Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencséd volt, mert sajnos nem mindig páosul az elvárás a kinálattal.
Utolsó pillanat? Mi lett volna a B terv helyette?
Nekem vétel terén szerencsére mindig beadja a sors a jó szerencsét, legyen az mosógép, bicikli, autó, motor, állapotban sosem nyúlok mellé és nagyon kevés az üresjáratom, nem megyek feleslegesen.
A mostani motorért 350 km-t mentem, csak oda, de olyan is volt, mint amit elvártam.
3-4 éve se nagyon érdekelhetett a témázása:)) de hát akkor nagxon mély behatást tettek rá
Azt hittem sportmotorbuzi.... de hogy az animalt is tolja?
Lehet azért támadja az alvó mit sem sejtö hajléktalanokat, mert már az állatok sem birják elviselni
Kétszer jártam be érte az országot, a makulátlan gyári állapot egyeseknek nagyon tág fogalom, elmondtam mindegyiknek hogy alku nélkül adom érte a pénzt ha tényleg olyan ahogy leírták, ennek ellenére mindig a helyszínen derült ki hogy azért van egy két dolog...
Tényleg az utolsó pillanatban találtam meg azt ami minden kritériumnak megfelelt, néha még mostanában is nézem a hirdetéseket, nem nagyon van amiért elindulnék.
Azt így nem vágom melyik, de az F4i-t vezettem, és annyi emlékem maradt róla, hogy gyenge volt.
Egyébként meg ez nem értés kérdése. Én sem értem, de ez van. Van olyan haver, akinek meg fordítva: hiába vesz Hondát, neki csak a Yamaha jó.
Hidd el, nem direkt csinálom, vettem több Yamahát is próbaképpen, de nem jött be egyik sem. Eddig.
Egy korai ki Fazerre azért nosztalgiából rápróbálnék egyszer...
Köszi Józsi a dícsérő szavakat, kipróbáltam jó pár motort 600-1200 ccm között, de amikor ezzel voltam a próba úton, azonnal tudtam, hogy ezt kerestem.
A Hornet nem csúnya amúgy, olyan amilyen, de nem csúnya. Sőt, egy picike szépséget is tudtak bele csempészni, ráadásul minden tulaj dicséri, ki a kényelmét, ki a blokkját, egy remek konstrukció az.

A Triumph Sprint St is játszott nálam, de árban még túl drágák. Karakterben hasonló a Futura-hoz, csak frissebb, fiatalabb.
Én olyan 82-83 vagyok (a célsúlyom 90-92), a nejem 60+ (neki olyan 60-), szóval elvileg valahol ott lehetünk, akiknek még éppen jó. Már ígértek egy üléspróbát két személyre, egyszer majd élek vele, azután... hát lehet, hogy addig húzom az ügyet, amíg tényleg nem kapok értelmes állapotút már belőle...
Nem is neki írtam, csak a nyomorultja magára veszi és magyarázkodik.
Viszont arra az RSV4 tulajról a fiam mesélt, állítólag nem sok értelmi szintje volt, azt se tudta, hogy a motornak nincs anatómiája!
Nem tudom kikről beszélsz, de az milyen sérült, aki kívülállóként így emlékszik rá!
Pónilóval is filmezett?
Asztaaaaa.
Ez az anatómia faszság abból jött ennek a nyomorultnak, hogy volt itt egy Aprilia RSV4 tulaj, videókat is tett fel a motorról, stb. Agyon szopatta clamot a sztorijaival, ez meg az egyik beszólására annyira rászopódott, hogy most 2-3-4 év múlva is emlegeti.

Szerinted mennyire sérült szét a lelke, vagy mennyire nem lehet élete, hogy egy évekkel ezelőtti szarságon pörög, mint buzi a póniló faszán?
Ja, most olvastam vissza egy kicsit és azt láttam itt, hogy "értelmes ember nincs 100 kg alatt" na pont az ilyeneknek való a Nagy Hornet, kicsi de filigrán, ha viszont begyújtja a rakétáit...
Spec ezt a honda mániát a kortárs 600F PC31 után nézve nagyon nem értem.
Belenéztem abba a szarhalomba, egy ideig a 2-3 hasonszőrű bolondja like-olgatta a marhaságait, aztán azok is elkoptak, ráuntak.
Ki? A GuyGang?! Mert neki k az jó opció lenne, nem üldöznék el innen az embereket.
Csinált a faszbúkon (gppilot, meg kispista néven), de a pár retartáld cimborán kívül senki nem nézett rá se.
Apropó: norbika merre van? Nagyon régen nem jelentkezett már.
Ugyanezt gondolom én is.
Az új 1000R azért sem tetszik annyira, mert nincs fara. Ez a trend nekem legalább annyira nem jön be, mint a rovarfej-lámpa.
Az 1300 is eszméletlen gép, de nem ANNYIRA, mint a 900. Pedig emlékszem még Paulovits Imre is áradozott róla (amikor összefutottunk egy hegyi felfutón) - holott nyilván ő már látott "pár" motort és velem ellentétben tud is vezetni. Akkoriban tesztelte, és látszólag megragadt benne az élmény.

Sajnos nálam is a Honda akadt be, ez valami genetikai rendellenesség lehet, mert ha ráülök egy Yamahára, nem érzek semmit. Hiába látom a jobb minőségű kidolgozást, vagy a szebb katalógusadatokat. Menetközben valahogy nincs meg AZ az érzés, ami pl. a CB900-on azonnal letaglózott. Nem értem én sem.

Azért sem vettem, mert kicsit félek a méretétől. Az egyik haveromnak is az van, és neki a felesége kicsinylette. Mi ugyan nem vagyunk nagydarabok, de az 1000F eléggé elkényeztetti az embert - mondani akartam az asszonyt
Mert ott nem ilyen kedves visszafogott gyerekek vannak mint itt
Értelmesek nem,csak az idióták.Küld.
A vákummembrán neked még lehet attól.Csak kibaszott nehéz leszedni,el is tört 2-3 kapcsolófül mire lebányásztam.
Vannak tisztitó szarok, néha sikerülelodázni vele a bontást
Ja,amikor a kis pöcs nagy faszokkal akar játszani.
Amúgy hogy felkapja a vizet a clamos beszólásokra?
Nem merem leírni mert szétoltanak... elküldöm privátba.