legsárgább kivitel
MZ TS125-re én is tettem 6V-os halogént. 25W, de jobban látni mint a 35W-ossal.
A baj, hogy kizárólag a Tungsram gyártott ilyet, és már megszűnt. Még van 1db tartalékom, de utána szerintem LED-eset rakok bele. Műszakira meg vissza teszem a 35W krumplit.
A fék és hátsó lámpám már így is LED-es azon. Eredeti búrába tettem és elég sokat dolgoztam azon (igen FBS-el beragasztva 🤣) hogy kívülről ne mondja meg senki hogy nem az eredeti izzó van benne. Abból lehet csak látni hogy nem gyári, hogy ez látszik és nem akarnak elbaszni rendszeresen, valamint nem kell neki 1 másodperc mire beizzik, hanem azonnal világít.
Műszakin még nem szúrták ki soha, pedig vittem cserét erre az esetre.

Itt a belseje. Az átlátszó LED-ek keskenyebb nyalábban világítanak, a pirosak szórt fényt adnak. A búra alatt megkülönböztethetetlen így az izzótól.
A szofita izzókat havernak csináltam egy oldtimerhez, a bedugósz meg magamnak a műszer világításra, mert azok kb. 200km után égtek ki mindig ez meg örök élet. Annyi a baj, hogy a TS esetén a dinamó gerjesztést az izzón keresztül kapta, illetve az index visszajelzés is ezen keresztül megy, így ha alacsony a fordulat, akkor elkezd villogni a töltés visszajelző...mert persze az index villogtató is elektronikus, nem a semmire sem jó bimetálos.
35W LED most is elég! 😃
Régen a lakásban is 60-as, 100-as izzók voltak, most ugyanennyi LED van 😅 Ezzel nagyon ződ nem lettem, mert ugyanannyit fogyaszt, de legalább látok mellette 😅
Sztem a gyártási költségben a LED-es már kevesebb, mint pl. a H7-es... Gép fossa a formára optimalizált foncsort, ülteti be a LED chipeket... nem kell kézzel szerelni semmit. A tápja is filléres. Ehhez képest a H7 üveg ugye, kell foglalat neki, vastagabb drót hozzá, fém is több van benne, hőálló foncsor.
Csak azért drága a LED, mert azért még lehet pénzt kérni, megfizetik a népek extraként. A BMW-mben már nincs üveg izzó sehol, az újabb Tojjotában is csak azért, mert csomagban lett volna a LED, és 3 kilát nem akartunk rá kiköhögni pluszba.
En csak ezt neztem.Utalom a köcsög hoddat.

https://www.google.com/search?...
sárga fény
a régi 600ason 2db 35/35 krumpli izzó volt, lehetett vele látni de lehetett volna jobb is
tettem bele 45/45w izzót semmi változás
szereztem 35/35w halogént kicsit jobb lett, de volt az izzónál 10v feszültség ezen a halogénvse segített
húztam a lámpákhoz 2x2,5-ös vezetéket( plusz ha már ott voltam a dugaljnak is) a régi vezetékkel meg a reléket működtettem és egyből kurva jó fénye lett
tettem rá egy mérőt is ami mérte a töltést( üresben világított csak)
aztán egyből kurva jól láttam
ehhez a 2x 35/35w izzó is bőven elég volt
A reflektor nyalábot meg 3 másik hasonló LED és tükör adja alul. Képen a bal felső sarokban az a plexi nyúlvány pedig még 1-1 plusz LED ami szórt fényt ad oldalra.
Most már bánod hogy nem ilyen fasza motort vettél, hanem angol beteget? 🤣
De azért, szerintem gyáva vagy fogadni erre. 😁
Saját motoromat had tudjam jobban. Voltam is nálad, mutattam, láttad, meg is nézted.
Még rinyáltam is neked, hogy minden LED-es csak azt a kurva indexet hagyták meg izzósnak 😆

Alulról vetít 3 LED a bordázot polikarbonáton keresztül. Ezzel ad neki egy kellemes felületet és szóródást, nem lesz éles a fénye. A felső tükrök meg formázzák a nyalábot. Ezzel gyakorlatilag ugyan olyan kellemes a szórásképe mint a régi nagy kübli kerek fresnel üveges, acél tükrös H4-es lámpatestnek a régi Hondámon, csak nem sárga fénnyel, hanem szép fehérrel, és nagyobb fényerővel, jobb láthatósággal.
Kolléga most állt rá az autó klíma töltésre. Megvett minden felszerelést, mert kb. 4 töltés árából megvolt 10töltésre elég gáz és felszerelés. Simán lehet kapni mindent. Egy két helyen faszakodnak az engedéllyel csak.
Baromság is. Ha kemping gázban veszem a propánt akkor simán leveszem a Mountex polcról, ha klímához veszek R290-es néven, akkor meg engedélyhez kötik. Mert ha a freon használatát szigorítják az oké, de hétköznapi anyagokat miért?

Ez ugyan az mint az Aceton. Azt sem akartak adni, mert engedéllyel lehet csak. Ha 3D nyomtatós boltban veszem mint tisztító anyag, ugyan azt a labor minőségű acetont adják ugyan abban az üvegben, mint amit a vegyszerboltban engedélyhez kötöttek. Propanol, etanol ugyan ez.
De vaskloridot sem vehetek, de ha gyorsmaratót veszek (ugyan az) akkor már nincs gond.
Hogy az az idomos horneted nem ledes az tuti.
Hat,a jelenleg ketszazezres araval nem tul olcso. 😆
Szerintem ezt baromi egyszerűen úgy kéne kezelni, hogy ha már úgy is műszaki vizsgára kell hordani az autót, akkor simán ott nézzék meg hogy megfelel-e a szabályoknak.
Műszaki előtt felrakod a kínai Daymaker-t, műszakin elé tolják a műszart ami megmondja megfelel e a szabályoknak a szóráskép és fényerő. Ha igen, akkor pecsét, ha nem, akkor gyere még egyszer. Az E betűt a rendőr is le tudja olvasni az út szélén, ehhez felesleges a műszaki vizsga. És fura mód vannak országok ahol ez így működik ahogy elmondom. Ha gond van a dologból 100% te vagy a felelős de amúgy meg azt raksz fel amit akarsz.
Csak ugye akkor nem lehet eltartani annyi semmire kellő bürokratát, akik fontosnak érezhetik magukat, és fizetést kaphatnak.
A Hondán azért meg tudták oldani, hogy megfelelően lehessen látni LEDes tompítottal is a fő nyalábon kívül is.
Mi ebbrn az érdekes? Rengeteg autó igy van csinálva. A led fényszóró drága, halogén ocsó.......
Mondjuk erdekes hogy az angol hulyek a menetfenyt ledesre csinaltak,a tompitott meg H7-es.
Mondjuk fix a lampa helyzete,a led meg eleg eles feny-sotet valasztovonallal mukodik.
Ha kanyar van pont a sotetben nem latom a fő reszet csak ha mar benne vagyok.
A halogen sokkal nagyobb tartomanyban ad fenyt tapasztalatom szerint.Ahol meg a led ad az nagyon jo,ahol nem ott semmi sincs.