Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

láttam, ott hamar ledarálták
A szelepfedél vakvágány.A leragadásra a full szétszedésen kívül mi lehet?
Az Opel Ecotec hű önmagához... most már az enyém is eszi az olajat, úgy egyik napról a másikra, nem sokat és nem is füstöl, de figyelni kell. Jutottál valamire a szelepfedél vákumos bizgeréjével? Mert állítólag az is lehet, vagy olyat is olvastam hogy a gyűrű leragadhat, de erre van orvosság, most az jön.
Kedves Fantom! Te kiről beszélsz? Néha olyan skizonak tűnsz, mindig magadról beszélsz, de utána megcáfolod.
Nem kellene csinálnia,simán ellehetne a gsxr 1000 fórummal,csak ott nincs annyi felhasználó hogy etetné,amíg ignorálva volt és nem etették bepróbálkozott az LFP-vel de ahhoz kispályás,szopatták rendesen.
Szóval ne etesd és így nem tud mit kezdeni.
A Honda szerintem jól érzi a retrot az új Moneky és Cub nagyon pofás kis motorok! Na igen a Katana mindig megosztó volt.
Most hogy jön ide az, hogy szimpatikus vagyok-e neked meg az itt jelenlévő többi GuyGang tagnak?! Az anatómiáról okoskodtál, amit ha kicsit is tudnád a történetét, akkor rájönnél, hogy nem engem degradálsz vele. De mivel elébb beszélsz, mint gondolkodsz vagy tájékozódsz így beleszaladsz egy kőbányaifantomosba.
Ide pedig annyi jogom van írni, mint neked, erről ennyit! Ha pedig azt írom, hogy szar és unalmas ami itt folyik, akkor azt írom, nyilván betalál neked, azért zavar.
ne etesd a házi trollt... ezért jár ide, mert mindig dob neki vki egy csontot ignoráld simán. tudod nem az a lényeg, hogy mit mond, hanem hogy ki mondja. egy ilyen ratyi clam meg mondhat bármit, úgyis csak egy bohóc marad
A Kawa Z900RS-t tényleg nem szabad kihagyni, nekem viszont a Honda van beakadva... a Yamahát hirtelen nem is tudom, a Katana viszont nem tetszik, mint ahogy a régi se tetszik. Szubjektív dolgok ezek, ami nálam már nehezen változik. Az viszont jó ha az a bizonyos trend egy kicsit a múltból is merít, én meg majd jól eldöntöm hogy sikerült-e mert megvenni úgy se tudom egyiket se.
Mér nem csinálsz magadnak egy saját motorbuzi forumot ahol az a néhány hozzád hasonló gyökér szopkodná egymás faszát reggeltöl estig, ha már neked itt semmi nem tetszik?
Vagy ahhoz is tök hülye vagy? A tájékozódás meg valahogy nem a te erösséged,ezt ne feszegesd:)
Azt gondolod a gyökér viselkedéseddel itt bármit megváltoztathatsz? Ugyanmár. Egy sima kis ellenszenves faszkalap vagy mimdenki szemében, akin csak röhögni lehet, ahogy erölködik faszságokon :)
Egyáltalán nem stresszelek, csak most szabin vagyok aztán olvasgattam itt is egy kicsit, igazából azt se tudom tegnap mi volt itt, nem hogy tegnapelőtt.
Látom még mindig vonzódsz hozzám! Nem vagy képben és okoskodsz lásd. anatómia! Fogalmad nincs, hogy jött ez, de azért beleszólsz. Szóval a tájékozódáshoz is hülye vagy, ezzel pedig inkább szánalmas,a mit csinálsz, kezdelek sajnálni benneteket lassan.
Pedig klasszikus irányba ment, eltűnt a rovarfej lámpa, kevesebb rajta a műanyag. Nekem mondjuk tetszik, lényegében a fiad 125-ösének anagytesója! Az 1100 pedig igazi klasszikus, az egyetlen nem vízhűtéses klasszikus ma 4 hengerrel. Az EX a retróbb, az RS pedig a sportosabb változat nekem ezek is tetszenek. Vagy ott van a Kawasaki Z900RS, Yamaha Haritage családja és az új Katana. Szóval szerintem vannak motor formájú motorok ma is, sőt inkább most ez a trend.
