Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán mert az van amit mondtam. Minden cég külföldi tulajdonban van, a hasznot kiviszik, itt csak a munkások bére forog a gazdaságban, az meg nem sok.
csak az összeg változik
nemrég beszéltem egy ismerőssel azt mondja 3 éve 800 forint volt az órabére egy cégnél, most 1200, de nem tud több mindent venni pedig tök jól hangzik hogy egy nap alatt megkeres 12ezret
Ahhoz képest amit 2005 körül lemüveltek, valoban 2010-hez képest többen.
Meg mindig lofadzt hiteleznek.Talan inkabb a kartyahitel,ha........de inkabb felnek tole.
ezt mondom hogy kiskőrös még viszonylag jól ellátott munkalahetőség terén
pl kiskunhalas kalocsa majsa meg az ilyen "nagyobb" helyek nagyon leépültek
kecskeméten fut a szekér, baját nem ismerem ott már régen voltam
A nyugdij miatt ne aggodj, azt nem kell elköltened
volt már ebből baj... lesz is... kivárom, mert kellene még egy lakás kiadni a majdani meg nem kapott nyugdíjhoz... mert az már nekem nem nagyon lesz, mert ez a felnövő korosztály nem fogja megtermelni és lesz addigra 70 év a korhatár... de vonni vonják rendesen...
Jellemzoen kikoptak az egy dolog vasarlok.Inkabb egy felujitast terveznek meg ugy hogy mire kifest legyen uj konyha,szekreny es ulobutor.Ha szerencsem van egyszerre nallam de nagyon sok az egy resze itt madik ott harmadik egy ujabb helyen.
Azért két dolog is generálja a jobb létet, vagy annak látszatát. Minimálbér emelések és a szakemberhiány.
Lehet, de csak azokat akiket ismerek napi szinten, lwgalább 15 uj autot talált gazdára az utobbi 2 évben. Elötte meg inkább használt autok.
Latom a nyugati regiot,parndorfba magyarok meg kinaiak jarnak vasarolni.
Kalocsán legalább olyan sz@r a helyzet - itt még annyi meló sincs, a kevés munkáltató durván vissza is él ezzel (hogy rohadjon meg az összes...). Talán akkor fog valami változni, ha egyszer elkészül a Duna-híd, akkor az értelmesebbje simán át fog / át tud majd járni Paksra melózni, a helyi cégek meg rohadjanak meg.

Én nagyon kétségbe voltam esve, amikor 9 évvel ezelőtt csak ez a távmunka adódott (nagyon pici pénzért kezdtem el dolgozni, és évekig nagyon pici pénzt kaptam), de ma már látom, hogy ennél jobb nem is igen történhetett volna velem. A munkámat kezdik elismerni, most már a pénz is több, mint amennyit Kalocsán kaphatnék beosztotti mérnöki állásban.
Is is. Bátrabban mernek hitelt is venni.
rengeteg mazda suv, hyunndai,kia ugyanigy suv,a vitara uj verzioja jellemzoen nem ceges es annyi van mint a rohadas.a regi swift kihalt,nagyon megnott a scenic ujabb peldanyai mennyisege.stb.
Hasonlóképp tapasztalom, de lehet csak azért, mert a keleti régió veszettül lemaradt mindenben. Látom a bérek növekedését is itt, meg a fogyasztást is. És lehet, higy a nyugati és középrész mitsem változott, pont ahogy F2 irta. Ott továbbra is a példánál maradva 5 ezret költenek, mi meg 2 helyett négyet.
bp-i agglomeráció... ez az ország ide központosult... nem most...
a 90 ezres kanapé vásárlás még nem a bőség
múlt évben én is toltam vagy 200 ezret a nappalira.. atól még ne lesz annyi zseton hogy vegyek egy új autót
én erre emlékszem a maszop időkből is.... személyire adtak suzukit ma meg az értelemsebb új autók legnagyobb része céges... az egyik nagy partneremnél is most vettek vagy 50 új autót, igaz külföldi biztosító....
akkor arra vagy pénzesebbek az emberek vagy bátrabbak és többet hiteleznek
Nalam inkabb a kozep osztaly 2-3 gyerekkel es a melosok meg sok nyugdijas vasarol.Szoval nem statisztika.De mindgy,ha te ugy gondolod meg ini biztos ugy van.A sajat tapasztalatom nem igaz.
Gyakorlatilag igy van.
Felölem bizonygathatod, rengeteg idöt töltök az utakon, meg valahogy a szük környezetemben is erösen súlyozott az új autók aránya.
nincs busz....... a szomszéd faluba nem lehet busszal átjárni dolgozni
az összes öregasszony villanyos tornádó biciklikkel mászkál már felénk
mennyit?
Bele, de valahogy mig abbol látok egyet, kettö nyilvánvalóan új.