Nem, ez azt jelenti hogy otthon hagytam a sisakot, es a policáj tarkon fog loni.
Amugy en vettem motort, nem automatat, jol vagyok vele, tobbet nem fogok venni. Hacsak nem lesz gebasz.
majd 60 evesen a fagyizonal menci leszek a benzines verdaval.
Ha ra tudok ulni.
Ja, értsd rá.
A haveromnak ez a motor nemhogy megfelel, számára tökéletes.
Nem bassza szét a cipőt a váltó, nem kell vackolni csak húzza ha menni kell és a másikat húzza (meg tapossa) ha megállni.
Rá kellett jönnöm nekem is, nem mérhetek mindenkit ugyanazzal a mércével.
Kapott még egy baszom gyári dobozt hozzá, az akkora, hogy ha levenném szinte az egész motor beleférne - ez nyilván túlzás - nem tudja szerelni, nem is akarja, nincs is hol.
Úgy akarja megélni ezt, hogy ráül, húzza és leszáll a tengerparton róla. Nincs igénye gumifüstölésre, egykerekezésre, könyökön fordulásra.
Persze érdemes volt követni az igény változását, ami egyben a növekményét is jelenti meg az irányát is.
Kymco nagyrobi, aztán KTM Duke valamelyik, aztán TMax, utána szóba jött az XJ6, Versys, és most ez.
250ccm-től pont a háromszorosáig, pénzben kb. a duplájára változott az ötletelés. És ahogy nézem a realitásokat, most kb. a helyére került.
Tudom sokan, sőt, többen nem adnának pénzt efféle úri huncutságra mint automata váltó, de vannak ilyenek.
Én pl. ma próbálkozásképpen rákérdeztem egy beszámításra, a 12-13 ezer km-t futott full-full gyári GS500F-emre a kereskedő úr a gondolt 550 ezret vitára is érdemtelenül túlzónak gondolta, ennek függvényében a Honda NV750XD háromszoros ára is egyféle értékrendszerben értendő...
Így valahogy, állapot felmérés nekem is volt. Csak én otthagytam őket. Duma volt, hogy ez most azonnal pénz, ki tudja meddig árulhatom, meg mennyiért megy el. Ellenben a kirakott autók meg nem épp kedvező áron voltak beárazva.
Erről volt egy cikk, éppen az aaa kapcsán.
Mondanak egy árat a cserére, leültetnek és órákat várakoztatnak, mondván, hogy ez a papír meg az a papír ügyintézése több idő mint a várt, közben állapotfelmérésre viszik a beszámítandót, és órák múlva közlik, hogy valamit találtak az állapotfelmérésen, ezért kevesebbért számítják be, és most jön a pszichológia, a sok órás várakozás után sokkal többen mentek bele az árcsökkentésbe, hála a több órás kínlódásnak.
Nyilván nem mindenkinél működik ez, de ha napi csak 2-3 embernél keresnek csak plusz 100 ezret így, már az tiszta nyereség.
Ez szubjektív.
Megy a világ előre (legalábbis amit a többség annak hisz, mert szerintem nem), ezek a technológiai újítások lesznek egyre-jobban. Mondjuk ez a motor is halva született, amire elterjedne ez a megoldás, addigra megeszik az elektromos hajtású járgányok.
Én fizetés előtt nem akartam ráülni, utána meg már indultunk haza, a hétvégén azért kipróbálom, de - vagyis ráültem álló helyzetben - közlekedni vele teljesen jó.
Egy technokrata drivernek meg pláne. Két kerék, hangja van, lobog a hajam, mi kell még?
:-)
Hát mint írtam, hazafelé PONT kivett minket a járőr egy sima rutinellenőrzésre.
és tegnap még TISPOL ellenőrzés is volt, három fő csapásiránnyal, az egyik a bukósisak használata, mint passzív biztonsági elem.
Szóval ha lábon hozta volna haza, nagyon nagy valószínűséggel kiszedték volna a rendőrök.
És amilyen hülye közlekedők vannak manapság, ha bármi van még ha nem is ő volt a hunyó, akkor is szopacs.
Én nem merném bevállalni.
Inkább szerintem csak az árképzéssel akarnak átverni. Anno egy corsát akartunk eladni. Hivott a AAAtól egy faszi hogy vigyem be ls megveszik. Telefonon megbeszéltük az árat is, feleslegesen nem járkálok. Aztán a feléért akarták megvenni a kereskedlsben.
gondolom mind cigó, kamu cég aztán nem akarják átírni
én ezért nem is szaroltam a corsával sokat inkább olcsóért "eladtam" egy ismerősnek
igaz még egy forintot se adott mert nics pénze de addig is használom
ha adja az első részletet elviszem hozzá az udvarba aztán lezárom, ha adja az utolsót megkapja a kulcsokat
Nem azt jelenti, akkor én kobban képben vagyok, eddig évente több járművet vettünk és adtunk el. Most, hogy ezt hirdetem naponta vagy 20-an akarják kereskedés nevére megvenni így gyanakszom, hogy van valami okosság a dologban amivel pórul járhatok.
a kondigépekre 2 oldalú ragasztó+spéci olajjal tettük fel a gumikat
ami fura volt hogy frissen nagyon forgott rajta
előtte izopropil alkohol volt csak mérgező, és állítólag egy idő után megforgott, mondjuk ezt nehezen hiszem el
Mert elhitte nagy nehezen, hogy a kicsi robogóval a lakóház körüli 30 km-es körzetben motorozni (robogózni) már uncsi, messzebb menni meg Istenkísértés, ezért belevágott ebbe. nem tudom, mi lesz a vége így jogsi nélkül, de én három éve mondom neki megállás nélkül, hogy csinálja már meg.
kivetel a vezérgep.