Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tibinek volt vfr1200 automata.... hat nem unalmas....
Én járok ki az aaa autóhoz.... a lelkes nézelődőknek megmutogatom, hol volt törve, hol rohad stikaban stb... az autók 80%-a roncs....
Amugymeg igen.Csak az jo ami nekem van,es punktum.
De,csak ne bizonygassa senki hogy izgi.
Mint a prius,az is tuti izgi.
Próbáltál ilyet?
Csak az lehet jó amit te magadnak elképzeltél, más lehetőség nincs az egész világon senkinek?
MZ?
Vagy a bevallottan fostaliga CB?
A valto a kisebbik gond,az azert kellett mert a motorja egy blőőő.valami 6500 at porog csak.
Tehat egy auto ami ketkereku.vicc.
Olyanoknak akiknek inkabb valami cupecabrio horrort kene venni de nincs ra penzuk.valami cicas peugeot remseget.
AAA sok geciséget megcsinál, kerülni kell őket mint a szart.

Teli van a trükkjeikről szóló cikkekkel a Totalcar.
Többször megbüntették már őket csalás miatt, nem is értem hogy nem csukták még le az egész vezetőséget és szórták be sóval az összes telephelyet.
Ugyan az a motor csak más a váltó.
Annak aki közlekedni veszi, a legjobb választás.
Volt izgalmas motorom. Rájöttem jobb az amivel csak motorozni kell
Ezért nem szeretem ezeket a puha szarokat.
Akkor is megforog idővel ha felragasztom.
Leszedés ilyenkor bicskával történik mielőtt valaki megkérdi.
Nem marja szét a szivacsot?
Én sűrített levegővel szoktam, lefújó pisztollyal aláfújok és le és fel jön légpárnán, könnyedén bármilyen kemény gumi.
Amugy igen, de tenyleg szeretnek egyet, alapjarat meg egy kicsi es ugy lecsorogni a tengerpartra nezegelodve.
Itt jonnek az elvek, azok altalaban kobe vesettek.
Abbol en nem nagyon engedek. Az elvtelenek meg a jellemtelenek lesznek. Azok mindig ahogy a szell fuj.
oszt itt melyik vagy te?
Azért ezt nem mondanám. Reggel munkába indulás időpontja 7-8 és délután 16-17 között nem lehet mozdulni kecskeméten. É-król (444 főút délre (52-es főút) símán van 45 perc) A mercigyár miatt a félegyházi úton munkába érkezés és -ból indulás idején az ott közlekedés felejtős. A többi órában sem üres a város. Az tény, hogy a 2016.08.31-én átadott nyugati körgyűrű 1-es szakasza és tavaly átadott 2-es szakasz rengeteg forgalmat levesz a városról. Azért tudom napra pontosan mert már álló fasszal vártam már ,hogy átadják és napi szinten használom. A 2-ik szakasz szokás szerint csúszott 3 évet.
Kellemetlen, hogy csinálják az aluljárót sok ideig problémás lesz az ott közlekedés. Az északi 444 áteresztő a város leggyengébb láncszeme és szégyenfoltja. Sorompós kereszteződés tartja fel a forgalmat születésem óta és nem akar módosulni. Most is kapirgásznak ott valamit és az ideiglenes jelzőlámpák lassítják pluszban a forgalmat.
A déli elkerülőt nagy erőkkel szélesítik több sávon fog átereszteni. Ha az m44 megépül bevezet szolnokig, akkor nem lesz muszáj az összes délről északra tartó tartó tranzitforgalmonak a 444 es főúton bonyolódni Nagykőrös felé. Most egyenlőre nincs jobb alternatíva. Ha minden a helyére kerül akkor lesz patent a város közlekedés szempontból. Nagyközségnek én nem tudnám nevezni tekintve, hogy lakosság szerint az ország 7-ik gazdaságilag a 4-ik legnagyobb városa Az biztos, hogy csúcsidőben is jobb itt közlekedni mint pesten az 5 kerben a deák tér környékén
? 7-ik legnagyobb magyar város tényleg olyan nagykösségi
Vélhetően igy is akarta
nem egy nagy felajánlás
Néhány dologban már megcáfolt az élet ezirányban. Jó is rossz is, de tényleg lehet más mint amit elhatározol valamikor
En sem hinnem, ha nem a sajat boromon ereznem.
Pl. a zoldsegek fogyasztasa. Vagy a sportmotorok helyett a nyomatekbol haladas. Egy Bulldogert az anyosomat odaadnam.
Ez nagyon igaz, az idők során mindig ls minden változik, változhat.
Never Say Never Again

De legyen úgy, ahogyan szeretnéd.