Töle kevésbé tájékozott nincs senki, ugyhogy ezen ne stresszelj. Minden tudását a netröl szopja amikor épp nem mással teszi :))
Tegnapelött biztos fullos napja lehetett, mert egész nap nem jutott netközelbe
Akartam írni a CB 1000R galériádhoz, azért nem tettem mert nem vagyok hozzá elég tájékozott, úgy meg ciki véleményt írni. A 2018-as új modell (a 12 kilóval könnyebb) sajnos olyan irányba ment el ami már nem tetszik, pedig csak apró dolgokban tér el az elődjéhez képest, de eltér, és ez pont elég ahhoz hogy "a francba ezt is elcseszték" érzésem legyen. Az 1100 még úgy ahogy, de ott meg van egy kis 70-es évek érzésem, nem mintha nem tetszett volna az a forma, tetszik, de csak eredetiben.
Ezek az érveim, tudom sok felől támadható, de ez nekem nem okoz gondot.
Ki az a Clam és a kőbányai pár miért vágyik így rá?
Laci azért a CB1100 például ot van, szóval nem halt ki! Vagy az Új CB1000R is a klasszikus formát viszi!
Simán lehet építeni bármiből ha inden kötél szakad.
Ha tényleg vágysz rá akkor még most kezd el keresni, vagy felejtsd el örökre. Volt részem benne, az 1 350 000 Ft-os se volt jó... én már majdnem feladtam. Most viszont nem cserélném el semmire, még az 1,3-as CB-re se, pedig nagy álmom volt az is. Egyébként a CB 1000 (Big One), Hornet 900 és a kerek lámpás CB 1300-al ki is halt az a forma ami nekem a "Motort" jelenti.
A buszmegálló mellett menj be. Berényből kijössz Fvár felé. Néhány száz méter múlva jobb oldalon buszmegálló. Se fülke, se esővédő, csak a tábla. Ott be. Aztán az út odavisz. Jobbra tarts van
Mint mondtam clam melegsége így 2018-ban nem szégyen,csak ciki.
Az meg hogy komoly politikai aktivitásól tesz bizonyságot eziránt a téma iránt egészen elképesztő.
ne haragudj, de rosszindulatú vagy.... amióta Clam nyilvánosan felvállalta, hogy ratyi, nemhogy kisimultabb lenne, egyre frusztráltabb. Te sem segítesz neki, hogy legalább önmagát el tudja így fogadni. Motorja is van, paltón szokták vinni fektetve, úgyhogy a villamosos beszólás is durva volt tőled... Annyira belehajszolod szándékosan a szopásba, hogy állítólag már azt sem várja meg, hogy kőbányán elaludjanak a csövesek. Úgyhogy rossz vagy és ez mind miattad van, mert nem tiszteled benne az embert, aki felvállalta végre önmagát...
Csak tudnám hogy a clam nevű meleg aktivista mióta tud a motorokról bármit mikor az egyetlen élménye az volt, hogy egy fotózáson megrakta 4 csopperesnek öltözött feka,és hazafelé a villamoson nem tudott leülni?
A te motorod szerintem egy nagyon jó választás, nekem legalábbis kifejezetten tetszik. Szóval nem ellent mondanék, csak kiegészítem.

Egyrészt nem vagyunk egyformák, másrészt előfordulhat olyan eset is, amikor a külsőből nem gondolnál a tartalomra. Pont ezt éreztem 2003-ban, amikor megjelent a nagy Hornet.
"Ronda, mint a lóharapás" - gondoltam.
Aztán felültem és mentem vele. De hogy!
"Ha rajta ülök nem is látom" - ez járt a fejemben. És máig is rajta van a listámon egy, csak valamivel mindig lebeszélem magam.

De őszintén szólva a streetfigteresített Triumph Sprint ST - amit kipróbáltam - sem a szépségével fogott meg... vagy mondhatnám a jelenlegi CBR 1000F-emet (bár annak pont más erényei vannak)