Poénból tartok egyet, teljes felújítás után kemény 5 km-t motoroztam vele és a nagy műgonddal összehegedült, feljavított K60-as karburátor ugyan úgy elkezdte folyatni a benzint. Majd ráfaragok egy Simson karbit, a kuplungja gyengeségét már kijavítottam. Nekem az 1-es és a 2-es fokozat közötti Grand Kanyon áttétel különbség tetszik a legjobban, 1-esben kiforgatod üveghangig, majd fel 2-be és majdnem lefullad.
Vagy a szemét, gonosz, rossz Bmw a nagy boxerekkel és a kardán hajtás, nem fognak olaj evő 500-as sor2-est csinálni lánccal csak azért, hogy Bogyó bá ne sajnálja le őket.
Egy csöppet sem irígyellek érte! Egyébként nagy gondja sosem volt , apró szrok de az elég volt, ahhoz hogy ne menjen! Így aztán kemény három hónap után nekiadtam egy ismerősnek. Szenvedjen vele Ő tovább! ez kb. 35 éve volt!
Vegyük a sokat fujjolt Harley-t. Nem fog olcsó sor4-es blokkokat gyártani, mert több mint 100 éve V-Twin-eket épít. Ez az örökségük, ezt viszik tovább. Vagy az olaszok. Nem fognak csak azért nem túl szép motorokat gyártani, mert ezt várják el egyes tulajok, inkább csodaszépeket gyártanak, mert ez a hagyomány.
Há' de nem? A japók az egyetlen gyártók, akik nem "életérzést" meg csicsa-picsa dizájnt adnak a pénzedért, hanem kiforrott, megbízható, hosszú élettartam technikát (szerényebb köntösbe csomagolva).
Egyébként meg az igazi motorkerékpár az japán....