Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaj Levike, ez tipikus európai sznob tulaj duma. Nakedben és Motoban jók az európaiak, de értelmes sportmotorjuk nincs!
De azért csak hajtogattak rá valami dizájnosabb külsőt?
ezek csak aprosagok.
Amit már 2005 ben meg kellet volna lépniük
Azt visszafejlödésnek hivják
Ez a k5 blokk a parasztvakitas.
Blokk ontveny.
Csak a fotengelyen,dugattyun,hengerfejen es a vezerlesen valtoztattak.
Én több tulajjal is összefutottam, láványosan könnyen motoroznak vele és baromi kényelmes. De azé egy nagy monstrum az egész
Brembo. A fő előrelépés, meg hogy a k5 blokkot visszahozták
Fene tudja, az a motor sose mozgatta meg a fantáziám, ugy vagyok vele ahogy irtad, nincs benne semmi olyan ami miatt megvenném. A fejlödésnek ehhez vajmi köze, de attol még nem ragad magával.
hááát, nem tudom.... mivel?
inkabb a yamaha.
láttam egyet közelről horvátban... nagyon kellemes külsőre
És talán a suzuki fejlődik a legjobban a legjobb irányba.
Leheséges, söt, valószinüleg igazadvan.
Suzukit leszámitva nagyjából tényleg igy van.
a goldwing kb 3M-el drágább, mint a fullos k1600gt
én azt látom, hogy a japán motorok jó része már drágább , mint a bmw vagy a ktm, tehát lassan a mi motorunk az olcsó
Sztem echte goldwing, de az se olcsóbb.
egy hasonló japán motorhoz képest nem nagy az árkülönbség... ja nincs, hasonló.... a drága és olcsó relatív. ha 1m-el feljebb lenne árazva, akkor is megállna a piacon...
Nézz meg egy normálisan összerakott k1600-ot
én is így gondolom... és ezért írtam, hogy a következő is ilyen lesz valószínúleg... de aztán lehet kipróbálok mást. majd akkor megyek át a hídon, ha odaérek...
Mi a drága ha ez az olcsó ?
Lódolgodban nem tudod tese......legjobb motorod van jelenleg kategóriában...
Zoli jó fej..